Citat:
Ursprungligen postat av banhxeo
e retired, men funderar på att börja på en ny värld...

btw, vf blev du huntad? :O
Okej
Korta versionen:
Kille kom och försökte döda mig, jag döda hans polare och därefter blev jag hunted.
Dog 1 gång på gubben och förlorade Bright sword, Crusader helmet, K arm, k legs och tower shield.
Lång versionen:
Jag stod och tränade söder om Thais, det finns en strand som är PZ med ett minotaur camp precis där bredvid. Det kom en snubbe vid namn Saptimos, jag försökte som vanligt vara trevlig mot alla men han skrev "shut up" eller något till mig. Sedan drar han men efter 10 minuter kommer han tillbaka, då börjar vi käfta lite och så, sedan går han ut på ett ställe precis bredvid PZ och drog in mig där, nu börjar han slå mig och jag slår han. Hade 58/58 i stats och han var bara level 20 och jag 30 så jag kunde dödat honom, hade dessutom ca 30 healingpots med mig som jag hittat i en död kropp.
Nu kommer dock hans kompis som är lvl 40 knight, här tänker jag ju att jag kommer dö men jag försöker fighta så gott jag kan. Efter typ 10-15 min så får jag död på lvl 40 gubben och tar nästan saptimos med, därefter springer jag iväg och gömmer mig för att få bort skull, sedan går jag ner till PZ igen och där väntar Seerion(lvl75) och lite andra gubbar, alla försöker försöker döda mig men jag hinner precis in i PZ och där säger de att jag är hunted.
Dagen efter står jag och tränar på samma ställe, är afk i 1 minut och märker sedan att Saptimos dödat mig och han fick min BP som innehöll Bright sword, Crusader helmet, K arm, k legs och tower shield.
Slutar spela på gubben och för över alla pengar osv till min nya på ett nytt account
Sammanfattning:
Gör ju inget egentligen, att levla till 30 går ju väldigt fort så det är lungt :P Hade inga vidare bra skills heller så