Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-08-17, 12:53
Medlem
EzZn0s avatar
Det kanske är dags att börja spela igen. Men jag tycker att allt har blivit så konstigt. 7,5 patchen var ju den bästa versionen. Då fanns inga auto healing hotkeys som man kan ha nu.

Någon som vet hur jag kan få tibiabot NG gratis?
Citera
2009-08-18, 14:51
Medlem
såklart man gibbar tibia

118 RP på pandoria :X
Citera
2009-08-18, 18:39
Medlem
EzZn0s avatar
Jag är sugen att börja igen, ska kolla hur det har blivit med spelet.

Men,

Vart kan man hitta en crack till tibiabot NG (hoppas att det funkar med ubuntu, annars får jag köra genom wine)

Och vilken server kör alla på? Är sugen på att starta ett pk-gäng med några härifrån. Så klart så ska vi bara attackera dem som har skulls eller andra guilds vi är i krig med.
Citera
2009-08-18, 19:03
Medlem
Insuliins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EzZn0
Jag är sugen att börja igen, ska kolla hur det har blivit med spelet.

Men,

Vart kan man hitta en crack till tibiabot NG (hoppas att det funkar med ubuntu, annars får jag köra genom wine)

Och vilken server kör alla på? Är sugen på att starta ett pk-gäng med några härifrån. Så klart så ska vi bara attackera dem som har skulls eller andra guilds vi är i krig med.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=923719
Citera
2009-08-18, 19:20
Medlem
EzZn0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
https://www.flashback.org/showthread.php?t=923719

Det där är ju en guild att stödja världen. Jag vill skapa lite kaos . Gjorde det inte när jag spelade förut.
Citera
2009-08-19, 17:48
Medlem
Ny på Tibia

Hej,

Jag och ett par kompisar hade tänkt börja lira spelet igen. Undrar bara vilka bots som är bäst, free-bots respektive bots man måste betala för att få använda. Undrar också vilka vocations som är bäst respektive sämst i PVP/PVE.
Citera
2009-08-19, 17:56
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAdvisor
Hej,

Jag och ett par kompisar hade tänkt börja lira spelet igen. Undrar bara vilka bots som är bäst, free-bots respektive bots man måste betala för att få använda. Undrar också vilka vocations som är bäst respektive sämst i PVP/PVE.
Druider och paladins brukar klassas som overpowered nu, knight är solklart sämst i pvp just nu.

Finns nästan inga gratis bots längre och nästan enda bottet som finns är Tibiabot NG, men vet ej om det är värt att pröjsa för det nu heller då Cipsoft har "installerat" Ciptool som avslöjer bot, dock är deras metod inte alls bra så visst funkar det, men chansen att åka fast har ju ökat, i slutet av varje månad är det runt 5k pers som blivit bannade av detta system (Från alla servrar), någon som gjorde en uträkning att det var cirka 2 personer från varje server som blev bannade av detta.
Citera
2009-08-19, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Druider och paladins brukar klassas som overpowered nu, knight är solklart sämst i pvp just nu.

Finns nästan inga gratis bots längre och nästan enda bottet som finns är Tibiabot NG, men vet ej om det är värt att pröjsa för det nu heller då Cipsoft har "installerat" Ciptool som avslöjer bot, dock är deras metod inte alls bra så visst funkar det, men chansen att åka fast har ju ökat, i slutet av varje månad är det runt 5k pers som blivit bannade av detta system (Från alla servrar), någon som gjorde en uträkning att det var cirka 2 personer från varje server som blev bannade av detta.
Elfbot är bättre än NG :P
Den "anti-bot" saken som Cipsoft använder funkar inte alls bra, så inget att vara orolig över egentligen.
Citera
2009-08-19, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sixerzi
Elfbot är bättre än NG :P
Den "anti-bot" saken som Cipsoft använder funkar inte alls bra, så inget att vara orolig över egentligen.

Vad händer om de upptäcker en då? Blir det temp eller perma ban?

Och vilka klasser tenderar att vara "bäst" i PVE annars?
Citera
2009-08-21, 18:53
Medlem
Citat:

1 månads ban och 6 månaders deletion warning. Gör du något som kan ge dig en ban och du åker dit med deletion warning kan du gissa vad som händer.
Citera
2009-08-21, 19:00
Medlem
Phass avatar
Citat:

Antar att du menar PVP när du skriver PVE. Druids är klart bäst. De kan göra allt Sorcerers kan göra, inklusive heal + paralyze.
Paladins är även de helt okej. Men ingenting går upp emot ett par välplacerade SDs, från en Druid.

Dock så har jag inte spelat det senaste året. Men såvitt jag vet, har inga större förändringar gjorts.
Citera
2009-08-21, 19:33
Medlem
umpatas avatar
någon som lirar på nova? i så fall villke lvl och voc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in