Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-02-02, 18:13
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Ne, men du fattar väl poängen? Anledningen till att dom gjorde balanseringen i somras var ju för att sorcarna expade så sjukt mkt snabbare och det skulle jämnas ut lite..

Självklart så menar jag efter sommarupdaten. Men det är JULUPDATEN jag inte lirat än. Innan sommarupdaten var knights värdelösa och sorcerers överlägsna, det har jag aldrig förnekat.

Citat:
Ursprungligen postat av lillfjunet
Jo tjenare där, du har nog råkat spela på en ot server i sådana fall.

Sorcerer och Paladin är de som gäller.

Bra att jag lirade pally då.
Citera
2008-02-03, 14:46
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Självklart så menar jag efter sommarupdaten. Men det är JULUPDATEN jag inte lirat än. Innan sommarupdaten var knights värdelösa och sorcerers överlägsna, det har jag aldrig förnekat.

Såklart menar jag att även om knightsen blev bättre efter sommarupdaten så var dom verkligen, verkligen inte bättre än sorcerna. Sjukt att man ska behöva förklara allt för dig 5 ggr..
Citera
2008-02-03, 15:43
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Såklart menar jag att även om knightsen blev bättre efter sommarupdaten så var dom verkligen, verkligen inte bättre än sorcerna. Sjukt att man ska behöva förklara allt för dig 5 ggr..

Då du tydligen saknar kunskap så orkar jag inte tjaffsa mer om detta.
Citera
2008-02-03, 17:33
Medlem
Hmm jag försökt botta min ek men jag fattar inte ska man skriva ner bottsen i text kanalen där det står bott oh hu ska texten se ut.
Senast redigerad av Telia Pervot 2008-02-03 kl. 17:39.
Citera
2008-02-03, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Telia Pervot
Hmm jag försökt botta min ek men jag fattar inte ska man skriva ner bottsen i text kanalen där det står bott oh hu ska texten se ut.
vilken bot har du? brukar finnas guides på botforumet.
Citera
2008-02-03, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Telia Pervot
Hur svårt kan de vara?
Använd Tibiatek eller Tibia auto ifall du vill ha något som e gratis.
Citera
2008-02-03, 20:59
Medlem
µTorrents avatar
Citat:

Då du tydligen saknar kunskap så orkar jag inte tjaffsa mer om detta.

Haha, du e så kass, säg bara att du ljög i första inlägget och i själva verket inte vet ett skit om tibia i stället :]
Citera
2008-02-03, 21:07
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Haha, du e så kass, säg bara att du ljög i första inlägget och i själva verket inte vet ett skit om tibia i stället :]

Det är du som är så jävla patetisk och tror att du vet mer än jag, när du i själva verket inte vet ett skit. Du kan ju för fan inte ens säga varför jag har fel, du bara kastar värdelösa insults på hur dålig jag är, utan att kunna förklara varför.

Skriv gärna en detalierad förklaring varför sorcerers var bättre än knights och pallys efter summer update så ska jag gärna såga varenda jävla del. Fast det törs du väl inte.
Citera
2008-02-03, 21:13
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Det är du som är så jävla patetisk och tror att du vet mer än jag, när du i själva verket inte vet ett skit. Du kan ju för fan inte ens säga varför jag har fel, du bara kastar värdelösa insults på hur dålig jag är, utan att kunna förklara varför.

Skriv gärna en detalierad förklaring varför sorcerers var bättre än knights och pallys efter summer update så ska jag gärna såga varenda jävla del. Fast det törs du väl inte.

1. Snabbare exp
2. Lättast å fragga i battle
3. Springer snabbare än knights å pallys ;]

Enda är att det är/var dyrare å expa, men är man lite smart har man FACC/PACC botchars
samtidig.

Och vadå inte vet ett skit? Det var ju du som kom hit å började med att skryta över att du hade access till 100+ chars bara för du ville folk skulle tycka du va "ball", Haha, jävla tönt.
Citera
2008-02-03, 21:31
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
1. Snabbare exp
2. Lättast å fragga i battle
3. Springer snabbare än knights å pallys ;]

Enda är att det är/var dyrare å expa, men är man lite smart har man FACC/PACC botchars
samtidig.

Och vadå inte vet ett skit? Det var ju du som kom hit å började med att skryta över att du hade access till 100+ chars bara för du ville folk skulle tycka du va "ball", Haha, jävla tönt.

1. Utvecka. Vart drog du som mage snabbare exp?
2. Även lättast fragad.
3. Vet du vad du gör behöver du inte fly. Behöver du fly är du dålig.

Sen skrev jag bara i tråden vilka chars jag har, dvs, som alla andra gjort i denna tråd i princip. Sen att det skulle vara för att jag var "ball" kan jag ju endast skratta åt. Jag outade vilken nörd jag en gång var. Men i dina ögon kanske det är ballt att vara bra på Tibia.
Citera
2008-02-03, 21:46
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
1. Utvecka. Vart drog du som mage snabbare exp?
2. Även lättast fragad.
3. Vet du vad du gör behöver du inte fly. Behöver du fly är du dålig.

Sen skrev jag bara i tråden vilka chars jag har, dvs, som alla andra gjort i denna tråd i princip. Sen att det skulle vara för att jag var "ball" kan jag ju endast skratta åt. Jag outade vilken nörd jag en gång var. Men i dina ögon kanske det är ballt att vara bra på Tibia.

1. Det kan du ju bara kolla på erig.net, det är inte särskilt ofta man ser knights ta så överdrivet mkt exp..

2. DET beror på hur bra man är.
3. DET beror INTE på hur bra man själv är, man har ju ett helt team med sig som man är beroende av, därför är det bra att kunna kuta om allt går åt helvete å hela ens team dör.

Nej, det var inte bara jag som tolkade det där som ett klockrent skrytinlägg heller, så lägg ner nu tack.
Citera
2008-02-03, 22:22
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
1. Det kan du ju bara kolla på erig.net, det är inte särskilt ofta man ser knights ta så överdrivet mkt exp..

2. DET beror på hur bra man är.
3. DET beror INTE på hur bra man själv är, man har ju ett helt team med sig som man är beroende av, därför är det bra att kunna kuta om allt går åt helvete å hela ens team dör.

Nej, det var inte bara jag som tolkade det där som ett klockrent skrytinlägg heller, så lägg ner nu tack.

1. Knights och pallys toppade erig innan julupdaten. Så ät bajs.
2. Klart som fan det beror på hur bra man är. Lika dant så är en pally och en knight jävligt bra beroende på spelaren bakom. Att sen sorcerers fragar mest spelar 0 jävla roll, eftersom det är så jävla mycket mer än bara sd kraft som räknas.
3. Snälla, hastighet är så jävla det minsta att bry sig om när det gäller att fly.

Sen varför skulle jag bry mig om du missuppfatta mitt inlägg som ett skrytinlägg. Huvudsaken är väl att jag vet vad jag menade med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in