Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-09-17, 20:44
Medlem
McGregors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
haha, brukar också bli de.. ibland kan d vara fler dagar.. XD beror på hur jag dör...

kolla pm
Citera
2011-09-18, 20:49
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Dragit upp min ED på Nova till 65 nu. Kör den helt manuallt och bottar knights på ett annat account för cash. Tycker mages är skoj att lira manuellt.

Någon som är sugen på någon teamhunt? Typ lizards kanske, hellspawns? Något skoj att fördriva tiden med ett tag.

Kör annars mest mutated rats tasks för exp när jag kör solo, ganska tråkigt men det funkar om man är där ensam.
Citera
2011-09-18, 23:15
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Dragit upp min ED på Nova till 65 nu. Kör den helt manuallt och bottar knights på ett annat account för cash. Tycker mages är skoj att lira manuellt.

Någon som är sugen på någon teamhunt? Typ lizards kanske, hellspawns? Något skoj att fördriva tiden med ett tag.

Kör annars mest mutated rats tasks för exp när jag kör solo, ganska tråkigt men det funkar om man är där ensam.

Har kört en EK till 190 manuellt, skillat till 95/90 manuellt och har en 88 ED också manuellt. Har tagit ett bra tag men det är skitbra tidsfördriv om inte annat. Efter 120~ så är EK askul att lira, kör bara exori-style och går mestadels profit.
Citera
2011-09-19, 10:29
Medlem
Deathwanderers avatar
^
fyfan, ja drog från 190-200 på en ek manuellt.. d gick iofs rätt snabbt.. men..

manuellat en gubbe helt, då har ja bara dragit från 1-74 på en pally..
Citera
2011-09-19, 11:54
Medlem
McGregors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude

Skit i magen så pkar vi istället, har 61ms där
Citera
2011-09-19, 15:18
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
^
fyfan, ja drog från 190-200 på en ek manuellt.. d gick iofs rätt snabbt.. men..

manuellat en gubbe helt, då har ja bara dragit från 1-74 på en pally..

Har inget behov av mer pengar, högre level eller någon speciell status. Jag spelar bara för att det är kul att spela.
Citera
2011-09-19, 16:04
Medlem
Edron Vamps

Hallå. Läste någonstans att man kunde hunta på ett ställe kallat "Edron Vamps". Har kollat hunting places sorterat på Edron och hittar inte. Någon som vet om detta finns, isåfall hur kmr jag dit?

Mvh
Citera
2011-09-19, 16:06
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Edron Vamps

Hallå. Läste någonstans att man kunde hunta på ett ställe kallat "Edron Vamps". Har kollat hunting places sorterat på Edron och hittar inte. Någon som vet om detta finns, isåfall hur kmr jag dit?

Mvh
Edron vamps är en liten grotta med typ 5 vampyrer eller något. Är inte mycket för att vänta spawn men vet inte hur du spelar så. :P
Citera
2011-09-19, 21:45
Medlem
MrHumpes avatar
308k profit idag på hidden Zao lizards, dryga 6h~ .

Lootluck? Japp.

Galet? Japp!

Gått mer än 100k profit/6h nu i flera dagar. Helt sinnessjukt.
Citera
2011-09-19, 21:52
Medlem
MrHumpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Satan, nån DDosar antagligen dom Diamond Servants är nya sen 2011 summer patch så det är nog inget konstigt Någon som varit i Horistasis Tomb eller vad den heter.. Den nya tomben i Ank, är den öppen för alla eller måste man göra något för att komma in?

Diamond Servants spawnar f.ö inte som vanlig spawn. De randomspawnar jämte dig när du är nere i caven, inne i de stora rummen kan du bli omringar ibland för att 8st spawnar nästan samtidigt.
Citera
2011-09-19, 23:24
Medlem
Någon som har tips på vart man kan botta en 200 ek bara för cash?

Annars så tänkte man också fråga ,
Tänkte transfera gubben till nån server då jag e trött på alla polacker...
så undrar ifall de finns nån server med mestadels svenskar , bottvänlig community , inte krig , ingen ledange guild, inte så många online..
Citera
2011-09-19, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Edron vamps är en liten grotta med typ 5 vampyrer eller något. Är inte mycket för att vänta spawn men vet inte hur du spelar så. :P
haha ok, tack för svaret. Nej det är nog inget jag kommer besöka

Undrade mest eftersom tarpit tomb -2 jämt är tagen samt vamp hell är för drygt att ta sig till nu när palas inte har invis längre 1 stealth ring o den tog ju slut på 3 hunts..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in