Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-04, 17:33
Medlem
Deathwanderers avatar
trist me scammers -.-
Citera
2011-05-04, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Varför skulle man? Bottar hellre och får tid till annat än att expa manuellt. Och varför skulle man vara noob för att man använder bot? Lovar att jag skulle pvpa sönder dig i en 1v1.

För det är ju så jävla svårt i dagens läge? pff.. Sluta försöka hävda dig på internet, det är bara patetiskt..

För att återgå till källan så anser jag att man är riktigt världelös om man använder bot pga att man inte vill/orkar/kan spela spelet manuellt, och man förstör för alla andra som tycker det är kul att spela utan.

Kom tillbaka när du har spelat upp en 240 rp manuellt 100% på mindre än 1 år, utan hjälp med pengar eller PA.

Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
^
+1

lvla manuellt, nej tack slösar hellre min tid på annat

Du sitter alltså hellre och frågar efter vilken script som funkar bäst på flashback än att utforskar skiten själv? Du är en sån person som skulle gett upp i rook efter en halvtimme när spelet var relativt nytt.

Ni är med i det stora gänget som har hjälpt till med att förstöra tibia till vad det är idag, hoppas ni njuter av det lilla som finns kvar av ett spel som en gång i tiden var jävligt roligt.
Citera
2011-05-04, 18:00
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorJr
För det är ju så jävla svårt i dagens läge? pff.. Sluta försöka hävda dig på internet, det är bara patetiskt..

För att återgå till källan så anser jag att man är riktigt världelös om man använder bot pga att man inte vill/orkar/kan spela spelet manuellt, och man förstör för alla andra som tycker det är kul att spela utan.

Kom tillbaka när du har spelat upp en 240 rp manuellt 100% på mindre än 1 år, utan hjälp med pengar eller PA.

Du sitter alltså hellre och frågar efter vilken script som funkar bäst på flashback än att utforskar skiten själv? Du är en sån person som skulle gett upp i rook efter en halvtimme när spelet var relativt nytt.

Ni är med i det stora gänget som har hjälpt till med att förstöra tibia till vad det är idag, hoppas ni njuter av det lilla som finns kvar av ett spel som en gång i tiden var jävligt roligt.
Lvlade min paladin som jag spelar nu från 110 till 241 på 6 månader manuellt, utan att ha börjat med pengar eller vänner. Sen så fatta jag hur dum jag var som inte bottade istället och skaffade Neobot.
Så get off your high horse och stick tillbaka till din non pvp värld som jag är säker på att du spelar på.
Citera
2011-05-04, 18:14
Medlem
Citat:
Lvlade min paladin som jag spelar nu från 110 till 241 på 6 månader manuellt, utan att ha börjat med pengar eller vänner. Sen så fatta jag hur dum jag var som inte bottade istället och skaffade Neobot.
Så get off your high horse och stick tillbaka till din non pvp värld som jag är säker på att du spelar på.

Så du köpte/fick charen? duktigt.. Jag har aldrig i mitt liv spelat non-pvp, jag har varit med i första-krig mellan svenskar och polacker på fler servrar än år du funnits på denna jord. Jag har också varit bland dem första i main på ett antal av dessa servrar. Jag har också ägt ett antal servrar genom dessa krig.

Det finns dock ingen anledning till att mäta kuk på flashback över vem av oss som är "bäst på tibia", jag skiter i vilket. Jag uttrycker bara min åsikt om botters i allmänhet, vilket jag har all rätt i världen att göra. Jag har krigat mot bottare, PA och backstabbers tillräckligt i min tibiakarriär, och spelar som sagt inte längre.
Citera
2011-05-04, 18:26
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorJr
Så du köpte/fick charen? duktigt.. Jag har aldrig i mitt liv spelat non-pvp, jag har varit med i första-krig mellan svenskar och polacker på fler servrar än år du funnits på denna jord. Jag har också varit bland dem första i main på ett antal av dessa servrar. Jag har också ägt ett antal servrar genom dessa krig.

Det finns dock ingen anledning till att mäta kuk på flashback över vem av oss som är "bäst på tibia", jag skiter i vilket. Jag uttrycker bara min åsikt om botters i allmänhet, vilket jag har all rätt i världen att göra. Jag har krigat mot bottare, PA och backstabbers tillräckligt i min tibiakarriär, och spelar som sagt inte längre.
Nej, charen är min. Jag började dock spela på den igen efter ett par då jag var retired.
Och grattis, du har krigat, det har vi alla. Av alla år jag spelat tibia så har jag varit i krig 80% av tiden. På eternia, nova, lunara bara för att nämna några.
Citera
2011-05-04, 18:31
Medlem
Citat:
Nej, charen är min. Jag började dock spela på den igen efter ett par då jag var retired.
Och grattis, du har krigat, det har vi alla. Av alla år jag spelat tibia så har jag varit i krig 80% av tiden. På eternia, nova, lunara bara för att nämna några.

jaja, fortsätt mäta tibiakuk med någon som bryr sig. Fortsätt botta också, det visar ju bara vad spelet har sänkts till. Och när du ändå är igång, botta 24/7 så är du snart över 300.. Grattis i förskott!
Citera
2011-05-04, 19:29
Medlem
Tobeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyschke
Hade du terra set då vid ancient's?

Jag körde med is rodden och exori flam, hade blue legs/spirit cloak / hat of the mad och MMS, även softboots mot slutet. Har du pengar över till ett terra set kanske det är värt det, jag vet inte, Jag hade iallafall inte terra set, se bara till att inte komma under 300hp så klarar man sig bra med exura.
Citera
2011-05-04, 20:51
Hörde av en polare att man inte längre kan trappa folk på RL Tibia på grund av något nytt "swap system". Skulle någon kunna bekräfta detta? Låter helt sjukt.
Citera
2011-05-04, 20:59
Medlem
McGregors avatar
Frågade samma sak för någon vecka sen, men kan ha varit så att ingen såg bara.
Valoria någon? Känner absolut ingen då jag och samtliga mina kompisar slutade spela för åratal sedan, jag började (ensam) igen för ca 2 veckor sedan.
Citera
2011-05-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McGregor
Frågade samma sak för någon vecka sen, men kan ha varit så att ingen såg bara.
Valoria någon? Känner absolut ingen då jag och samtliga mina kompisar slutade spela för åratal sedan, jag började (ensam) igen för ca 2 veckor sedan.
Ligger kanske inte i samma level som dig, men lirar aktivt med brorsan på Valoria. Jag 43 RP han 40 EK
Citera
2011-05-04, 21:16
Medlem
SEN NÄR Gör 2 Hydras Ett Combo På 915 Damage när en av dom står diagonalt och den andra springer iväg....?
Citera
2011-05-04, 22:22
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesare
Hörde av en polare att man inte längre kan trappa folk på RL Tibia på grund av något nytt "swap system". Skulle någon kunna bekräfta detta? Låter helt sjukt.

japp, det stämmer bra det -.-

@chullan, orka argumentera me snubben, alla gör vad dom vill med sin tid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in