Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-07, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
flytta då till Antica så kan vi lira tillsammans kommer vara runt 70 om en månad

Låter bra! Ska se om jag kan lyckas få med mig någon polare tillbaka till Tibia träsket också.
Citera
2010-07-08, 01:04
Medlem
Nymphlixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Trist det där, men inte ovanligt på Tibia. Har lirat Lunara i ungefär två år och hjälper dig gärna om det uppstår några framtida problem. Heter Shy där.

Haha, de jävlarna dödade mig Hann till Venore sen kom nån hög lvl snubbe å blocka mig så fick dom död på mig. Förlora självklart pengarna, andra gången i rad detta händer på en vecka
Men har ändå 10k så de gör inget precis
Citera
2010-07-08, 01:10
Medlem
Denzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supertrevlig
Japp, lirade med dom tills jag valde att gå emot dom, men det var där jag börja.. Hade polare som från början var med i KH så det var där jag hamnade. Var med från det krig då AQ gick emot KH (tror jag, var så länge sen!). Vi blev ganska dominerade tills vi i wmo-gänget till slut fick dem att köra ventrilo och använda sig av botten och vände det hela. Det va sjukt krångligt den första tiden men löste sig ganska bra till slut. Var sjukt roliga tider iaf, härliga krig, backstabs och allt!

Jo det håller jag med om . så du lirade med viking-rulle eller hur han stavade det ?
Jag själv lirade då, gamla goa tider var det då. Cyclopolis 24/7 eller mines haha.
Citera
2010-07-08, 07:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denzen
Jo det håller jag med om . så du lirade med viking-rulle eller hur han stavade det ?
Jag själv lirade då, gamla goa tider var det då. Cyclopolis 24/7 eller mines haha.

Ja, viking-rulle minns jag Mm, haha! Mines va äckligt tråkiga och jobba men cash fick man!
Citera
2010-07-08, 20:56
Medlem
Mongouls avatar
någon som kollade in forumet jag länkade till förut? tibiacheaters.com
otriligt mycket bättre än vanliga forumet!
definitivt värt att ta sig tiden att bli medlem!
Citera
2010-07-09, 21:58
Medlem
Finns det någon väg ut ur mintwallin som är närmare än att gå hela vägen tillbaka via ancient?

tack på förhand
Citera
2010-07-09, 23:10
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arvidj
Finns det någon väg ut ur mintwallin som är närmare än att gå hela vägen tillbaka via ancient?

tack på förhand
Icke sa nicke!
Citera
2010-07-10, 21:14
Medlem
Tenius avatar
:d
Citera
2010-07-10, 22:04
Medlem
KythErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teniu
:d

Bögkommentar.
Citera
2010-07-10, 22:54
Medlem
HOFFMAESTROs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arvidj

tack på förhand

Den närmsta vägen tillbaka kostar dig 1 level.
Citera
2010-07-11, 01:18
Medlem
Robss avatar
Funderar på att börja med Tibia igen, fast vara mer eller mindre seriös, spelade sist för ett cirka ett halvår sedan och har nu tänkt att börja igen och bara hämnas på allt och alla som jag hatade när jag spelade.

Frågan är vad man ska spela som, har inga planer att köpa prem just nu heller och gör jag de kommer de nog vara för Tibia pengar.

De gubbar jag har nu:

14 sorc
12 Paladin
65 Knight

Knighten skulle ju vara rätt bra då jag vill bli så hög level så snabbt som mycket, men jag är riktigt trött på knights och jag vill ju även att gubben ska vara bra i pvp då jag kommer sneaka osv rätt mycket, knighten har även riktigt riktigt dåliga skills.

Paladinen har mycket fin dist och mer kan tränas.

Sorcen har inte bra av något förutom "Bra noob-eq" (blue robe osv)

Sorcen är tråkig att lvla, paladinen skulle funka bra förutom att den kanske inte blir så jävla bra i pvp

Knighten är ju bara bra för att han tål mycket, kan springa snabbare än de andra charsen pga lvlen och har bättre lvl än de andra charsen.

Vad ska jag välja?
Citera
2010-07-11, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Funderar på att börja med Tibia igen, fast vara mer eller mindre seriös, spelade sist för ett cirka ett halvår sedan och har nu tänkt att börja igen och bara hämnas på allt och alla som jag hatade när jag spelade.

Frågan är vad man ska spela som, har inga planer att köpa prem just nu heller och gör jag de kommer de nog vara för Tibia pengar.

De gubbar jag har nu:

14 sorc
12 Paladin
65 Knight

Knighten skulle ju vara rätt bra då jag vill bli så hög level så snabbt som mycket, men jag är riktigt trött på knights och jag vill ju även att gubben ska vara bra i pvp då jag kommer sneaka osv rätt mycket, knighten har även riktigt riktigt dåliga skills.

Paladinen har mycket fin dist och mer kan tränas.

Sorcen har inte bra av något förutom "Bra noob-eq" (blue robe osv)

Sorcen är tråkig att lvla, paladinen skulle funka bra förutom att den kanske inte blir så jävla bra i pvp

Knighten är ju bara bra för att han tål mycket, kan springa snabbare än de andra charsen pga lvlen och har bättre lvl än de andra charsen.

Vad ska jag välja?

Hade fortsatt på knegen iaf om jag vore dig.

Paladiner kan blir dyrt att spela om du ska expa med a-stars (Var ett tag sedan jag lirade vet inte om det finns något bättre nu) Men går snabbt och man blir hög level rätt fort.

Sorc visst kan vara kul att spela men inget jag skulle göra längre stunder.

Knighten mja på sommaren du kan alltid botta utan problem / få en stadig ekonomi om du så vill.
Behöver inte tänka så värst mycket på supplies så länge du verkligen inte är i krig.
Om du ska sneaka så är ju knight helt okej tycker jag. DVS att ni har ett par mages redan du kan blocka av etc.

Men som sagt har inte spelat på ett X antal år så vet inte hur spelet är i sig själv längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in