Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-28, 14:42
Medlem
wilcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Topic, om ni vill så skicka ett pm (värld namn lr ngt)

eller skriv bara här..

Eller (troligen) skit it efterosm ingen lirar detta .

nej inte längre, men jag gjorde det förr.
Citera
2007-06-28, 17:48
Medlem
Jag sålde också mitt förra account så jag kommer att börja från noll om några e sugna att börja. Det finns ju hur många servers som helst nu och jag vet inte vilka som e bra och vilka som har överflöd av polacker och pa:s. Vet någon en bra som man kan lira på?
Citera
2007-06-28, 20:21
Medlem
Citat:
Hååg... vet inte om jag VILL börja med tibia igen, vet hur hooked jag var förr.. sure det var soft men mkt annat las åt sidan..

Klart, det var därför jag frågade, hehe. Jag har börjat spela på ett litet sidoprojekt på Inferna men jag funderade på om jag skulle skaffa premium eftersom mina tre andra kompisar som spelar på samma server ska göra detta. Men om jag nu mot min egen förmodan skulle göra detta så hade jag tänkt att kolla läget på Premia och se om det är något att börja spela på igen, eftersom jag har gamla Xefaxida kvar.
Citera
2007-06-28, 20:30
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Ok hååg.

Mjo jag skulle nog inte palla börja lira igen när jag tänker efter, i sådana fall lite oseriöst till lvl 40 med ett shared acc och sedan PA och starta krig o sedan sluta typ.

Känns kanske lite ovärt
Citera
2007-06-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ok hååg.

Mjo jag skulle nog inte palla börja lira igen när jag tänker efter, i sådana fall lite oseriöst till lvl 40 med ett shared acc och sedan PA och starta krig o sedan sluta typ.

Känns kanske lite ovärt

Att lita oseriöst är ju att springa omkring på Rook och göra alla uppdrag! Lira lite oseriöst är att bara springa omkring, köpa runor, träna lite samtidigt som man pratar och bara hunta..
Citera
2007-06-30, 10:53
Medlem
Så hur känns det hos folk. Är någon sugen att börja lira lite halvt oseriöst?
Citera
2007-06-30, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspa
Så hur känns det hos folk. Är någon sugen att börja lira lite halvt oseriöst?

Visst! PMa, jag har redan börjat!
Citera
2007-07-04, 02:16
Medlem
lollipop00s avatar
lirat sen 2004, gått i omgångar... men nu är man fast igen
lirar azura, alltid gjort. lvl 40~ rp sitter man på just nu
Citera
2007-07-04, 14:43
Medlem
Dan-Banans avatar
Ok, nån som spelar nu som vill vara med att spela upp några chars och ha lite skoj på någon server? Eller om ni har några vettiga chars redan så kanske vi andra kan komma och hälsa på på din server.. Vore hur som helst kul att dra ihop ett gäng och köra, och innan jag börjar botta vill jag veta var jag ska köra. (ingen här har väl någonting emot om man bottar de första 50 levels? )
Jag drar iväg lite PM's också till de som uttryckt något intresse den senaste tiden..
Citera
2007-07-04, 15:48
Avslutad
Spelat en 140~ EK med väldigt mycket historia bakom

Dock så spelar jag inte längre :-)

Mvh
Citera
2007-07-07, 01:19
Medlem
Lirar inferna med en 26 knight. Ska börja botta så fort jag fixar datorn min.

Ngn annan som lirar inferna ? PM gärna eller skriv i denna tråd

300 inlägget
Citera
2007-07-07, 13:06
Medlem
Devreauxs avatar
Tibia är förmodligen det bästa spelet som har gjorts och någonsin kommer att göras. Det finns inget spel med samma användning av färger och extrema action effekter gjorda i MS paint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in