Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-09-22, 20:28
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nix0on
Har du testat mutated humans ? Annars bör dragons med två demon skelletons funka bra, om du är sugen på att waste hunta lite

Har ej testat mutated xD Menkom på att jag ej har tillgång till yalahar än :P.

Och när du syftar på draggy vilken spawn rekomenderar du mest? darashia? eller ankrahmuns? yalahar etc

va nere i orc fortress tidigare idag och dog (hade 2 monks( kommer det typ 5 bersekers o massa annat xD dit går ja ej mer dock..
Senast redigerad av dryslian 2011-09-22 kl. 20:31.
Citera
2011-09-22, 20:40
Medlem
nix0ons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryslian
Har ej testat mutated xD Menkom på att jag ej har tillgång till yalahar än :P.

Och när du syftar på draggy vilken spawn rekomenderar du mest? darashia? eller ankrahmuns? yalahar etc

va nere i orc fortress tidigare idag och dog (hade 2 monks( kommer det typ 5 bersekers o massa annat xD dit går ja ej mer dock..

Jag själv körde ankh , men darashia skulle nog också kunna funka
Citera
2011-09-22, 21:38
Medlem
Tja, jag har skrivit tidigare i denna tråd om att börja lira igen, och har nu bestämt mig för världen jag tänkte flytta till och börja om på nytt! Dock så har jag inte spelat på nästan 2 år (tror jag det blir) och har inte så bra koll.. Det är dock inte problemet, jag löser det med tiden!

Det jag undrar är kort och gott hur man gör vid en char transfer? Det står på hemsidan att jag får göra det, men man ska ju åka till nån jäkla ö nånstans? Jag har som sagt noll koll på detta med char transfer.. Vad händer med stålarna på banken? Flyttas dem automatiskt till nya världen? (Det borde dem väl göra..?)
Citera
2011-09-22, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorJr
Tja, jag har skrivit tidigare i denna tråd om att börja lira igen, och har nu bestämt mig för världen jag tänkte flytta till och börja om på nytt! Dock så har jag inte spelat på nästan 2 år (tror jag det blir) och har inte så bra koll.. Det är dock inte problemet, jag löser det med tiden!

Det jag undrar är kort och gott hur man gör vid en char transfer? Det står på hemsidan att jag får göra det, men man ska ju åka till nån jäkla ö nånstans? Jag har som sagt noll koll på detta med char transfer.. Vad händer med stålarna på banken? Flyttas dem automatiskt till nya världen? (Det borde dem väl göra..?)

Allt står ju på hemsidan... Men men kan väl förklara smått och gott.

Du kan ha max 1000 items med dig, men en stacks räknas som 1 item. Du kan bara ha med dig 100st av quest items som chicken feathers/demonic essences t.ex. men runor/ringar och skit kan du ta med dig hur mycket du vill. Du kan bara ha 1 item av weapons/armor så har du flera par boh eller mpa så får du se till att sälja av dom innan så du bara tar med dig 1 av varje. Pengarna du har på banken åker automatiskt med, men resten av grejorna får du lägga i depon i Travora.

När du sedan är klar så snackar du med dvärgen eller vad fan det är på Travora sedan kommer du till en plattform där du loggar ut och vips vid nästa server save så är du på den nya världen.

Här har du lite info om du fortfarande är osäker http://tibia.wikia.com/wiki/World_Transfer

Lycka till!
Citera
2011-09-22, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0kenraven
Allt står ju på hemsidan... Men men kan väl förklara smått och gott.

Du kan ha max 1000 items med dig, men en stacks räknas som 1 item. Du kan bara ha med dig 100st av quest items som chicken feathers/demonic essences t.ex. men runor/ringar och skit kan du ta med dig hur mycket du vill. Du kan bara ha 1 item av weapons/armor så har du flera par boh eller mpa så får du se till att sälja av dom innan så du bara tar med dig 1 av varje. Pengarna du har på banken åker automatiskt med, men resten av grejorna får du lägga i depon i Travora.

När du sedan är klar så snackar du med dvärgen eller vad fan det är på Travora sedan kommer du till en plattform där du loggar ut och vips vid nästa server save så är du på den nya världen.

Här har du lite info om du fortfarande är osäker http://tibia.wikia.com/wiki/World_Transfer

Lycka till!

Ah perfekt! Tack för att du tog dig tid!
Citera
2011-09-23, 04:01
Medlem
Deathwanderers avatar
vilekn server drar du till xD
Citera
2011-09-23, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
vilekn server drar du till xD

Candia
Citera
2011-09-23, 18:21
Medlem
nån som lirar inferna? har precis börjat där, 9 paladin
Citera
2011-09-23, 19:53
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorJr
Candia
d e väl nonpvp... elr har ja helt fel..
Citera
2011-09-23, 22:04
Medlem
Rcmannens avatar
up
Non- Pvp
Citera
2011-09-24, 14:42
Medlem
Deathwanderers avatar
vart spelar flest av er fb på?
kan lika gärna botta upp nån char när main charsen fyller på stamina.. ^^
Citera
2011-09-24, 18:00
Medlem
Deathwanderers avatar
17:59 You lose 90 hitpoints due to an attack by a midnight panther.

3dje gången jag möter den, o äntligen så blir den tamed!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in