Fan asså jag hade as mkt saker på galana innan men accet hackad o rookad hette anabolisk falafel lolz.. o ja bytte nyss från berylia till valoria för att alla " kompisar " lovade mig saker o när man kom dit fick ja ingenting o dom vägrar svara på msg och alla har fan 5 kk each.. riktiga jävla horungar som lurar över mig till en värld så jag är typ fast där utan att känna en ända jävel
Va heter du på galana?
Gevalia Ekologisk mellanrost. 40ED som plockar ca 1 lvl / dag för tillfället
Jorå, paladiner, mages och höga knights säljer fortfarande för en hel del. Fick t.ex min paladin såld för 830 euro. :P
daym, skönt jag lvlar min paladin nu då hähä. har en känsla av att druids kommer bli helt värdelösa efter sommaren, ryktas ju om att de ska dra sds till endast sorcerers, och att druids ska börja köra mer på summons... hur fan ska de funka? en druid som ska pga på dl's, köra med summons?... jo tjena...
daym, skönt jag lvlar min paladin nu då hähä. har en känsla av att druids kommer bli helt värdelösa efter sommaren, ryktas ju om att de ska dra sds till endast sorcerers, och att druids ska börja köra mer på summons... hur fan ska de funka? en druid som ska pga på dl's, köra med summons?... jo tjena...
Jo läst lite om det. Om dem gör så att endast sorcs kan använda sds så kommer pvp system förstöras totalt. Hoppas att dem inser attt dem skulle förstöra sitt spel enormt om dem införde det.
Jo läst lite om det. Om dem gör så att endast sorcs kan använda sds så kommer pvp system förstöras totalt. Hoppas att dem inser attt dem skulle förstöra sitt spel enormt om dem införde det.
egentligen är det ju så det ska vara, druids är support slynor som i alla spel, bara i tibia druids är mäktiga som fan typ.. men eftersom de alltid vart de, om de ska ta bort sds för dem så måste dem få någon liknande runa
Tack för tipsen allihopa.. har redan helmet of the deep men jag expar mest på nätterna drar alltid 1-2 lvls per dag är 97 nu ska försöka dra 100 idag / inatt om det går... lootade ett par zaoan legs och en high lvl solade behe quest åt mig om jag gav han guardian halbert så pengar problemet är löst för tillfället...........