Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-14, 20:53
Medlem
Force Indias avatar
Lirar med Warbringers på Nova.

Noobwar _/
Citera
2009-05-15, 12:30
Medlem
lirar en del med broran på Selena

Ergon av Walden 28 druid Precis pkad ner från 29½

Jung av Walden 22 knight
Citera
2009-05-15, 15:24
Medlem
Nyss orshabaal på Selena. Trevlig stund må jag säga.
Citera
2009-05-15, 15:53
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mweiner

LOOT?!
Citera
2009-05-15, 16:48
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mweiner

Oh inte dåligt.. Lirade själv på selena va nickar du?
Citera
2009-05-15, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
LOOT?!

Fick inte tag i den, men däremot folk som dog. Lootade B-Legs iaf :]

Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Oh inte dåligt.. Lirade själv på selena va nickar du?

PM!
Citera
2009-05-16, 17:27
Medlem
Mongouls avatar
HejHej

lirar på nova, vill gå med i en guild som inte är i ett stort krig
Kan någon starta en tråd endast om tibiabottar? själv tycker jag botting är skittråkigt och förstör mycket av spelet, men efter att man blir pkad 10 gånger på under 3 dagar så måste man göra något.....
Jag skulle vilja lära mig hur man scriptar i Tibiabot-NG och jag skulle uppskatta all hjälp inom ämnet! jag vill lära mig hur scripten funkar, gärna få fungerande scripts och man kan få en belöning om det är bra
Jag får ett error när jag använder färdiga scripts och både tibia klienten och NG stängs ned! gör jag något fel? finns det något jag kan göra?

och till sist:Vad är det för skillnad på elfbot och NGbot? kan man använda Healthpots i elfbot eller?

snälla svara på dessa frågor så bra och förklarande som det går! jag är ingen dataexpert men jag lär mig snabbt, så om ni har färdiga scripts, säg gärna vad jag ska ändra så att de anpassas efter mina behov!

// MVH Mongoul
Citera
2009-05-16, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
HejHej

Kan någon starta en tråd endast om tibiabottar? själv tycker jag botting är skittråkigt och förstör mycket av spelet, men efter att man blir pkad 10 gånger på under 3 dagar så måste man göra något.....
Jag skulle vilja lära mig hur man scriptar i Tibiabot-NG och jag skulle uppskatta all hjälp inom ämnet! jag vill lära mig hur scripten funkar, gärna få fungerande scripts och man kan få en belöning om det är bra
Jag får ett error när jag använder färdiga scripts och både tibia klienten och NG stängs ned! gör jag något fel? finns det något jag kan göra?

och till sist:Vad är det för skillnad på elfbot och NGbot? kan man använda Healthpots i elfbot eller?

snälla svara på dessa frågor så bra och förklarande som det går! jag är ingen dataexpert men jag lär mig snabbt, så om ni har färdiga scripts, säg gärna vad jag ska ändra så att de anpassas efter mina behov!

// MVH Mongoul

Lirar också Nova :P

NGbot är 'bara' cavebot medans Elfbot är cavebot, warbot, allt som man kan fuska med ungefär... och ja, man kan använda health potion i elfbot.
Citera
2009-05-16, 22:22
Medlem
Har en Paladin på Morgana men är inte speciellt aktiv längre.
Citera
2009-05-16, 23:22
Medlem
Sturishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldo
Var inte långvarig där eller blev särskilt hög levlad.

Känner igen ditt nick som tusan, har du möjligtvis lirat OT? Tror vi teamade.

Hehe aah spelat en hel del OTs i min karriär :P fy tusan xD. kommer nog tyvärr inte ihåg dig för det va ett bra tagsedan jag har haft kontakt med alla ot mates vem är du då?
Citera
2009-05-17, 09:08
Medlem
fittleifs avatar
Lirar lite halvt på Refugia med några polare.

Level 115+ ED
Citera
2009-05-17, 10:36
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
HejHej

// MVH Mongoul

Finns ju guider på NG-forumet. Länka gärna scripten så ska jag försöka hjälpa dig. Är scriptet för stort så orkar jag inte

Kan vara så att scriptet blivit för gammalt, för de ändrar koden hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in