Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-01, 17:22
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Detta också, men PK är väldigt kul. Speciellt om det går fel. Ni andra som säger att det är kul att träffa nytt folk, det är väl rätt uppenbart ändå? Hade man inga kompisar på spelet så skulle då aldrig jag spela det. Och dessutom tycker jag att hela principen med rollspel/MMORPG så är hela underlinjen just att hitta vänner.
Ja, vänner är ju en enorm viktig punkt, dels för att spelet hade blivit skittråkig och att det är riktigt svårt att faktist spela sina kort på rätt sätt.

Jag lvlar inte speciellt mycket längre, drar iväg och huntar när jag behöver pengar eller känner att de var längesen jag drog lvl sist, annars sitter jag mest och chillar med polare och "inväntar" problem som troligtvis mina polare kommer få så att jag kan hjälpa dom och lösa det hela. Fast det var ett tagsedan sist så nu måste jag nästan bara hunta för att ha något att göra, men det är ju inte fel det heller
Citera
2010-08-02, 02:02
Bannlyst
Btw, vill ni botta ordentligt utan att behöva vara rädda för att bli bannade osv så köp Neobot.

Dyr är den men om man ska botta seriöst så är det värt pengarna.

Tyvärr så tror jag inte att den finns crackad (än) och lär ju inte göra det på ett tag.

Men som sagt om du vill kunna botta utan att behöva oroa dig för att bli bannad så är det den du ska ha.
Citera
2010-08-06, 20:47
Bannlyst
Grabbar!!

Vart är kriget någonstans?

Fick just tillbaka min gamla gubbe som just nu är på Lunara, och behöver en ny värld som det är lite drag i!

Någon/Några som är i krig just nu och behöver backup?
Citera
2010-08-06, 21:07
Medlem
banhxeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Btw, vill ni botta ordentligt utan att behöva vara rädda för att bli bannade osv så köp Neobot.

Dyr är den men om man ska botta seriöst så är det värt pengarna.

Tyvärr så tror jag inte att den finns crackad (än) och lär ju inte göra det på ett tag.

Men som sagt om du vill kunna botta utan att behöva oroa dig för att bli bannad så är det den du ska ha.
vad gör neobot så unik att man inte kan oroa sig?
Citera
2010-08-06, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av banhxeo
vad gör neobot så unik att man inte kan oroa sig?

Ja du kan länka dig lite info om den.

NeoBot is an advanced new generation tool for Tibia who's functionality is completely external and free of the client. It doesn't send or receive packets, doesn't alter memory, doesn't inject dlls and doesn't modify the client's functionality in any way, like most of the other tools do while exposing themselves to many risks like causing otherwise impossible behavior or performing actions at unrealistic speeds.

NeoBot was built with a strong and flexible design in mind and can skillfully perform all kinds of actions by controlling the mouse and keyboard only. Combined with its in-built randomization features and smart character control, it's behavior can hardly be told apart from that of a human.
Citera
2010-08-06, 21:45
Bannlyst
GG råkade just kopiera det här i trade chat med min 174 ek :S

NeoBot is an advanced new generation tool for Tibia who's functionality is completely external and free of the client. It doesn't send or receive packets, doesn't alter memory, doesn't inject dlls and doesn't modify the client's functionality in any way, like most of the other tools do while exposing themselves to many risks like causing otherwise impossible behavior or performing actions at unrealistic speeds.

NeoBot was built with a strong and flexible design in mind and can skillfully perform all kinds of actions by controlling the mouse and keyboard only. Combined with its in-built randomization features and smart character control, it's behavior can hardly be told apart from that of a human.

FITTA DÅ någon som vet vad som kmr hända?

fan dig banhxeo som bad mig förklara
Citera
2010-08-07, 06:07
Medlem
Citat:

Om någon reportat dig (vilket är troligt) så kmr du antingen bli bannad eller deleted skulle jag tro... GG
Citera
2010-08-07, 10:57
Medlem
Freshprinces avatar
Citat:

Blir du inte reportad äre lungt, själva chatten har inget system som bannar dig så fort du nämner "NeoBot" eller liknande. Om du råkade skriva det till en polare borde det väll inte vara någon fara?

EK är ju trots allt accepterat som bot-vocation. Finns inte många som orkar lvla upp en 174 utan bot.
Citera
2010-08-07, 16:00
Medlem
Yamals avatar
Citat:

Polare blev Deletad pga RL relaterat prat i game-chatten, iofs hade han redan deletion warning dock!
Om någon såg dig & reportade dig så kommer du garanterat bli bannad
Citera
2010-08-07, 16:02
Bannlyst
Tror nog inte någon reportade, eftersom det var trade chat och det var rätt så många som skrev i den så det försvann rätt så snabbt, jag loggade även in på alla mina alts och skrev att jag sålde grejor för att det skulle försvinna snabbare, fick inte heller några PMs från någon tror jag.

Blir jag bannad så överklagar jag och säger att jag hade det kopierat för att varna en vän från att botta eller liknande.

För dom kan väl inte seriöst tro att någon skulle promota en bot i trade channel med en 174k?..

+ att gms blev ju borttagna för ett par dagar sedan så det kanske hjälper mig lite också.
Citera
2010-08-07, 16:09
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Tror nog inte någon reportade, eftersom det var trade chat och det var rätt så många som skrev i den så det försvann rätt så snabbt, jag loggade även in på alla mina alts och skrev att jag sålde grejor för att det skulle försvinna snabbare, fick inte heller några PMs från någon tror jag.

Blir jag bannad så överklagar jag och säger att jag hade det kopierat för att varna en vän från att botta eller liknande.

För dom kan väl inte seriöst tro att någon skulle promota en bot i trade channel med en 174k?..

+ att gms blev ju borttagna för ett par dagar sedan så det kanske hjälper mig lite också.

Dock kan ju ALLA spelare reporta folk nu vad jag har förstått iaf, inte spelat på någon månad.
Citera
2010-08-07, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamble33
Botta inte på något viktigt konto, räkna med att du kan bli bannad.

Här finns det bra guider http://forums.tibiabot.com/forumdisplay.php?f=108

Fråga om du behöver hjälp med något

Är inte det där bara en 3 dagars trial?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in