Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Tror nog inte någon reportade, eftersom det var trade chat och det var rätt så många som skrev i den så det försvann rätt så snabbt, jag loggade även in på alla mina alts och skrev att jag sålde grejor för att det skulle försvinna snabbare, fick inte heller några PMs från någon tror jag.
Blir jag bannad så överklagar jag och säger att jag hade det kopierat för att varna en vän från att botta eller liknande.
För dom kan väl inte seriöst tro att någon skulle promota en bot i trade channel med en 174k?..
+ att gms blev ju borttagna för ett par dagar sedan så det kanske hjälper mig lite också.
GMs är inte borttagna, de försvinner i slutet av månaden. Det har dock ingen betydelse, för allt som skrivs på Tibia kan anmälas nuförtiden.
Har någon anmält dig, kommer du att åka dit på det. Har ingen betydelse hur dumt det är, bryter du mot en regel och någon anmäler dig, åker du på en ban för det.
Och risken att någon inte anmält din text, är mycket liten. En stor del av Tibias spelare älskar att förstöra för andra.