Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-07-05, 23:55
Medlem
Wyrrnxds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsdal
Razs Dem, ska du vara med i kriget ?
Nej tänkte hålla mig utanför, lirar med några rls som är low lvl så känns onödigt att dra in dem i det.
Citera
2010-07-06, 01:55
Medlem
fleshbones avatar
Tänkte börja på Obsidia

Någon som har en skön char till salu? hels ED lr MS

Annars eftersökes ett skönt gäng att lira med
Citera
2010-07-06, 01:59
Medlem
timmmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
och ska jag börja på Nova eller Antica? jag skulle väldigt gärna ha lite hjälp med gear + pengar om möjligt! och roliga personer att prata med

Har ingen koll på vilka servrar som gäller, men det verkar som väldigt många har lämnat antica. Spelet är för övrigt dött, så råder dig att inte starta. Har inte spelat på 2 år kanske men var inne o pkade med PBS för ett tag sen och ja som jag sa; verkligen dött.

Vill nog inte lämna ut nån char om det skulle bli dags för pk igen, möjligtvis kan du få nån skräp 30 sorc på antica - men om det inte intresserar dig kan jag i allafall bidra med lite pengar & eq. Fast råder dig att inte börja spela. PVP-systemet & allt annat är dött.
Citera
2010-07-06, 02:01
Medlem
timmmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fleshbone
Tänkte börja på Obsidia

Någon som har en skön char till salu? hels ED lr MS

Annars eftersökes ett skönt gäng att lira med

Jag PM:ar dig!
Citera
2010-07-06, 06:35
Medlem
Nån som sitter och kör OTservers med team?

har en 100 RP om någon är sugen på elysia
Citera
2010-07-06, 11:10
Medlem
Mongouls avatar
nu har man dragit igång ett knight projekt på antica, kolla in det här:
http://tibiacheaters.com/forums/index.php?topic=23.msg60#msg60
Citera
2010-07-06, 13:56
Medlem
Mongouls avatar
kan rekkomendera ett nytt forum förresten: http://tibiacheaters.com/forums/index.php. mycket bättre än tibiabots forum! det är för bottare då alla bottar!
Citera
2010-07-06, 17:48
Medlem
Går ju inte att gå in utan bli medlem så länken du gav var ganska värdelös, sen måste jag bara fråga varför fuskar du? Blir spelet roligare när du tittar på när charen dödar saker?
Citera
2010-07-06, 18:14
Medlem
linuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrata
Går ju inte att gå in utan bli medlem så länken du gav var ganska värdelös, sen måste jag bara fråga varför fuskar du? Blir spelet roligare när du tittar på när charen dödar saker?

Man behöver inte kämpa nåt, tar den lättaste vägen, men om du frågar mig så missar man allt det roliga.
Citera
2010-07-06, 18:33
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linux
Man behöver inte kämpa nåt, tar den lättaste vägen, men om du frågar mig så missar man allt det roliga.
Du har ju helt missat vad som är roligt. Att döda monstren från lvl 1-100 - inte kul.
Att pka, kriga, blocka/döda svårare quests - är kul, det kan man inte göra om man inte är hög

kräva boh av folk som huntar manuellt är lite kul det också

Någon cooling som lirar titania?? skriv
Senast redigerad av Qawsed 2010-07-06 kl. 18:38.
Citera
2010-07-06, 20:34
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qawsed
Du har ju helt missat vad som är roligt. Att döda monstren från lvl 1-100 - inte kul.
Att pka, kriga, blocka/döda svårare quests - är kul, det kan man inte göra om man inte är hög

kräva boh av folk som huntar manuellt är lite kul det också

Någon cooling som lirar titania?? skriv
här talar någon sanning! jag bottar själv inte rook, sedan bottar jag 8-55 och sedan börjar jag lira manuellt, för då kan jag dels tjäna pengar på att blocka fiender, göra många quests m.m! spelet blir roligare då, och jag har dragit 8-60 så många gånger manuellt att jag aldrig skulle börja spela igen om jag behövde lvla för hand!

själv kräver jag inte eq av någon om dem inte är dryga,dumma i huvet eller polacker/brasilier
Citera
2010-07-06, 21:32
Medlem
Tenius avatar
Vad tycker ni på fb om sommar patchen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in