Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-03-14, 19:37
Medlem
Kokiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlanek
började spelet för flera år sedan men inte spelat speciellt mycket. Jag och kompisarna började förra sommaren igen och jag kände en person innan som gav mig mycket pengar som jag endast använde på att lvla upp gubben. Jag är en sorcerer så jag ueade lizards/soul eaters vilket gav 500k/h+ minst varje hunt.

Nu däremot går det ju otroligt segt när dem tagit bort uen och därför ska jag sälja accet

UE finns ju kvar? Druiden har avalance istället, men sorcen har fortfarande samma sak väl?
Citera
2011-03-14, 19:58
Medlem
Deathwanderers avatar
d e dock cd på spellen
Citera
2011-03-15, 03:59
Medlem
Freebss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisssen
Kanske en aning sent men jag sitter på hyggligt mycket pengar så jag kan ge dig lite grejer i början Vi är som sagt 3 nu men det hade varit roligt om fler ansluter, speciellt nu när man börjat komma upp en aning i levlarna så man kan kötta lite trevliga monster..
Det skulle va schysst!
Kan försöka få med ett par polare.
Citera
2011-03-15, 11:47
Medlem
Jolle103s avatar
Citat:
började spelet för flera år sedan men inte spelat speciellt mycket. Jag och kompisarna började förra sommaren igen och jag kände en person innan som gav mig mycket pengar som jag endast använde på att lvla upp gubben. Jag är en sorcerer så jag ueade lizards/soul eaters vilket gav 500k/h+ minst varje hunt.

Nu däremot går det ju otroligt segt när dem tagit bort uen och därför ska jag sälja accet

Jag ligger på 400-600k/h med profit när jag huntar, så kan inte direkt påstå att det går särskilt segt bara för att UE's osv blivit nerfat.
Citera
2011-03-15, 12:24
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:

Erhm?

Gå HFFs med avas och känn expen då? Eller kuta och SDa DLs i fenrock eller vad som helst.
Ingen utmaning att komma upp i 500k/h
Citera
2011-03-15, 17:30
Medlem
Stevies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
känner igen alla 3, pixlax e ja.. ingen highlvl elr dyl dock ;(
Hallå.

Tiggaren här.

Stefan of Iron på Eternia. f.d. Stefan Oros...
Citera
2011-03-15, 17:39
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stevie
Hallå.

Tiggaren här.

Stevie från Tibiaswe/Tibianordic?
Citera
2011-03-15, 21:22
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stevie
Hallå.

Tiggaren här.

så in o posta på forumet!
Citera
2011-03-15, 21:48
Medlem
Verkligen ingen som lirar på Calmera?
Citera
2011-03-16, 00:22
Medlem
Zlaneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Erhm?

Gå HFFs med avas och känn expen då? Eller kuta och SDa DLs i fenrock eller vad som helst.
Ingen utmaning att komma upp i 500k/h

Jo jag vet men jag gillade utmaningen med ues. Gillade även att uea nere i banuta
har helt enkelt tappat lusten för spelet och har tänkt att sälja accet. Vad tror ni att man kan få för en lvl 161~ms + 76 rp och massa skräp gubbar allt från lvl 10-50?

skulle tippa på att jag har runt 1kk i pengar om jag säljer allt
Citera
2011-03-16, 01:32
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Jo jag vet men jag gillade utmaningen med ues. Gillade även att uea nere i banuta
har helt enkelt tappat lusten för spelet och har tänkt att sälja accet. Vad tror ni att man kan få för en lvl 161~ms + 76 rp och massa skräp gubbar allt från lvl 10-50?

skulle tippa på att jag har runt 1kk i pengar om jag säljer allt

Mjo jag vet.. Har börjat tröttna på min MS nu med cooldowns och skit, fan roligare att titta på när min EK bottar -.-

1kk = typ 350 spänn +/- 50 kr

gubbarna är nog tyvärr inte värda så mycket, möjligtvis din MS kan du få en slant för.
Citera
2011-03-16, 13:35
Medlem
Deathwanderers avatar
nåra tips om vart man ska botta sin 100 mage? -.-

waters e taget 24/7, neobot har inte mkt free scripts, o omvandlaren från elf till neo suger pung
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in