Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-07, 20:16
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Tror nog inte någon reportade, eftersom det var trade chat och det var rätt så många som skrev i den så det försvann rätt så snabbt, jag loggade även in på alla mina alts och skrev att jag sålde grejor för att det skulle försvinna snabbare, fick inte heller några PMs från någon tror jag.

Blir jag bannad så överklagar jag och säger att jag hade det kopierat för att varna en vän från att botta eller liknande.

För dom kan väl inte seriöst tro att någon skulle promota en bot i trade channel med en 174k?..

+ att gms blev ju borttagna för ett par dagar sedan så det kanske hjälper mig lite också.
GMs är inte borttagna, de försvinner i slutet av månaden. Det har dock ingen betydelse, för allt som skrivs på Tibia kan anmälas nuförtiden.
Har någon anmält dig, kommer du att åka dit på det. Har ingen betydelse hur dumt det är, bryter du mot en regel och någon anmäler dig, åker du på en ban för det.

Och risken att någon inte anmält din text, är mycket liten. En stor del av Tibias spelare älskar att förstöra för andra.
Citera
2010-08-07, 23:32
Medlem
Citat:
Tror nog inte någon reportade, eftersom det var trade chat och det var rätt så många som skrev i den så det försvann rätt så snabbt, jag loggade även in på alla mina alts och skrev att jag sålde grejor för att det skulle försvinna snabbare, fick inte heller några PMs från någon tror jag.

Blir jag bannad så överklagar jag och säger att jag hade det kopierat för att varna en vän från att botta eller liknande.

För dom kan väl inte seriöst tro att någon skulle promota en bot i trade channel med en 174k?..

+ att gms blev ju borttagna för ett par dagar sedan så det kanske hjälper mig lite också.

Vänta tills måndag så ser du, cip jobbar inte på helgerna så om du blir bannad så lär det hända på måndag... Vore jag dig skulle jag skapa helt nytt account och skicka iväg all eq, pengar etc etc samt föra över huset till någon vän för säkerhetsskull...
Citera
2010-08-07, 23:42
Medlem
Robss avatar
Läste precis artiklen om att de ska ta bort alla GMs.

Och där tror jag kommer bli Tibia's stora undergång, för när väl GMs försvinner så kan du göra vad fan du vill, Cipsoft bannar ingen, det gör deras automatiska sak och....innan var de GMs..

Någon som har lust att prata svenska i Game-chatten första september?
Citera
2010-08-07, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robs

Och där tror jag kommer bli Tibia's stora undergång, för när väl GMs försvinner så kan du göra vad fan du vill, Cipsoft bannar ingen, det gör deras automatiska sak och....innan var de GMs..

Alla kan ju reporta dig direkt du pratar svenska så det kommer fortfarande inte att gå även fast gms är borta...
Citera
2010-08-08, 00:00
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrata
Alla kan ju reporta dig direkt du pratar svenska så det kommer fortfarande inte att gå även fast gms är borta...
Vem kollar dessa då?
Citera
2010-08-08, 00:01
Medlem
Citat:
Vem kollar dessa då?

CipSoft
Citera
2010-08-08, 02:07
Medlem
Citat:

GMs har ju inget att göra nu när spelare kan anmäla allt, för det är cipsoft som jobbar med anmälningarna
Fick höra av en kompis att alla GMs fick välja en item var från en lista.. och att en snubbe på secura valde Solar Axe.
Citera
2010-08-08, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redan.upptaget
GMs har ju inget att göra nu när spelare kan anmäla allt, för det är cipsoft som jobbar med anmälningarna
Fick höra av en kompis att alla GMs fick välja en item var från en lista.. och att en snubbe på secura valde Solar Axe.

Ja han säljer den på secura trade forumet... Ingen som kör secura? XD
Citera
2010-08-08, 03:02
Bannlyst
Tog just 175 :=)

Fan vad jag hatar att lvla

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2cpwa6v&s=4
Citera
2010-08-08, 06:27
Medlem
Citat:

Tycker du ska läsa posten jag skrev innan om du är rädd om dina saker du har på charen, hur som helst så är det upp till dig
Citera
2010-08-08, 09:48
Medlem
Citat:
Vem kollar dessa då?

Dom som faktiskt kan göra någonting åt det, CipSoft. Eller som dom nu heter "CM"(Community Managers). GMs är inte längre något att ha då dom lika gärna kan ha CMs att göra jobbet.

Citat:

För knight är så jävla tråkigt. Det enda dom är bra för är att dom är bäst att botta, men även nu är det ju likgiltigt på den poängen så nu är dom bara dåliga.
Citera
2010-08-08, 13:38
Medlem
Yamals avatar
Undra vad dom andra GMsen kommer plocka från den listan, solar axe känns lite fult pga det kommer antagligen bli en quest reward om typ 1-2 updates? Annars hade dom aldrig lagt in den i spriten ;/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in