Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-29, 04:19
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Realmap, med ganska sega exp-stages, dvs. man tar inte lvl 200 på 3 dagars dragonlord bottande. Det ska vara balanserat i PvP och finnas en donation shop med items som går att få ingame, med tilläggen Namechange, Skullremover osv.
tack
Citera
2012-01-29, 17:14
Medlem
Charmeleons avatar
ska precis dra igång tibia igen, blev lite nostalgisk:P vilken värld finns det mest svenskar i? och ska man köra optional, open eller hardcore pvp?
Citera
2012-01-29, 17:44
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmeleon
ska precis dra igång tibia igen, blev lite nostalgisk:P vilken värld finns det mest svenskar i? och ska man köra optional, open eller hardcore pvp?
Nova är ju alltid en rolig server, då open pvp
Citera
2012-01-29, 18:41
Medlem
Charmeleons avatar
vilken bot är bäst att använda för att levla?
Citera
2012-01-29, 18:45
Medlem
Citat:
vilken bot är bäst att använda för att levla?

Om du tänker botta, då måste jag bara fråga dig vad fan det var som gav dig nostalgi?
Citera
2012-01-29, 18:48
Medlem
Charmeleons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Om du tänker botta, då måste jag bara fråga dig vad fan det var som gav dig nostalgi?

att spela vad fan annars, är du trög eller? spelet blir ju kul när man är runt lvl 30, orka bränna timmar på o lvla när man kan botta???
Citera
2012-01-29, 19:54
Medlem
Citat:
att spela vad fan annars, är du trög eller? spelet blir ju kul när man är runt lvl 30, orka bränna timmar på o lvla när man kan botta???

Du har ingen orsak till att bli så aggressiv din kretin.

"Spelet blir kul i runt level 30" Vad gör du som är så mycket roligare i 30? Och nej, jag tror dessutom inte att du kommer sluta botta i den leveln.
Citera
2012-01-29, 20:30
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Du har ingen orsak till att bli så aggressiv din kretin.

"Spelet blir kul i runt level 30" Vad gör du som är så mycket roligare i 30? Och nej, jag tror dessutom inte att du kommer sluta botta i den leveln.
jag började spela igen och bottade mina lvls för jag tycker manuell hunta suger kuk, dock teamhuntade jag när jag fick chansen och questade manuellt. sen körde jag även hcore pvp för att kriga, vilket jag gjorde 100% manuellt, inget warbot.

det är iaf anledningen till at jag började utav nostalgi igen

för teamhunts, quests, krig osv. antar det är de han syftar på med sen tycker jag spelet börjar bli roligt vid lvl 100, då man kan börja sola roliga saker, tjäna pengar och göra svårare quests! och som sagt, krig
Citera
2012-01-29, 23:10
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Tycker att spelet tappat sin charm. Det lönar sig inte ens att teamhunta, om man inte pressar draken walls med en ED och en EK på 200+. Det finns inte så många bra ställen att teamhunta på längre. Fan förr så stod man i ankrahmun och köttade 2x dragon spawn med mino archers och DS och tyckte det var hur kul som helst. Nu tar jag en drake på två slag typ
Citera
2012-01-29, 23:39
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Tycker att spelet tappat sin charm. Det lönar sig inte ens att teamhunta, om man inte pressar draken walls med en ED och en EK på 200+. Det finns inte så många bra ställen att teamhunta på längre. Fan förr så stod man i ankrahmun och köttade 2x dragon spawn med mino archers och DS och tyckte det var hur kul som helst. Nu tar jag en drake på två slag typ
finns det visst, jag och en polare teamhuntade i zao i lvl 100 på premia och drog galen profit + exp. problemet är inte att det förlorat sin charm, utan att man växt ifrån spelet. men det är de många inte verkar förstå
Citera
2012-01-29, 23:59
Medlem
Charmeleons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
jag började spela igen och bottade mina lvls för jag tycker manuell hunta suger kuk, dock teamhuntade jag när jag fick chansen och questade manuellt. sen körde jag även hcore pvp för att kriga, vilket jag gjorde 100% manuellt, inget warbot.

det är iaf anledningen till at jag började utav nostalgi igen

för teamhunts, quests, krig osv. antar det är de han syftar på med sen tycker jag spelet börjar bli roligt vid lvl 100, då man kan börja sola roliga saker, tjäna pengar och göra svårare quests! och som sagt, krig

precis det jag snackar om, vissa idioter verkar tro att det är kul att levla i hur många timmar som helst. det börjar bli kul när man är 30+ och sedan blir det bara roliga för ju högre level desto mer makt, destor mer makt man här desto fler andra kan man påverka i spelet.

till frågan, vilken bot är bäst just nu för levling? helst gratis så klart.
Citera
2012-01-30, 00:05
Medlem
Veasellls avatar
Citat:
precis det jag snackar om, vissa idioter verkar tro att det är kul att levla i hur många timmar som helst. det börjar bli kul när man är 30+ och sedan blir det bara roliga för ju högre level desto mer makt, destor mer makt man här desto fler andra kan man påverka i spelet.

till frågan, vilken bot är bäst just nu för levling? helst gratis så klart.

Det är inte ens kul i 30+.. 50+ börjar de bli kul, sen vid 100+ suger det igen! Så njut av dem lvlarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in