Ingen som har lust att ge mig sitt account? (folk som slutat)..
jag och några polare hade då tänkt att börja lite igen, men vi vet inte vilken server.. Så får man ett acc med en char så e de lättare att välja värld=)
Näe, det är i princip ingen som inte bottar idag. LÅGT räknat 95% av alla knights på level 80 är bottade sen Rookgard.
Många nekar att de bottar men när man lär känna folk lite bättre märker man att det är en väldigt liten minoritet av de med högre level som inte bottar. Det går helt enkelt inte att hänga med om man inte gör det... hela spelet är pajat på grund av detta.
Hela spelet pajade när de integrerade aimbot i klienten. Saknar the old days antar jag. Iof var det väl oundvikligt som det fuskades.
ahhh missar de aren ja spela tibia.. nastan tio ar sedan.. det var da det gick att fuska och komma ivag med det.. lvl 4 och 80 i club fighting.. fan vad man kotta minotaurer i minocity( eller var det town) tibia ar bra mycket battre an nagot annat onlinespel genom tiderna.. dyrt var det for den delen ocksa med modem och allt
shit.. snart 10 år sen jag spelade tibia... känner igen ovanstående skribents snack. Själv levlade jag på Rotworms is fibula dungeon. Sen blev det cycloper och mot slutet av mitt spelande tog jag ett par GS.
nån som minns kaststjärnorna som man kunde plocka upp?
Hehe Ad Infinitum kommer man ihåg. Var det inte ni som hade han Kevin MacLathlan som ledare? Han var jävligt skön, rollspelade långa krigsförklaringar på forumet. Alltid artig men ändå bestämd.
Bättre än nuförtiden när det är snorungar som startar krig mot varandra till höger och vänster och det enda man läser på forumet om det är personliga RL-påhopp och skit.
Och den där Jamaal minns man också...