Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-01-30, 00:08
Medlem
Veasellls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Det är inte ens kul i 30+.. 50+ börjar de bli kul, sen vid 100+ suger det igen! Så njut av dem lvlarna

Vill ni köpa en lvl 100 pala eller knigge, e de bara att hojta, btw
Citera
2012-01-30, 00:08
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmeleon
precis det jag snackar om, vissa idioter verkar tro att det är kul att levla i hur många timmar som helst. det börjar bli kul när man är 30+ och sedan blir det bara roliga för ju högre level desto mer makt, destor mer makt man här desto fler andra kan man påverka i spelet.

till frågan, vilken bot är bäst just nu för levling? helst gratis så klart.
de enda botsen jag vet finns är redbot och xenobot, ingen aning om vad de kostar, eller om de kostar. tänk bara på att folk blir deletade DIREKT för bots, och inget bot är 100% säkert
Citera
2012-01-30, 00:14
Medlem
Veasellls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
de enda botsen jag vet finns är redbot och xenobot, ingen aning om vad de kostar, eller om de kostar. tänk bara på att folk blir deletade DIREKT för bots, och inget bot är 100% säkert

Vad tusan är det för bots?

Det enda riktigt proffisonella botet för tillfället är i princip Neobot.
Citera
2012-01-30, 00:27
Medlem
Robss avatar
Redbot är gratis, hijackar 80% av mus och tangentbord, resterande 20% var något med att den memorerade, vet dock inte exakt vad den memorerar.

Skaparen av redbot håller på med något redbot pro som ska kosta men hijacka 100%.

Xenobot kostar cirka 40 kr/månaden och enda betalningsalternativet just nu är paypal tills vidare, injectar clienten men skaparen, DarkstaR tror att de är server side detection (Inte helt säker på vad det innebär) som gör att folk blir bannade och har därav tagit det som fördel för att göra det så säkert som möjligt, har sedan senaste banwaven visat sig vara cirka 99% säkert. (99,7 enligt vissa beräkningar som finns på forumet, stämmer nog inte helt då just denna beräkning är ganska löst och enkelt uträknat)

Finns inte heller dp depositer och refiller i Xenobot, bank depositer finns och DarkstaR har sagt att detta kommer komma i nästa update.

Det som gör att jag väljer Xenobot framför Redbot är främst för att forumet är otroligt mycket bättre, enklare att hitta saker och riktigt skönt community. Redbot's forum är rätt dåligt och portugisiska förekommer lite här o var då utvecklaren av Redbot är från brasilien.

Lite klargörande ang. bots för de som undrar. Svårare för mig att skriva om Redbot då jag använder Xenobot och har bara testat Redbot någon enstaka gång
Citera
2012-01-30, 00:29
Medlem
Veasellls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Redbot är gratis, hijackar 80% av mus och tangentbord, resterande 20% var något med att den memorerade, vet dock inte exakt vad den memorerar.

Skaparen av redbot håller på med något redbot pro som ska kosta men hijacka 100%.

Xenobot kostar cirka 40 kr/månaden och enda betalningsalternativet just nu är paypal tills vidare, injectar clienten men skaparen, DarkstaR tror att de är server side detection (Inte helt säker på vad det innebär) som gör att folk blir bannade och har därav tagit det som fördel för att göra det så säkert som möjligt, har sedan senaste banwaven visat sig vara cirka 99% säkert. (99,7 enligt vissa beräkningar som finns på forumet, stämmer nog inte helt då just denna beräkning är ganska löst och enkelt uträknat)

Finns inte heller dp depositer och refiller i Xenobot, bank depositer finns och DarkstaR har sagt att detta kommer komma i nästa update.

Det som gör att jag väljer Xenobot framför Redbot är främst för att forumet är otroligt mycket bättre, enklare att hitta saker och riktigt skönt community. Redbot's forum är rätt dåligt och portugisiska förekommer lite här o var då utvecklaren av Redbot är från brasilien.

Lite klargörande ang. bots för de som undrar. Svårare för mig att skriva om Redbot då jag använder Xenobot och har bara testat Redbot någon enstaka gång

En liten fråga bara.. Vad i helvete är det som gör att du väljer Xenobot framför Neobot? Det är där de brister för mig
Citera
2012-01-30, 00:39
Medlem
Robss avatar
Citat:
En liten fråga bara.. Vad i helvete är det som gör att du väljer Xenobot framför Neobot? Det är där de brister för mig
Att Neobot inte finns längre? Hade det funnits hade jag fortfarande använt Neobot som jag använde tidigare.
Citera
2012-01-30, 06:50
Medlem
Deathwanderers avatar
119 ek, naken, 80/66, värd typ?
Citera
2012-01-30, 07:46
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
finns det visst, jag och en polare teamhuntade i zao i lvl 100 på premia och drog galen profit + exp. problemet är inte att det förlorat sin charm, utan att man växt ifrån spelet. men det är de många inte verkar förstå

Teamhuntade ni lizards på 100+? I muggy plains? Du som verkar så galet pro på detta spel kan väll ge lite tips på vad en 226 EK och en 209 ED kan teamhunta för galen exp och galen profit?
Citera
2012-01-30, 10:01
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Teamhuntade ni lizards på 100+? I muggy plains? Du som verkar så galet pro på detta spel kan väll ge lite tips på vad en 226 EK och en 209 ED kan teamhunta för galen exp och galen profit?
Du har själv redan nämnt det så! Går inte att slå draken walls när det kommer till exp och profit för 200+ eks/eds.
Citera
2012-01-30, 10:40
Medlem
pozies avatar
Citat:
Vad tusan är det för bots?

Det enda riktigt proffisonella botet för tillfället är i princip Neobot.
neobot finns inte längre

Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
na inte muggy plains, där körde jag solo, för lätt. vi körde "wave style" i den hemliga grottan, alltså drog på oss hela spawnen typ och sen bara körde på, inte lura ut 1 och 1, låg på typ 150k/h xp och profit :P ja, som sagt draken walls. jag själv har bara huntat där 1 gång för jag tyckte det var galet tråkigt, men det var profit. sen har jag bara sprungit runt där när vi sneakat enemys, det finns vissa ställen som är lite hårt, så kan du inte stället borde du ta det lite lugnt

nöjer du inte dig med det kan ni ju alltid dra ner i svargrond yachal floor, alltid kul o leka runt där
Senast redigerad av pozie 2012-01-30 kl. 10:43.
Citera
2012-01-30, 13:02
Medlem
Herr.Griss avatar
Någon från Nightmare Knights som har lust att göra en "Document of the Follower" till mig?
Har ingen aning vad som krävs för att göra en, men berätta bara vad som behövs så kan jag fixa de till dig.

Kände sig ganska så dum efteråt när man redan var klar med questet och man kom på att man behövde en "Document of the Follower" för en outfit.
Senast redigerad av Herr.Gris 2012-01-30 kl. 13:22.
Citera
2012-01-30, 13:28
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Gris
Någon från Nightmare Knights som har lust att göra en "Document of the Follower" till mig?
Har ingen aning vad som krävs för att göra en, men berätta bara vad som behövs så kan jag fixa de till dig.

Kände sig ganska så dum efteråt när man redan var klar med questet och man kom på att man behövde en "Document of the Follower" för en outfit.
Server hade ju varit bra att veta också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in