Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-14, 12:34
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
hff's är alltid fint dock aldrig huntat spectres. bra profit?
Helt klart, droppar en hel del woce's och 1-2 relics swords average per hunt.
Citera
2012-03-14, 15:04
Medlem
Deathwanderers avatar
143 pally, med del varning hiberna
190 knight med del varning valoria

o sen ett acc med en 115 druid o en 130+ knight?

värda typ?

har flera accounts som ja ändå inte använder, måste bli av me skiten!
Citera
2012-03-14, 15:09
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
143 pally, med del varning hiberna
190 knight med del varning valoria

o sen ett acc med en 115 druid o en 130+ knight?

värda typ?

har flera accounts som ja ändå inte använder, måste bli av me skiten!
500 hundring som bäst för 190 ekn skulle jag vilja gissa på, sen lite mindre för pallyn & ed/ek accet.
Citera
2012-03-14, 15:29
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m3ister
Fan asså jag hade as mkt saker på galana innan men accet hackad o rookad hette anabolisk falafel lolz.. o ja bytte nyss från berylia till valoria för att alla " kompisar " lovade mig saker o när man kom dit fick ja ingenting o dom vägrar svara på msg och alla har fan 5 kk each.. riktiga jävla horungar som lurar över mig till en värld så jag är typ fast där utan att känna en ända jävel

Va heter du på galana?

Gevalia Ekologisk mellanrost. 40ED som plockar ca 1 lvl / dag för tillfället
Citera
2012-03-14, 16:25
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
500 hundring som bäst för 190 ekn skulle jag vilja gissa på, sen lite mindre för pallyn & ed/ek accet.

nästan bättre o behålla sj då :S

ed /ekn e dock inte del varning på.. men dom e iofs inte så höga

thx btw!
Citera
2012-03-14, 16:39
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
nästan bättre o behålla sj då :S

ed /ekn e dock inte del varning på.. men dom e iofs inte så höga

thx btw!
Jo precis, eller försök sälja för tibia cash. Knights står ju inte så högt i kurs efter neobot dog och med Xenobot, redbot pro m.m. i ett teststadium.
Citera
2012-03-14, 17:28
Medlem
pozies avatar
Citat:
Jo precis, eller försök sälja för tibia cash. Knights står ju inte så högt i kurs efter neobot dog och med Xenobot, redbot pro m.m. i ett teststadium.
chars allmänt är inte värt mycket längre tack vare alla bots, vilket är lite tråkigt... dock fick en polare sålt sin 114EK för 100usd :P
Citera
2012-03-14, 17:31
Medlem
chullans avatar
Citat:
chars allmänt är inte värt mycket längre tack vare alla bots, vilket är lite tråkigt... dock fick en polare sålt sin 114EK för 100usd :P
Jorå, paladiner, mages och höga knights säljer fortfarande för en hel del. Fick t.ex min paladin såld för 830 euro. :P
Citera
2012-03-14, 17:35
Medlem
pozies avatar
Citat:
Jorå, paladiner, mages och höga knights säljer fortfarande för en hel del. Fick t.ex min paladin såld för 830 euro. :P
daym, skönt jag lvlar min paladin nu då hähä. har en känsla av att druids kommer bli helt värdelösa efter sommaren, ryktas ju om att de ska dra sds till endast sorcerers, och att druids ska börja köra mer på summons... hur fan ska de funka? en druid som ska pga på dl's, köra med summons?... jo tjena...
Citera
2012-03-14, 17:59
Medlem
chullans avatar
Citat:
daym, skönt jag lvlar min paladin nu då hähä. har en känsla av att druids kommer bli helt värdelösa efter sommaren, ryktas ju om att de ska dra sds till endast sorcerers, och att druids ska börja köra mer på summons... hur fan ska de funka? en druid som ska pga på dl's, köra med summons?... jo tjena...
Jo läst lite om det. Om dem gör så att endast sorcs kan använda sds så kommer pvp system förstöras totalt. Hoppas att dem inser attt dem skulle förstöra sitt spel enormt om dem införde det.
Citera
2012-03-14, 18:33
Medlem
pozies avatar
Citat:
Jo läst lite om det. Om dem gör så att endast sorcs kan använda sds så kommer pvp system förstöras totalt. Hoppas att dem inser attt dem skulle förstöra sitt spel enormt om dem införde det.
egentligen är det ju så det ska vara, druids är support slynor som i alla spel, bara i tibia druids är mäktiga som fan typ.. men eftersom de alltid vart de, om de ska ta bort sds för dem så måste dem få någon liknande runa
Citera
2012-03-14, 18:40
Medlem
m3isters avatar
Tack för tipsen allihopa.. har redan helmet of the deep men jag expar mest på nätterna drar alltid 1-2 lvls per dag är 97 nu ska försöka dra 100 idag / inatt om det går... lootade ett par zaoan legs och en high lvl solade behe quest åt mig om jag gav han guardian halbert så pengar problemet är löst för tillfället...........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in