Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-25, 14:03
Medlem
Wzzys avatar
Är det ingen jävel som lirar på Selena?
Citera
2008-01-25, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Är det ingen jävel som lirar på Selena?

Spelade där men blev haxxad
Citera
2008-01-25, 15:37
Medlem
Som jag frågade för ett par veckor tidigare, några som vill starta igång ett lite oseriösare försök till att äga en server i form av en nystartad guild eller bara FBHangaround? Vore faktiskt lite ballt att ta över en server med guilden Flashback.

Och sen undrar jag om det är någon som har fått den senaste versionen av Tibia NG/BlackD Proxy att fungera med senaste versionen av Tibia, crackat menar jag alltså.
Citera
2008-01-25, 18:16
Medlem
Voldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mweiner
Som jag frågade för ett par veckor tidigare, några som vill starta igång ett lite oseriösare försök till att äga en server i form av en nystartad guild eller bara FBHangaround? Vore faktiskt lite ballt att ta över en server med guilden Flashback.

Och sen undrar jag om det är någon som har fått den senaste versionen av Tibia NG/BlackD Proxy att fungera med senaste versionen av Tibia, crackat menar jag alltså.

Blir nog ganska svårt. Skulle isånnafall vara bättre när en ny server öppnar.
Citera
2008-01-25, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voldo
Blir nog ganska svårt. Skulle isånnafall vara bättre när en ny server öppnar....

.... vilket är aldrig.
Citera
2008-01-25, 23:01
Medlem
Robss avatar
Hade varit kul att ta över en server, komma en riktigt stor hög från ingenstans och power abusa .

Ang. fusk, så har vi ju TTB/Tibiatekbot som funkar fin fint. http://www.tibiatek.com
Citera
2008-01-25, 23:10
Medlem
Brandfarligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Hade varit kul att ta över en server, komma en riktigt stor hög från ingenstans och power abusa

Skulle nog säga att det är i princip är omöjligt att ta över en server nuförtiden. Enda skulle väll vara om man är allied med den ledande guilde när man börjar så att man kan lvla snabbt på bra ställen och sen när alla i ens team är tillräcklgit höga lvls stabbar man dom.

Edit: Alla verkar också tro att det är så jävla lätt att ta över när en ny server kommer. Har ni tänkt på hur jävla många polacker, brs och andra svenskar tänker på samma sak som er? Sen tror jag inte heller att ett FB-team kan åstadkomma ett skit. Påstår inte att ni är dåliga, men man måste vara samspelta för att kunna ta över.
Senast redigerad av Brandfarlig 2008-01-25 kl. 23:14.
Citera
2008-01-26, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Hade varit kul att ta över en server, komma en riktigt stor hög från ingenstans och power abusa .

Ang. fusk, så har vi ju TTB/Tibiatekbot som funkar fin fint. http://www.tibiatek.com

Bottade upp till level 30 med den, men när jag ville ha den på i bakgrunden enbart för healing och exp/h osv så kände jag av lagget, tyvärr. Annars en mycket mycket bra bot.
Citera
2008-01-26, 13:32
Bannlyst
Hafft en 70 EK på Aurea, sålde den för 3 år sen men sålde den. Blev sugen sen senare efter ett år och bottade upp en char till level 65 på Askara, men blev tyvärr huntad. En polare började sen på Aurea igen och jag hängde på, blev level 125 men tröttnade och sålde all EQ+cash, så har bara charen liggandes.
Citera
2008-01-26, 15:33
Medlem
Får väll skryta med min 100+ då.
Namn: Nelog
Värld: Calmera

Tröttnat på spelet dock, spelar annat nu.
Citera
2008-01-26, 19:32
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziwe
Får väll skryta med min 100+ då.
Namn: Nelog
Värld: Calmera

Tröttnat på spelet dock, spelar annat nu.

Du skulle inte kunna avvara ett par grejer till mig? Blev hackad för ett tag sen på min 44 knight på servern Calmera och nu är ja sugen på att spela lite
Citera
2008-01-26, 20:10
Medlem
INSIDEOFTs avatar
nej jag lirar inte tibia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in