Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-09-27, 15:34
Medlem
White Whidows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Hehe Ad Infinitum kommer man ihåg. Var det inte ni som hade han Kevin MacLathlan som ledare? Han var jävligt skön, rollspelade långa krigsförklaringar på forumet. Alltid artig men ändå bestämd.
Bättre än nuförtiden när det är snorungar som startar krig mot varandra till höger och vänster och det enda man läser på forumet om det är personliga RL-påhopp och skit.

Ahh, the good old times
Citera
2007-09-28, 07:40
Medlem
Papulis avatar
Jag körde på Aurea i nästan 1½ år, men när någon update kom och frodo-trapen försvann, försvann även min lust för spelet :P
Hade en level 57 sorcerer med, låt oss säga 8,5 mille i cash efter allt Frodo-trapande :P

Jag var, och är fortfarande ganska känd i den servern, även för att vara en låglvl

Har kvar screenshots från när jag precis startade med den charen. Grymt kul att se hur den utvecklats.
Citera
2007-09-28, 09:01
Medlem
yantras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora
Maadfisk??

Jag spelade Eternia efter att ha blivit "perma huntad" från Nova och servern var ny...Pred'Score, McGregors och senare AI Det var tider det.

lirar också eternia ;D ska förhoppningsvis dra iaf 30 nån dag och 80 dist
Citera
2007-10-01, 04:02
Medlem
C'mon! Ingen gammal Valoria legend här?
Eller Isara kanske
Citera
2007-10-01, 22:59
Medlem
Pqps avatar
Citat:
Hehe Ad Infinitum kommer man ihåg. Var det inte ni som hade han Kevin MacLathlan som ledare? Han var jävligt skön, rollspelade långa krigsförklaringar på forumet. Alltid artig men ändå bestämd.
Bättre än nuförtiden när det är snorungar som startar krig mot varandra till höger och vänster och det enda man läser på forumet om det är personliga RL-påhopp och skit.
Och den där Jamaal minns man också...

Jag bokstavligt talat hatade Dosinger och Jamaal då jag var nabb.
Citera
2007-10-01, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papuli
Jag körde på Aurea i nästan 1½ år, men när någon update kom och frodo-trapen försvann, försvann även min lust för spelet :P
Hade en level 57 sorcerer med, låt oss säga 8,5 mille i cash efter allt Frodo-trapande :P

Jag var, och är fortfarande ganska känd i den servern, även för att vara en låglvl

Har kvar screenshots från när jag precis startade med den charen. Grymt kul att se hur den utvecklats.

Om du var känd så vet ja antagligen ditt namn, spelade i början av servern och krigade en del. skicka pm om du inte vill skriva ditt namn public.
Citera
2007-10-09, 11:58
Medlem
mj140s avatar
Har lirat Tibia i ca 8-9 år till och från. Har en 100+ på Lunara.
Citera
2007-10-09, 15:43
Medlem
Har aldrig spelat tibia men hade en polare som satt dygnet runt med det förr, skickade alltid massa fula filmklipp till mig om deras jävla raids eller vad det nu kallas "Svinstian battle" hette en iaf... Haha riktigt fult spel
Citera
2007-10-09, 20:54
Medlem
µTorrents avatar
Bottar en ~90 EK atm

Efter summerupdaten kan man ju inte va mage längre

Edit; Värld - Thoria
Citera
2007-10-09, 21:03
Medlem
Citat:
Och den där Jamaal minns man också...

Vilken sörja det var på Eternia. Spelade också där så klart. För mycket också så klart.

Pink's snubbarna var för härliga. Midukan, Smidde, Eggah, Slev med flera.
Citera
2007-10-09, 23:27
Medlem
µTorrents avatar
Gissa vem som golva högstalvln på thoria precis?

Oct 09 2007, 23:15:12 CEST Killed Kylte at Level 171 unjustified
Citera
2007-10-09, 23:45
Medlem
Dan-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Gissa vem som golva högstalvln på thoria precis?

Oct 09 2007, 23:15:12 CEST Killed Kylte at Level 171 unjustified
Redskull?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in