Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-04-26, 14:20
Medlem
wusligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3rM
Var tycker du man ska botta i level 100 på en Master Sorcerer? Kör min lilla ms hos Crystal Spiders atm och har ca 80k exp/h och najs profit. Att göra ett 100% afk script är inget problem för mig. Kör med RedBot Pro och tycker det är bra

Crystal spiders är nog det bästa du kan köra på lvl 100. Jag kör samma på min 120 ED atm, eftersom jag inte litar 100% på Redbot :P Annars hade jag gärna pumpat dls nere i darashia eller zao, med lite moddade targettings, typ att sda om det kommer 2+, softboots refiller osv.

Funkar ditt CS-script bra? Mitt är lite småbuggat, kanske inte scriptet, utan generellt looting för mig buggar ibland, den springer mellan flera lik och lootar nånting alls stundtals, samt att det är någon waypoint som buggar.
Citera
2012-04-26, 14:35
Medlem
3rMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuslig
Crystal spiders är nog det bästa du kan köra på lvl 100. Jag kör samma på min 120 ED atm, eftersom jag inte litar 100% på Redbot :P Annars hade jag gärna pumpat dls nere i darashia eller zao, med lite moddade targettings, typ att sda om det kommer 2+, softboots refiller osv.

Funkar ditt CS-script bra? Mitt är lite småbuggat, kanske inte scriptet, utan generellt looting för mig buggar ibland, den springer mellan flera lik och lootar nånting alls stundtals, samt att det är någon waypoint som buggar.

Har gjort mitt helt själv och jag tycker det fungerar bra. Men jag uppfattar oxå att den springer mellan liken när den ska loota, tror det har med att den ska hålla distans.
Citera
2012-04-26, 14:36
Medlem
wusligs avatar
Citat:
Har gjort mitt helt själv och jag tycker det fungerar bra. Men jag uppfattar oxå att den springer mellan liken när den ska loota, tror det har med att den ska hålla distans.

Okej, hur många timmar har du afk bottat på den? Har du bra depositer? Skulle döda för ett 100% afk CS script .

Kör du med safe-bank? nå persistants så man kan ändra backpack settings etc?
Citera
2012-04-26, 15:29
Medlem
3rMs avatar
Citat:
Okej, hur många timmar har du afk bottat på den? Har du bra depositer? Skulle döda för ett 100% afk CS script .

Kör du med safe-bank? nå persistants så man kan ändra backpack settings etc?

Safe Bank
Safe Depositer
Safe Potrefiller
Persistants med backpack settings och antal pots etc

Har bottat från lvl 80 till 95 med scriptet och har endast dött en gång av monster och det var första natten och hade inte mammoths på targeting så tror jag lyckades bli omringad och dog.
Citera
2012-04-26, 16:16
Medlem
wusligs avatar
Citat:
Safe Bank
Safe Depositer
Safe Potrefiller
Persistants med backpack settings och antal pots etc

Har bottat från lvl 80 till 95 med scriptet och har endast dött en gång av monster och det var första natten och hade inte mammoths på targeting så tror jag lyckades bli omringad och dog.

Finns det någon chans att du är villig att dela med dig av detta :>?

antar att vi inte spelar på samma server heller, inte sett någon här i krokarna på väldigt, väldigt länge
Senast redigerad av wuslig 2012-04-26 kl. 16:23.
Citera
2012-04-26, 16:37
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Finns det någon chans att du är villig att dela med dig av detta :>?

antar att vi inte spelar på samma server heller, inte sett någon här i krokarna på väldigt, väldigt länge

vad äre för bott du kör, å är den ens säker? =P
Citera
2012-04-26, 16:39
Medlem
wusligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
vad äre för bott du kör, å är den ens säker? =P

jAG Kan dessvärre inte svara på om den är säker eller inte, men tibiredbot. Den funkar så far so good.
Citera
2012-04-26, 18:13
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menimienai
vad är han för klass? paladin?
Japp.
Citera
2012-04-26, 18:51
Medlem
Någon som lirar på Antica här?
Började lira där för en vecka sen med några polare.
Citera
2012-04-27, 15:38
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znik
Någon som lirar på Antica här?
Började lira där för en vecka sen med några polare.
Yepp, lirar antica.

Köpte nydligen prem på mitt bot acc, samt köpte Redbot pro med för att jämföra lite med Xenobot och Redbot.

Redbot verkar ju ge fler möjligheter och känns ju faktiskt säkrare än Xenobot. Men det jag däremot inte riktigt förstår ännu är hur det egentligen funkar med att göra scripts, Xenobot var ju enklare på den biten att man faktiskt förstod det mesta och kunde snabbt anpassa det till det man ville om man tog någon annans, med redbot känns det mer som att man måste ändra mycket mer för att det ska passa ens egna behov. Xenobot är mycket bekvämare tycker jag.

Sitter och letar efter lite tutorials på redbot med men hittar inte så mycket, kanske någon som sitter på några goda råd?
Citera
2012-04-27, 19:18
Medlem
wusligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Yepp, lirar antica.

Köpte nydligen prem på mitt bot acc, samt köpte Redbot pro med för att jämföra lite med Xenobot och Redbot.

Redbot verkar ju ge fler möjligheter och känns ju faktiskt säkrare än Xenobot. Men det jag däremot inte riktigt förstår ännu är hur det egentligen funkar med att göra scripts, Xenobot var ju enklare på den biten att man faktiskt förstod det mesta och kunde snabbt anpassa det till det man ville om man tog någon annans, med redbot känns det mer som att man måste ändra mycket mer för att det ska passa ens egna behov. Xenobot är mycket bekvämare tycker jag.

Sitter och letar efter lite tutorials på redbot med men hittar inte så mycket, kanske någon som sitter på några goda råd?

Du sa att du köpte Redbot? aka har access till forumet? isf borde det finnas lite guider där. Annars youtuba lite!
Citera
2012-04-28, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Yepp, lirar antica.

Vet att det bara var igår du köpte Redbot pro men vilken skulle du rekommendera när det gäller att botta en sorcerer? Lite information efter att du prövat ett tag skulle sitta fint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in