Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-07, 11:03
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Tar ju dock längre tid att kötta upp en EK med 99/94 och lvl 230 för hand.
självklart, men ska man spela för att kriga och lvla, behöver man inte en 230 ek, då räcker det med en 100ms/ed som man krigar med, sen när man "äger" servern huntar man. servern "delas" typ mellan de 2 ledande guildsen, är vissa timmar den ena guilden äger servern, vissa timmar den andra äger den
Citera
2012-02-07, 12:21
Medlem
Kaanquests avatar
Nu är det så att jag har mitt vapen på den vänstra sidan på skärmen och skulle vilja ha det i den högra sidan. Hur gör jag?
Citera
2012-02-07, 12:32
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnurreS
Har väll alltid funnits bots till tibia, spelade för bra länge sedan. ( old client )
Kommer inte ihåg exakt när det var, men servern kommer jag aldrig glömma "Eternia".
old client fasades ur ca 2 år innan eternia startades

folk verkar ha dålig koll på vad old client innebär;

old client är v 6 och tidigare, såhär såg det ut http://www.nightmareknights.com/Screens/Xenorian.jpg
Citera
2012-02-07, 12:34
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaanquest
Nu är det så att jag har mitt vapen på den vänstra sidan på skärmen och skulle vilja ha det i den högra sidan. Hur gör jag?
den där skiten dom hittat på så man inte längre kan stoppa vad man vill i händerna är bara bs

det är ju förfan orealistiskt också
Citera
2012-02-07, 12:36
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenpachy
Är ju redigt skönt att gå in och lvla nu när det är 1.5 exp. Hoppas bara inte man vänjer sig för mycket och blir girig när dagarna är slut.

Några Lunara spelare här btw?

Har tidigare spelat på lunara, ska nog skaffa ett nytt acc och börja lira där igen
Citera
2012-02-07, 12:39
Medlem
miness avatar
är det några riktiga oldschoolers som hänger här? då menar jag inte folk som spela på typ 7.4
Citera
2012-02-07, 13:00
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mines
är det några riktiga oldschoolers som hänger här? då menar jag inte folk som spela på typ 7.4
började runt 2000 om det är oldschool nog för dig ;P
Citera
2012-02-07, 13:27
Medlem
miness avatar
jojo, och du hade fungerade bot när du började spela?

säker på att du inte menar 2004?
Citera
2012-02-07, 16:22
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Optimal-pvp? Senast jag kollade så hette det OPTIONAL-pvp.

Förlåt, menade självklart Optional-pvp.

Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Funderade lite på vad optimal-pvp var, menar du inte optional?

Jag själv tror att du kommer ångra dig, det kommer att kännas överbefolkat, folk är allmänt tröga i huvudet och allting kommer att vara dyrare om du ska köpa något t.ex

Det är sant, tror jag stannar på Open-pvp. Men hade varit kul att få höra av någon erfaren Optional-pvp:are, vad de tycker!
Citera
2012-02-07, 16:35
Medlem
pozies avatar
Citat:
jojo, och du hade fungerade bot när du började spela?

säker på att du inte menar 2004?
lirade inte under tiden klienten såg ut så, tyckte inte spelet verkade lockande då, började inte långt efter dock, cheatade inte direkt i början, eftersom jag inte spelade så mycket på den tiden. men typ ett halvår efter jag började bottade jag, brukade stå med satori och skilla, så jag fick tag på mitt bot som var polskt ;P
Citera
2012-02-07, 16:39
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
lirade inte under tiden klienten såg ut så, tyckte inte spelet verkade lockande då, började inte långt efter dock, cheatade inte direkt i början, eftersom jag inte spelade så mycket på den tiden. men typ ett halvår efter jag började bottade jag, brukade stå med satori och skilla, så jag fick tag på mitt bot som var polskt ;P
clienten såg ut så fram till 2002 =)
Citera
2012-02-07, 16:57
Medlem
pozies avatar
Citat:
clienten såg ut så fram till 2002 =)
mhm då vare då jag började, så inte så insatt i om det fanns fusk innan min tid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in