Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Varför skulle man? Bottar hellre och får tid till annat än att expa manuellt. Och varför skulle man vara noob för att man använder bot? Lovar att jag skulle pvpa sönder dig i en 1v1.
För det är ju så jävla svårt i dagens läge? pff.. Sluta försöka hävda dig på internet, det är bara patetiskt..
För att återgå till källan så anser jag att man är riktigt världelös om man använder bot pga att man inte vill/orkar/kan spela spelet manuellt, och man förstör för alla andra som tycker det är kul att spela utan.
Kom tillbaka när du har spelat upp en 240 rp manuellt 100% på mindre än 1 år, utan hjälp med pengar eller PA.
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
^
+1
lvla manuellt, nej tack slösar hellre min tid på annat
Du sitter alltså hellre och frågar efter vilken script som funkar bäst på flashback än att utforskar skiten själv? Du är en sån person som skulle gett upp i rook efter en halvtimme när spelet var relativt nytt.
Ni är med i det stora gänget som har hjälpt till med att förstöra tibia till vad det är idag, hoppas ni njuter av det lilla som finns kvar av ett spel som en gång i tiden var jävligt roligt.