Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-02-04, 18:26
Medlem
Foorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Kolla bara commenten över mig, jag tror inte jag behöver säga mer. Men det gör jag ändå genom att lägga upp lite statistik.

De som lirar Tibia: vanligen mellan 8-12 år, kan va äldre men deras mentala ålder ligger fortfarande inom gränsen.

De som inte lirar Tibia: Alla andra, te.x de som har vänner (i värkligheten, inte Tibia) job, flickvän med mera. Jag kommer förhoppningsvis inte posta mer i denna tråden, tanken på Tibia får mig att vilja ta mitt eget liv genom att sticka gafflar i ögonen...

"Dom andra"? Herregud vad du är underage. Den stereotypiska nörden du snackar om verkar ju bara va en bild du själv har, undrar vart den kommer ifrån... Dom flesta jag känner som lirar tibia jobbar och har flickvänner, vet inte med dig dock och din häftiga kompis krets...
Senast redigerad av Foorg 2008-02-04 kl. 18:32.
Citera
2008-02-04, 21:11
Medlem
Wzzys avatar
Funderar på att börja på en ny server så man får någon att lira med. Någon som kan rekommendera någon vettig server? Gärna där man kan få lite hjälp och stöd?
Citera
2008-02-05, 00:05
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Kolla bara commenten över mig, jag tror inte jag behöver säga mer. Men det gör jag ändå genom att lägga upp lite statistik.

De som lirar Tibia: vanligen mellan 8-12 år, kan va äldre men deras mentala ålder ligger fortfarande inom gränsen.

De som inte lirar Tibia: Alla andra, te.x de som har vänner (i värkligheten, inte Tibia) job, flickvän med mera. Jag kommer förhoppningsvis inte posta mer i denna tråden, tanken på Tibia får mig att vilja ta mitt eget liv genom att sticka gafflar i ögonen...

Commenten över dig var skriven av mig. Och jag lirar inte ens tibia så gå och lägg dig.
Citera
2008-02-05, 00:11
Medlem
µTorrents avatar
Citat:

Skulle tippa på att medelåldern av de lite mer "seriösa" spelarna ligger på 17-19 nånstanns och även om jag själv är ngt äldre kan jag leva med det

Citat:
Ursprungligen postat av Foorg

Och hur gammal är du? Snälla, avregga dig från flashback eller kom med något konstruktivt, när du blivit lite äldre vill säga...

Ontopic, dom gångerna jag har kollat på erig under hösten så får jag säga att jag måste hålla med Utorrent. Sorcerers var fortfarande dom som var kapabla till att expa bäst, göra mest skada etc, även om de va dyrt så var dom fortfarande mycket starkare.

Exaakt!
Citera
2008-02-05, 00:51
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnåmbord
haha, rövmockare!

Men kan hålla med dig, har läst hans inlägg i tråden nu och han uppfyller verkligen kriterierna för allt som dryga och argumentbefriade småbarn står för

Exaakt!
Citera
2008-02-05, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ziwe
Får väll skryta med min 100+ då.
Namn: Nelog
Värld: Calmera

Tröttnat på spelet dock, spelar annat nu.
Jag vet vem du är.

/Lady Nudd
Citera
2008-02-05, 06:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Exaakt!
kan inte du och utorrent tjuvas genom pm istället?ni beter er som polacker ffs
Citera
2008-02-05, 09:15
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virtoz
kan inte du och utorrent tjuvas genom pm istället?ni beter er som polacker ffs
Han beter sig som en polack med stavfel osv, inte jag ;]
Citera
2008-02-05, 09:48
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Han beter sig som en polack med stavfel osv, inte jag ;]

Citera
2008-02-05, 10:41
Bannlyst
Har en 100+ ek på Selena ! Dock så lirar jag inte just nu på grund av senaste updaten.
Citera
2008-02-05, 12:23
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltbra
Har en 100+ ek på Selena ! Dock så lirar jag inte just nu på grund av senaste updaten.

Coolt, jag är rl med alfis och umeågänget.
Citera
2008-02-05, 14:28
Medlem
Tibias spelsystem är enligt mig redan förstört... Har lagt ner alla mina tankar om att pga upp en ny druid eller sorcerer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in