Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-13, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -WhoRacle-
Fy fan jag skulle tagit självmord. Har dock själv försökt komma in sen klockan 18 30, nu är jag på plats 85 och bör komma in om cirka en kvart.

Btw tips för er som inte vill köa senare, kör tasker under natten/dagen eller tiden ni sover, så att ni inte loggas ut. Dras ju ingen stamina om ni bara står i DP och gör det. Blir ju drygt annars att köa typ 2-3h varje gång man vill lira.

Men det är ju bara kö i rook
Citera
2012-06-13, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Juppido
Men det är ju bara kö i rook
Aha men lol, massfail på mig då... =/
Citera
2012-06-13, 22:06
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juppido
Bara jag som stör mig något fruktansvärt på den där jävla Aleppe som postar på tibia forumet hela tiden?

stör mig på han också men d e väl d han vill
Citera
2012-06-13, 22:25
Avslutad
Plats 6 efter 4 timmars total väntan! 5 jävla minuter sen är man inne i Rook för att sen inte kunna levla för att det är overcrowded. TAGGA!!!!!!!
Citera
2012-06-13, 22:37
Medlem
Citat:
Plats 6 efter 4 timmars total väntan! 5 jävla minuter sen är man inne i Rook för att sen inte kunna levla för att det är overcrowded. TAGGA!!!!!!!

haha grattis sen har du ett par timmar av frustration framför dig!
Citera
2012-06-13, 23:00
Medlem
Dacobras avatar
Plats 61! Äntligen kommer man in (lär väll få kick å hamta på plats 7240 igen). Ska bli kul att brottas lite i Rook..
Citera
2012-06-13, 23:01
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacobra
Plats 61! Äntligen kommer man in (lär väll få kick å hamta på plats 7240 igen). Ska bli kul att brottas lite i Rook..

Kul första 10 minuterna! Lyckats få 45 exp i alla fall
Citera
2012-06-13, 23:08
Medlem
Dacobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Kul första 10 minuterna! Lyckats få 45 exp i alla fall

Tur att jag inte kan sitta uppe allt för länge inatt då. Bör man dra och slakta råttor direkt, eller borde man försöka lämna staden så att säga? Eller det kanske inte går? Det är väll sån levelsquare på bron? I alla fall på facc-delen? Brutalt länge sen jag var i Rook alltså.. Vilka minnen..
Citera
2012-06-13, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dacobra
Tur att jag inte kan sitta uppe allt för länge inatt då. Bör man dra och slakta råttor direkt, eller borde man försöka lämna staden så att säga? Eller det kanske inte går? Det är väll sån levelsquare på bron? I alla fall på facc-delen? Brutalt länge sen jag var i Rook alltså.. Vilka minnen..
Gick faktiskt snabbare än vad jag trodde. Är halva till 5snart. Gå till caven över Tom (som man säljer rats till) det finns 2st rat spawn där. Döda/samla och fixa guld bara. 18gp för en Axe körde jag på, alternativt sabre om du har 22gp. Sen bara skaffa wooden shield typ, bara farma lite GP helt enkelt. Har du tur får du lite mobs. GÅ INTE till premium sidan, finns inte en enda jävla spawn att få tag på. Jag dödar mestadels Wolfs just nu, northwest av Spider Bridge.
Citera
2012-06-13, 23:26
Medlem
BIRDIE13s avatar
Ett tips är att ställa sig uppe vid Oracle. Säg till folk som är level 8 något i stil med "Wait! Can i get your eq since you'll get new in Isle of Destiny?" Fick fullt set tillslut
Citera
2012-06-13, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Ett tips är att ställa sig uppe vid Oracle. Säg till folk som är level 8 något i stil med "Wait! Can i get your eq since you'll get new in Isle of Destiny?" Fick fullt set tillslut
Smart som fan faktiskt. Dock är det fan spawns som är problem, inte EQ'n :P
Citera
2012-06-13, 23:29
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Smart som fan faktiskt. Dock är det fan spawns som är problem, inte EQ'n :P

Jo det förstår jag! Men det är jävligt skönt att vara level 1 med Brass helmet, chain armor, leather legs, brass shield och carlin sword Fick pengar till rep också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in