Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-20, 16:18
Bannlyst
har spelat runescape www.runescape.com skitkul men som allt annat så satt man dag och natt, men nu har ja slutat när ja fatta att det ändå inte leder till något.
Citera
2006-06-20, 16:32
Bannlyst
runescape
Citera
2006-06-20, 16:59
Medlem
pyret^s avatar
Tibia är nog det roligaste spelet i världen om man ser till resurser i förhållande till mängden kul man kan ha.
Det är också det ända spel jag vet där man kan ha direkt makt över andra spelare.
Citera
2006-06-20, 20:11
Bannlyst
Jag lirar på Celesta
Citera
2006-06-20, 20:14
Bannlyst
Runescape är också helt ospelbart, eftersom det är 9 - 15 (Ja, 9 åringar.) åringar som spelar det! En häftig sak med runescape är att det är byggt i java, en annan bra sak är att man kan välja server, från olika länder (Finns 3(?) servrar i sthlm).
Citera
2006-06-21, 10:41
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TMM_W
Man behöver inte vara "high-lvl" för att äga en server. Var vice-leader i Premias ondaste och mäktigaste guild med en 40-någonting Paladin för ett par år sen innan några GM's började power-abusa och deleta oss alla.

Skönt att man lyckades lägga det till slut iaf.

För övrigt håller jag med om att det är alldeles för mkt PGande när det gäller tibia. När jag började lira i Maj 2002 var man high-lvl på lvl 50. Var mycket mer fokus bland spelarna på karaktärerna och allt i den stilen ist för nuvarande lvl och makt.

hehe, och jag var med på den goda sidan på premia.

Vann alla krig mot de "onda"

VCF, LA onda PMW etc etc etc...

Var med i "u5"
Citera
2006-06-21, 10:43
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyret^
Tibia är nog det roligaste spelet i världen om man ser till resurser i förhållande till mängden kul man kan ha.
Det är också det ända spel jag vet där man kan ha direkt makt över andra spelare.

(sry för att jag inte editade)

Anyhow, done is done!

Jo det stämmer, när man blri attakerad så rusar hjärtat i 290 och man typ hamnar i chocktillstånd

"VEM SKA JAG PMA"

"KOMMER DET MER!"

"HUR MKT UHS HAR JAG"

Etc.... lite damp... ganska kul med krig iofs
Citera
2006-06-21, 13:32
Medlem
Doffwards avatar
Lirade tibia förut, grymt beroendeframkallande.. Men dom senaste 3-4 patcherna(dock itne nya gfxpatchen) har bara förstört alltihopa.. Ok,Tiquanda va väl lite småkul men satans svårt.. + alla jävla brs och polacker
Btw lirade Secura förut, 61 pala o 30 druid^^

/Doffward
Citera
2006-07-14, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Topic, om ni vill så skicka ett pm (värld namn lr ngt)

eller skriv bara här..

Eller (troligen) skit it efterosm ingen lirar detta .

Lirar LITE på Eternia
Citera
2006-07-14, 21:24
Bannlyst
Jag spelade förut
Jag har haft en lvl 50 nånting och har en lvl 66 paladin kvar. Då jag fortfarande har mkt pengar kvar brukar jag köpa masot med runor för att sen gå och döda små killar. Det är skitkul när de ber om nåd och nästan börjar gråta för att de inte vill dö! Självklart så dör de ju direkt!

Var dock ett halvår sen sist jag spelade, mitt grafikkort har pajjat så det funkar inte längre.
Citera
2006-07-14, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beyond Reality
Lirar LITE på Eternia

haha jag sålde min lvl 52 knight där för kanske 3-4 år sedan. Zikiku
Citera
2006-07-17, 02:52
Medlem
kockmeisters avatar
spelar på iridia