Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-01-30, 14:38
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Server hade ju varit bra att veta också.
hahaha eller hur, knäckte mig xD

sen är det inte svårt o få tag på heller?... kostar ju MAX 5k och 10k
Citera
2012-01-30, 20:54
Medlem
Veasellls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Att Neobot inte finns längre? Hade det funnits hade jag fortfarande använt Neobot som jag använde tidigare.

Det var som fan! När hände detta, och finns det några förklaringar till varför?!
Citera
2012-01-30, 21:22
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Det var som fan! När hände detta, och finns det några förklaringar till varför?!
hände för någon månad sen. anledningen är att det kommit nya regler i kanada enligt Ekx, som gör det olagligt för honom att sälja neobot eller något sånt bögigt. jag själv tror det är för hans bot inte alls var UD och folk började äntligen fatta det då fler och fler blev bannade. men vem vet!
Citera
2012-01-30, 23:32
Medlem
Herr.Griss avatar
Okeyy, nu behöver jag akut hjälp fan, köpte precis prem på mitt gamla konto (28'a druid).
Började spela för bara två dagar sedan även då som jag köpte mitt prem, men nu var min polare en sån idiot som bjöd i någon annan i vårt party, som ni kanske redan förståt så dödade han mig.

Hade inga pengar på accountet alls och tappade min rod, så nu kan jag i princip inte spela på accet längre.
Om någon känner sig generös så heter min char "Stridshunden" och befinner sig på servern på Antica.
Citera
2012-01-31, 00:45
Medlem
Qanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Gris
Okeyy, nu behöver jag akut hjälp fan, köpte precis prem på mitt gamla konto (28'a druid).
Började spela för bara två dagar sedan även då som jag köpte mitt prem, men nu var min polare en sån idiot som bjöd i någon annan i vårt party, som ni kanske redan förståt så dödade han mig.

Hade inga pengar på accountet alls och tappade min rod, så nu kan jag i princip inte spela på accet längre.
Om någon känner sig generös så heter min char "Stridshunden" och befinner sig på servern på Antica.

Nu tar du i från tårna i överdramatiserandet att ditt acc är ospelbart

Finns tusen sätt att skaffa ihop några 100 för att köpa en billig rod så du kan komma igång igen och grinda tillbaka dina saker. Gör några säljbara runor och sälj på market, fråga din poalare som man kan tycka är skyldig dig en om han kan låna dig den icke ofantliga summa det rör sig om? Svårt.

Eller så kan man ju tigga, men då du verkar mest vara lat och inte i nöd så jag tippar på tveksam framgång där.
Citera
2012-01-31, 00:53
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Gris

frigo dragons med hams w/e du lootar av hyena i ankh
Citera
2012-01-31, 21:18
Medlem
Någon som kör ot ? Masiyah.se ?
Citera
2012-01-31, 23:42
Medlem
Behöver snabb Hjälp! Var ska jag skilla en lvl 55 sorcerer utan vidare förlust av pengar? Kanske t.om profit? Skulle ta Mutated human men hade inte gjort questet puuuh ((((( så snälla behöver snabb hjälp

Lvl 55
Magic lvl 49 5% till 50

Andra fråga questet var så jävla länge sen är de jobbigt/svårt q? för att kunna teleportera till mutated human
Senast redigerad av flystar 2012-01-31 kl. 23:46.
Citera
2012-02-01, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Behöver snabb Hjälp! Var ska jag skilla en lvl 55 sorcerer utan vidare förlust av pengar? Kanske t.om profit? Skulle ta Mutated human men hade inte gjort questet puuuh ((((( så snälla behöver snabb hjälp

Lvl 55
Magic lvl 49 5% till 50

Andra fråga questet var så jävla länge sen är de jobbigt/svårt q? för att kunna teleportera till mutated human

Du kan dra Earth Elementals i Edron? Jävligt bra med pengar där
Citera
2012-02-01, 08:25
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar

Lvl 55
Magic lvl 49 5% till 50

Eller så går du bara runt via Magician/Cemetery. Om jag inte minns fel så är alchemist-porten den första du får i questet dock, så det är väll bara ge sig in på det och gå lös i sewers med crowbar, eller vad fan man nu gör.
Citera
2012-02-01, 13:39
Medlem
Jolle103s avatar
Hejhej folket, hade tänkt børja lira igen och søker just nu en värld dit jag (220ed) och en vän (200ek) kan flytta.
Just nu lutar det mot Nova, är det någon som spelar där? Hur är läget på servern osv?

Några andra førslag på server?
Citera
2012-02-01, 13:44
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle103
Hejhej folket, hade tänkt børja lira igen och søker just nu en värld dit jag (220ed) och en vän (200ek) kan flytta.
Just nu lutar det mot Nova, är det någon som spelar där? Hur är läget på servern osv?

Några andra førslag på server?
Nej, nej! Lunara är det som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in