Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-19, 18:47
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Level 1or i main?

hehe, de var lvl 30 men mja
Citera
2012-04-19, 18:49
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Skönt att inte så många har access till skill-grejset. Är man level 244 så krävs det rätt många knights för att bli dödad

jag lovar dig står det ett par lvl 250 sorc/druid och pumpar på dig med SD runor, då tar det inte en så lång stund innan du dör om du är instängd i ett hörn ^^
Citera
2012-04-19, 19:10
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menimienai
jag lovar dig står det ett par lvl 250 sorc/druid och pumpar på dig med SD runor, då tar det inte en så lång stund innan du dör om du är instängd i ett hörn ^^

Idiot, du vet inte ens vad jag pratade om.
Citera
2012-04-19, 19:15
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Idiot, du vet inte ens vad jag pratade om.

hur stor är oddsen för att ett litet miffo som du bara kommer möta knight pkers?
Citera
2012-04-19, 20:25
Medlem
Då är man igång igen! Känns bra.
Level 27 paladin med 67/52, facc.

Förslag på vart jag kan expa lite?
Tänkte skaffa lite pengar så jag kan köpa gear sen dra PoH. Bra idé?
Citera
2012-04-19, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zehaddict
Då är man igång igen! Känns bra.
Level 27 paladin med 67/52, facc.

Förslag på vart jag kan expa lite?
Tänkte skaffa lite pengar så jag kan köpa gear sen dra PoH. Bra idé?

Skaffa prem, ovärt annars. Bästa du kan göra för pengar e annars venore swamp trolls, supertråkigt att manuella yesbox, men många medicin pouches
Citera
2012-04-20, 09:17
Medlem
3rMs avatar
Citat:
Skönt att inte så många har access till skill-grejset. Är man level 244 så krävs det rätt många knights för att bli dödad

Min polare som är level 100 ek blev wastead av en 300rp. Han kunde inte komma ut utefter som att det är lätt att trappa folk som inte kan mwalla (swap systemet).
Citera
2012-04-20, 15:32
Medlem
Är nykomling när det kommer till flashback och tror jag hittat till rätt tråd då det har med tibia att göra.
Spelade tibia för många många år sedan och hade nu tänkt återvända till tibia världen.

Jag sitter på servern Galana med en 175 MS samt på Eternia med 71 ED, 61 EK, 47 MS och annat smått och gott.

Och skriver i denna tråden i hopp om att någon vet en väldigt bra bot som är förhållandevis säker och gratis (crackad). Vet att det finns Neobot, elfbot och dessa men de kostar men det borde väl finnas crackade versioner av dessa?

tankade ner RedBot som var crackad från codemplosion.com, ingen aning om den är bra eller dålig men får den inte att funka så letar efter andra.
Citera
2012-04-20, 15:51
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znik
Är nykomling när det kommer till flashback och tror jag hittat till rätt tråd då det har med tibia att göra.
Spelade tibia för många många år sedan och hade nu tänkt återvända till tibia världen.

Jag sitter på servern Galana med en 175 MS samt på Eternia med 71 ED, 61 EK, 47 MS och annat smått och gott.

Och skriver i denna tråden i hopp om att någon vet en väldigt bra bot som är förhållandevis säker och gratis (crackad). Vet att det finns Neobot, elfbot och dessa men de kostar men det borde väl finnas crackade versioner av dessa?

tankade ner RedBot som var crackad från codemplosion.com, ingen aning om den är bra eller dålig men får den inte att funka så letar efter andra.

Sitter på en lvl 214 EK på eternia ^^ oftast brukar crackade bottar vara någon variation gammal och är inte lika "säker" som de man betalar för
Citera
2012-04-20, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menimienai
Sitter på en lvl 214 EK på eternia ^^ oftast brukar crackade bottar vara någon variation gammal och är inte lika "säker" som de man betalar för

Så pass, namn?
Jovisst brukar det vara så, skulle dock varit skönt med en bot som kan hjälpa en på traven haha
Citera
2012-04-20, 16:51
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:

Jag tycker XenoBot är helt okej. 28kr i månaden är inte särskilt mycket att hänga i julgranen då du kan jobba 20 minuter och tjäna ihop de pengarna, men istället få en bot som spar så oerhört mycket tid åt dig!
Citera
2012-04-20, 16:51
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Så pass, namn?
Jovisst brukar det vara så, skulle dock varit skönt med en bot som kan hjälpa en på traven haha

kan inte spela på den på 1 månad råkade få redskull xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in