2010-08-08, 14:16
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Läste precis artiklen om att de ska ta bort alla GMs.

Och där tror jag kommer bli Tibia's stora undergång, för när väl GMs försvinner så kan du göra vad fan du vill, Cipsoft bannar ingen, det gör deras automatiska sak och....innan var de GMs..

Någon som har lust att prata svenska i Game-chatten första september?
Jag har mina många år som Tibiaspelare sett 4st GMs. En var under första veckan, en var när jag hade blivit bannad men inte loggat ut ännu, han kickade mig. En dök upp i min cave och kollade ifall jag bottade. En var efter att vi spammat GM-forumet och bett om att GM snabbt skulle komma on, det kom en 2h senare.

Vad kan vi dra för slutsats av detta? GMs har inte gjort mycket de senaste åren. När man har en online-time på X antal tusen timmar å sett en GM 4x, fungerar det uppenbarligen inte
Citera
2010-08-08, 14:36
Bannlyst
jo jag spelar och jag är en sån där elak PKARE!!
Citera
2010-08-08, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrata
Tycker du ska läsa posten jag skrev innan om du är rädd om dina saker du har på charen, hur som helst så är det upp till dig

Jo jag vet, kommer göra det ikväll innan jag går och lägger mig, tack för tipset!

Ifall jag nu blir bannad/deletad imorgon så kommer jag överklaga det, och det lär ju funka.

Säger bara att jag skulle varna en vän om bottning och länkande han en sak, sen trodde jag att jag hade min selling list på ctrl+v och skrev i trade channel utan att tänka mig för.

För dom tror väl inte seriöst att någon skulle promota bottar med en 175ek, och ifall man nu sitter och promotar så spammar man väl trade chat osv mer än en gång?

Ska även dra ihop en liten snyft historia om att dom har deletat 7 år av mitt liv och bla bla även att jag nyss transferat till Antica osv, tror nog jag kommer undan med en bann bara och kanske final warning.
Citera
2010-08-09, 19:20
Medlem
Gamble33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yekox
Är inte det där bara en 3 dagars trial?
Det ska vara färdig crackat, är det iallafall för mig, men cracket kanske inte bara editerade filer i mappen jag skickade, men det bör den ha gjort. Kan lägga upp cracket också om du ska ha.
Citera
2010-08-09, 19:28
Medlem
Gamble33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yekox
Är inte det där bara en 3 dagars trial?
http://data.fuskbugg.se/skogsturken/ElfBot NG2 (gamble33).rar

Där är den crackade botten.
Citera
2010-08-09, 20:00
Bannlyst
Goda nyheter! (än så länge)

Har inte blivit bannad än över det som hände i fredags, tror inget kommer att hända, då det var 3 dagar sedan.
Citera
2010-08-09, 20:04
Medlem
Kycklingsoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamble33
http://data.fuskbugg.se/skogsturken/ElfBot NG2 (gamble33).rar

Där är den crackade botten.
Länken fungerar inte?
Citera
2010-08-10, 03:43
Medlem
Överviktigs avatar
En av Gms har ju redan planer på att sälja sin lilla reward för att ha varit GM, tydligen har han valt Solar Axe (Han har dock inte fått den än), nuvarande budet ser ut att ligga på 41M
Citera
2010-08-10, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Jo jag vet, kommer göra det ikväll innan jag går och lägger mig, tack för tipset!

Ifall jag nu blir bannad/deletad imorgon så kommer jag överklaga det, och det lär ju funka.

Säger bara att jag skulle varna en vän om bottning och länkande han en sak, sen trodde jag att jag hade min selling list på ctrl+v och skrev i trade channel utan att tänka mig för.

För dom tror väl inte seriöst att någon skulle promota bottar med en 175ek, och ifall man nu sitter och promotar så spammar man väl trade chat osv mer än en gång?

Ska även dra ihop en liten snyft historia om att dom har deletat 7 år av mitt liv och bla bla även att jag nyss transferat till Antica osv, tror nog jag kommer undan med en bann bara och kanske final warning.

Man vet aldrig med CIP, en kompis såg att någon skrev "Selling premium time/days" i trade eller liknande och han skrev "how much?" i trade vilket är väldigt dumt dock men han fick 7 dagars ban för att han endast frågade hur mycket han ville ha för det... Det ser ju ut som du klarat dig iaf
Citera
2010-08-10, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrata
Man vet aldrig med CIP, en kompis såg att någon skrev "Selling premium time/days" i trade eller liknande och han skrev "how much?" i trade vilket är väldigt dumt dock men han fick 7 dagars ban för att han endast frågade hur mycket han ville ha för det... Det ser ju ut som du klarat dig iaf

Jag fick en ban trots allt!

Account banished until Sep 09 2010, 13:06:38 CEST because of inciting rule violation (Using unofficial software is a violation of Tibia Rule 3c)

Aja det är ingen fara, nu har jag lite tid att lira på min Inferna gubbe istället
Citera
2010-08-10, 20:22
Medlem
Citat:

Account banished until Sep 09 2010, 13:06:38 CEST because of inciting rule violation (Using unofficial software is a violation of Tibia Rule 3c)

Aja det är ingen fara, nu har jag lite tid att lira på min Inferna gubbe istället

Hade du alla sakerna på charen? :P, ibland tar det tid för dom att kolla reports som kommit in under helgen...
Citera
2010-08-10, 20:28
Medlem
Robss avatar
Citat:

Perm finalwarning eller? Ska du överklaga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in