Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-04, 23:20
Medlem
Själv lirar man en 111 rp just nu , rätt känd på min värld , pga mitt rykte , e nämligen spelare från 2001 , Volkor-Sniper, började lira på den nyligen igen , de e valoria iaf nån undrar , ska till xerena med några polare så ska vi ta över serven , sen byter vi troligen till Eternia , där ja känner leadings , de ba pma om de e nått ! hjälp me tibia va som helst ja kan allt!
Citera
2011-05-04, 23:37
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daskarn165
Själv lirar man en 111 rp just nu , rätt känd på min värld , pga mitt rykte , e nämligen spelare från 2001 , Volkor-Sniper, började lira på den nyligen igen , de e valoria iaf nån undrar , ska till xerena med några polare så ska vi ta över serven , sen byter vi troligen till Eternia , där ja känner leadings , de ba pma om de e nått ! hjälp me tibia va som helst ja kan allt!
Känd på valoria för att du spela där sen 2001? Valoria kom 2003. :O
Citera
2011-05-05, 02:30
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorJr

Ni är med i det stora gänget som har hjälpt till med att förstöra tibia till vad det är idag, hoppas ni njuter av det lilla som finns kvar av ett spel som en gång i tiden var jävligt roligt.

Jag undrar om al-qaida tycker likadant när USA dödade Osama bin ladin. "Det var jävligt kul att spränga byggnader i luften, sen kom USA och förstörde allt". Njaeee... jag tror man skulle bli ganska uttråkad av att spränga byggnader varje dag i 10 år. Förändring är bra.

Jag tycker också att gamla härliga tider var kul, men det hade även nackdelar och jag anser att Tibia har mindre nackdelar nu än vad det hade förr.
Citera
2011-05-05, 21:30
Bannlyst
Citat:

Jadu, lycka till med att ta över Xerena, ni måste åtminstone vara 10st lvl150-200 om ni ska ha en liten chans.
Citera
2011-05-05, 21:56
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kNekarn
Jadu, lycka till med att ta över Xerena, ni måste åtminstone vara 10st lvl150-200 om ni ska ha en liten chans.
Folk tror att det är så lätt att ta servers nuförtiden. Det är nästintill omöjligt att kicka folk från en server med dagens skull system. Sen att man är lvl 111 hjälper ju inte heller, dör ju på en halv sekund.
Citera
2011-05-05, 22:04
Medlem
Citat:

Det var många kommatecken i den meningen!
Citera
2011-05-05, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Känd på valoria för att du spela där sen 2001? Valoria kom 2003. :O
fyfan sorry , måste sagt de fel , lirat tibia sen 2001 , lirade valoria veckan den kom
Om ja minns rätt . men minnet sviker mig rätt ofta
Citera
2011-05-05, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kNekarn

jodå vi e rätt många , många i 100 levlarna etc etc , men har polare från eternia som ska komma o hjälpa
Citera
2011-05-06, 12:23
Medlem
Deathwanderers avatar
lycka till
Citera
2011-05-07, 12:03
Medlem
Puertis avatar
Hur många här lirar Saphira just nu?
Citera
2011-05-07, 14:56
Medlem
Citat:

KOM INTE TILL XERENA!!!
Världen är full av polackar ju för tiden, alla svenskar har flyttat och polackerna är dryga 100pers!

PS. Det finns INGET team ni kan alliera er med på xerena eftersom alla har dragit.
Citera
2011-05-07, 15:40
Medlem
McGregors avatar
Äntligen lootade jag BOH ur necro, tog mig bara 8 år!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in