Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-27, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Du skulle inte kunna avvara ett par grejer till mig? Blev hackad för ett tag sen på min 44 knight på servern Calmera och nu är ja sugen på att spela lite
Spelar inte mycket nu som sagt.. men nått kanske jag har för att få dig på banan så att säga. Skicka ett PM med Namn / stad, eller skicka ett brev ingame till Nelog / Svargrond
Citera
2008-01-27, 18:16
Medlem
Voldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDEOFT
nej jag lirar inte tibia

Okej. Då vet vi!
Citera
2008-01-27, 19:58
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziwe
Spelar inte mycket nu som sagt.. men nått kanske jag har för att få dig på banan så att säga. Skicka ett PM med Namn / stad, eller skicka ett brev ingame till Nelog / Svargrond

Tackar så hemskt mycket för sakerna. Nu blir det till att lvla lite
Citera
2008-01-27, 20:43
Medlem
Voldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Tackar så hemskt mycket för sakerna. Nu blir det till att lvla lite

Frågar av ren nyfikenhet, vad fick du?
Citera
2008-01-27, 20:51
Bannlyst
Hur är spelet idag jämför med för 3-4 år sedan ?, Spelade det som en galning back in the days men la av ett tag innan WoW kom, Är dock intresserad av att börja lira lite smått, men orkar inte levla upp en gubbe bara för att inse att allt har blivit bajs
Citera
2008-01-27, 21:42
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldo
Frågar av ren nyfikenhet, vad fick du?

Knight armor, Bright Sword, Platinum Amulet, 5k och en Warrior helmet
Citera
2008-01-27, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxzekerxx
Hur är spelet idag jämför med för 3-4 år sedan ?, Spelade det som en galning back in the days men la av ett tag innan WoW kom, Är dock intresserad av att börja lira lite smått, men orkar inte levla upp en gubbe bara för att inse att allt har blivit bajs

Gör som jag gjorde, botta dig upp till level 8 i rook. Bottet dödade rats i 7 timmar och sen var allt färdigt. Allt som krävs är ett par minuter nere i kloakerna för att hämta färska råttor för att sedan sälja. När du har Doublet, Mace, Studded shield och Leather legs, så är det dags att botta.

www.tibiatek.com - installera - ladda ner en waypoint på tibiateks forum - lägg in det i programmet - Botta ett par timmar - Och sen är allt färdigt!
Citera
2008-01-28, 17:21
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mweiner
Gör som jag gjorde, botta dig upp till level 8 i rook. Bottet dödade rats i 7 timmar och sen var allt färdigt. Allt som krävs är ett par minuter nere i kloakerna för att hämta färska råttor för att sedan sälja. När du har Doublet, Mace, Studded shield och Leather legs, så är det dags att botta.

www.tibiatek.com - installera - ladda ner en waypoint på tibiateks forum - lägg in det i programmet - Botta ett par timmar - Och sen är allt färdigt!
7 timmar känns lite länge, även för freacc sidan, waste på stamina då ju ;/

På thoria går det på ~2h premsidan och ~3-4h på freeacc sidan med blackD beroende spawn osv självklart, vilken server?
Citera
2008-01-28, 17:39
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDEOFT
nej jag lirar inte tibia
Nähä? ser det ut som vi bryr oss?
Citera
2008-01-28, 17:41
Medlem
Mandic!s avatar
Spelat en gång. Spelet har/hade inte ens ljud.
Citera
2008-01-28, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xxzekerxx
mycket bättre oldays nu finns det inget roleplay alls allting handlar om att fixa bra spawns och om du korsar någons väg så blir man sönder hunted av en hög med polacker .
så ja man kan säga att allt har blivit bajs grafik bajs omgivning diare spelkänlsa über bajs. spela en seriöst ot istället om du gillade the old good days.
Citera
2008-01-28, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
7 timmar känns lite länge, även för freacc sidan, waste på stamina då ju ;/

På thoria går det på ~2h premsidan och ~3-4h på freeacc sidan med blackD beroende spawn osv självklart, vilken server?

Jo det var riktigt dålig spawn, men tänk på att det endast var råttor jag dödade.

Valaria här, själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in