Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-02-03, 23:44
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
1. Knights och pallys toppade erig innan julupdaten. Så ät bajs.
2. Klart som fan det beror på hur bra man är. Lika dant så är en pally och en knight jävligt bra beroende på spelaren bakom. Att sen sorcerers fragar mest spelar 0 jävla roll, eftersom det är så jävla mycket mer än bara sd kraft som räknas.
3. Snälla, hastighet är så jävla det minsta att bry sig om när det gäller att fly.

Sen varför skulle jag bry mig om du missuppfatta mitt inlägg som ett skrytinlägg. Huvudsaken är väl att jag vet vad jag menade med det?

Haha, nej, det är inte huvudsaken. Du kan ju inte skriva en sak och sen säga "men jag menade ju ngt annat!", tror du det fungerar så i verkliga livet?

För övrigt har du fel på alla ovanstående punkter, så stick.
Citera
2008-02-03, 23:55
Medlem
µTorrents avatar
Today#'s Top 100 Most XP for players on their world's Top 300 list:
Rank Player History World Vocation Level Experience
1 Pan'Jaca (*) [Norway] History Candia Sorcerer 194 +10,025,825
2 Linglifer (*) History Aurea Sorcerer 157 +6,706,040
3 Talasi Manucella (*) [Croatia] History Celesta Sorcerer 215 +5,275,135
4 Plumoish (*) History Saphira Druid 106 +4,756,795
5 Sunnade (*) [Mexico] History Vinera Sorcerer 225 +3,595,880
6 Spaaw (*) History Furora Knight 243 +3,532,486

Här ser vi exempelvis en 157 MS som drar dubbelt så mycket exp som en 243 EK...;]
Citera
2008-02-04, 00:30
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Today#'s Top 100 Most XP for players on their world's Top 300 list:
Rank Player History World Vocation Level Experience
1 Pan'Jaca (*) [Norway] History Candia Sorcerer 194 +10,025,825
2 Linglifer (*) History Aurea Sorcerer 157 +6,706,040
3 Talasi Manucella (*) [Croatia] History Celesta Sorcerer 215 +5,275,135
4 Plumoish (*) History Saphira Druid 106 +4,756,795
5 Sunnade (*) [Mexico] History Vinera Sorcerer 225 +3,595,880
6 Spaaw (*) History Furora Knight 243 +3,532,486

Här ser vi exempelvis en 157 MS som drar dubbelt så mycket exp som en 243 EK...;]

Men är du född i farstun eller? Har vi pratat om dagsläget någonsin eller? Om en sorcerer tar mer exp idag så visst, grattis, du har något nytt att tänka på när du runkar. MEN VI PRATADE OM FÖRRA UPDATEN för i helvete din efterblivna rövmockare.
Citera
2008-02-04, 00:38
Medlem
haha, rövmockare!

Men kan hålla med dig, har läst hans inlägg i tråden nu och han uppfyller verkligen kriterierna för allt som dryga och argumentbefriade småbarn står för
Citera
2008-02-04, 08:37
Medlem
noxiouss avatar
haft ett par servrar i min guilds ägo, dock släppt taget om spelet nu, del'toro hette guilden om någon hört talas om oss
Citera
2008-02-04, 11:41
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnåmbord
haha, rövmockare!

Men kan hålla med dig, har läst hans inlägg i tråden nu och han uppfyller verkligen kriterierna för allt som dryga och argumentbefriade småbarn står för

Din mamma är argumentbeffriad

Citat:
Ursprungligen postat av Sheik

Men är du född i farstun eller? Har vi pratat om dagsläget någonsin eller? Om en sorcerer tar mer exp idag så visst, grattis, du har något nytt att tänka på när du runkar. MEN VI PRATADE OM FÖRRA UPDATEN för i helvete din efterblivna rövmockare.

Jag vet, men jag sa det bara som ett exempel, och så jävla mycket har det inte förändrats heller mellan knight vs sorcer...Hemskt vad du blev arg helt plötsligt, men kan vi försöka hålla oss till ämnet kanske?
Citera
2008-02-04, 12:13
Medlem
BoggarNs avatar
Har en 73 rp på antica, slutade efter updaten..
Lirar numera en 37 ed som jag haft i nåra veckor

Nån annan som lirar antica?
Citera
2008-02-04, 14:23
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxious
haft ett par servrar i min guilds ägo, dock släppt taget om spelet nu, del'toro hette guilden om någon hört talas om oss
Såklart vi känner till Del'Toros, alla som tror dom kan något om tibia måste känna till dom. Legender!
Citera
2008-02-04, 15:38
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxious

Var du med i Iridiagänget?
Citera
2008-02-04, 15:52
Medlem
Farbror Fazers avatar
Alla som lirar tibia är väl hel jävla efterblivna? Seriöst, till och med WOW är bättre, o det säger inte lite, skaffa liv o sluta lira skiten...
Citera
2008-02-04, 16:30
Medlem
Foorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Alla som lirar tibia är väl hel jävla efterblivna? Seriöst, till och med WOW är bättre, o det säger inte lite, skaffa liv o sluta lira skiten...

Och hur gammal är du? Snälla, avregga dig från flashback eller kom med något konstruktivt, när du blivit lite äldre vill säga...

Ontopic, dom gångerna jag har kollat på erig under hösten så får jag säga att jag måste hålla med Utorrent. Sorcerers var fortfarande dom som var kapabla till att expa bäst, göra mest skada etc, även om de va dyrt så var dom fortfarande mycket starkare.
Senast redigerad av Foorg 2008-02-04 kl. 16:33.
Citera
2008-02-04, 17:48
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foorg
Och hur gammal är du? Snälla, avregga dig från flashback eller kom med något konstruktivt, när du blivit lite äldre vill säga...

Ontopic, dom gångerna jag har kollat på erig under hösten så får jag säga att jag måste hålla med Utorrent. Sorcerers var fortfarande dom som var kapabla till att expa bäst, göra mest skada etc, även om de va dyrt så var dom fortfarande mycket starkare.

Kolla bara commenten över mig, jag tror inte jag behöver säga mer. Men det gör jag ändå genom att lägga upp lite statistik.

De som lirar Tibia: vanligen mellan 8-12 år, kan va äldre men deras mentala ålder ligger fortfarande inom gränsen.

De som inte lirar Tibia: Alla andra, te.x de som har vänner (i värkligheten, inte Tibia) job, flickvän med mera. Jag kommer förhoppningsvis inte posta mer i denna tråden, tanken på Tibia får mig att vilja ta mitt eget liv genom att sticka gafflar i ögonen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in