Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-14, 01:51
Medlem

Kan du visa på bild eller beskriva mer exakt vart detta hände?

Låter som det är något som du har missat eller så blev han teleportad av en cm, för det ska inte gå om det inte var någon slags quest som eller liknande där.

http://tibia.wikia.com/wiki/Mapper
använd detta och ta en screenshot om du inte orkar gå dit
Citera
2010-11-14, 02:50
Bannlyst
Han försvann, han hade lätt ATK-mark & även PZ då han attackerade mig först och jag fortsatte attackerad honom i kampen om att döda honom.
Citera
2010-11-14, 13:29
Medlem
Finns ju Gods med men om man lyckas se en sådan så ska man köpa sig en lott.
Citera
2010-11-14, 20:18
Medlem
Duumburks avatar
Några tips för leveling som 25+ pally?
Citera
2010-11-14, 23:38
Medlem
Erasuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duumburk
Några tips för leveling som 25+ pally?

Det var riktigt längesen jag spelade men om du har skillsen så kan du väl gå tombs i Ank, jag brukade hunta en hel del i Peninsula och Tarpit-tombs. Cyclops på Mistrock är väl också en klassiker.

Är det flera Flashbackare som spelar på en o samma server nuförtiden?
Citera
2010-11-16, 15:02
Medlem
megablast1s avatar
Hej

Nån som kan svara lite fort på när man har sista tid att bidda på ett hus, jag försökte bidda när det var 1 min innan server save, det gick inte.
Men om man biddar när dom meddelar med röd text att det är 3 minuter kvar, funkar det då tro?
Citera
2010-11-17, 17:47
Medlem
ManUnitedFans avatar
Jag fick pacc för några dagar sedan och hittade ett trevligt ställe det står att det ligger i Liberty Bay på tibia wiki. det stället heter Nargor och det finns pirater och lite sånt där men det är ett problem jag vet inte hur jag kommer dit! Och jag skulle vilja ha lite hjälp med det. Tacksam för svar. PS kör Galana.
Citera
2010-11-17, 18:15
Medlem
Erasuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManUnitedFan
Jag fick pacc för några dagar sedan och hittade ett trevligt ställe det står att det ligger i Liberty Bay på tibia wiki. det stället heter Nargor och det finns pirater och lite sånt där men det är ett problem jag vet inte hur jag kommer dit! Och jag skulle vilja ha lite hjälp med det. Tacksam för svar. PS kör Galana.

Söder om DP finns en pirat-npc som du säger "peg leg" till, tror jag det var? Då för han dig till en annan ö som jag helt glömt bort namnet på men precis lite söder om där du hamnar så står han som tar dig till Nargor. Sjukt nice ställe imo.
Citera
2010-11-17, 18:47
Medlem
ManUnitedFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erasus
Söder om DP finns en pirat-npc som du säger "peg leg" till, tror jag det var? Då för han dig till en annan ö som jag helt glömt bort namnet på men precis lite söder om där du hamnar så står han som tar dig till Nargor. Sjukt nice ställe imo.
Okej tack för svaret så snabbt!!!
Citera
2010-11-17, 19:16
Medlem
Duumburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManUnitedFan

Vad är så bra med det?
Citera
2010-11-17, 19:43
Medlem
ManUnitedFans avatar
.
Senast redigerad av ManUnitedFan 2010-11-17 kl. 19:56.
Citera
2010-11-17, 19:56
Medlem
ManUnitedFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erasus

Vet du vad han heter som man ska säga "peg leg" till? För jag hittar inte ditt. Men jag hittar till en som heter Captain Waverider. och med hjälp av han kom jag till Treasure Island.
Senast redigerad av ManUnitedFan 2010-11-17 kl. 20:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in