Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-09-21, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Cool
Hatar spelet

Gjorde en knight i lördags. Idag hade jag bottat sen kl 9 imorse, var typ 30% från lvl 31 så PANG kommer en jävla hora och dödar mig.
Dum som jag är börjar jag slå henne när jag kommer ut från templet och dör ytterligare en gång, losar då FS och plate shield.
Losar sammanlagt 1,5 levlar, alltså 5 jävla extratimmar nu.

JÄVLA SKIT

Var säkert fyra år sedan jag slutade spela Tibia men det där värmer mig ändån. Är det någon som spelet "ärligt" nuförtiden?
Citera
2007-09-22, 19:13
Medlem
Foorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Velon
Var säkert fyra år sedan jag slutade spela Tibia men det där värmer mig ändån. Är det någon som spelet "ärligt" nuförtiden?

Japp. Men börjar överväga att andvända bot. Blir så fruktansvärt trött på lvl 8-60ish perioden, gjort den så många gånger nu.
Citera
2007-09-22, 19:16
Medlem
storytellers avatar
Näe, det är i princip ingen som inte bottar idag. LÅGT räknat 95% av alla knights på level 80 är bottade sen Rookgard.
Många nekar att de bottar men när man lär känna folk lite bättre märker man att det är en väldigt liten minoritet av de med högre level som inte bottar. Det går helt enkelt inte att hänga med om man inte gör det... hela spelet är pajat på grund av detta.
Citera
2007-09-22, 19:32
Medlem
Clit_Commanders avatar
någon som lirar Antica?
Citera
2007-09-22, 21:37
Medlem
Pqps avatar
Lirar en 109 Elite knight på askara just nu, inte orkat levla på friskt på senare dar. Dock PoI quest imorron, gruvar mig en hel del.
Citera
2007-09-22, 22:46
Medlem
yantras avatar
min pally har för övrigt kommit upp sig i 71 distance och lvl 22
Citera
2007-09-23, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pqp
Lirar en 109 Elite knight på askara just nu, inte orkat levla på friskt på senare dar. Dock PoI quest imorron, gruvar mig en hel del.

Hoppas ni klara det
Citera
2007-09-24, 19:03
Medlem
TokyoBarns avatar
Tycker att alla vi på flashback som spelar tibia borde botta upp varsen sorc/druid till lvl 15-20 på valfri värld, för att sedan droppa och trappa en massa highlevels och filma det, vad tycker ni om det? =) hade blivit en hel del sorcs
Citera
2007-09-25, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Velon

Ja.
Citera
2007-09-25, 04:18
Medlem
Skulle väl kunna säga att jag är en av dom som kör ärligt... Har Tibiabot NG installerat, men använder den sällan... Isånnafall så är det för lighthack å X-ray/Floorcheck.. Så såååå ärlig är jag inte Men som tidigare nämnts i denna tråd, stört många som bottar nu för tiden, vilket suger. Börjar också tröttna på alla polacker som inte kan nån engelska över huvud taget, förstår faktiskt inte varför dom ens spelar tibia då... Suck.

Spelar Valoria förresten.
Citera
2007-09-25, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schooner
Vad hette du ingame?

Dan-Banan, ja, Trigor, Mergoth, LoL, Aqzol(?) och va nu den sista orginal u5'arn hette... Jag var med i första vågen som joinade när fortfarande blackened osv hade makten. Tibia var ruggigt bra på den tiden

Lirar ni Premia? Har en rl som spelat där sjukt länge. Lady Xenacus heter han. Vad har ni för åsikt om honom? >;]
Citera
2007-09-25, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entran
Börja döda råttor i källaren xD sen så lär du dig eftersom

Själv spelar jag på Isara och berylia, krigar på båda servrarna så det blir inte så mycket speltid

Lite sent att quota, men om du ser detta, vem är du på Isara? Du lär veta vem jag är...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in