Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-02, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakkoo456
Essei, bonntish, sergio demonslayer, ringer det några klockor?

Bonntish va ju störtskön. Någon som vet om någon av dessa valorialegends spelar än? Hört att Sergio inte gett upp men det var ett tag sen
Citera
2013-01-02, 09:40
Medlem
pozies avatar
ehauheauh guild lyckades rsa mig medans jag bottade, lagom kul när det är wm efter ss ;(
Citera
2013-01-02, 12:10
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
ehauheauh guild lyckades rsa mig medans jag bottade, lagom kul när det är wm efter ss ;(
Därför man inte afk bottar med farliga scripts.
Vad torska du?
Citera
2013-01-02, 12:22
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Därför man inte afk bottar med farliga scripts.
Vad torska du?
inget speciellt, yala mask som dyrast typ, hade inte börjat equippa min main ännu som tur var haha trodde scriptet va säkert eftersom de innehåller ändå pvp settings + kolla bort från spelar när man drar vis på låg hp
Citera
2013-01-02, 12:32
Medlem
chullans avatar
Citat:
inget speciellt, yala mask som dyrast typ, hade inte börjat equippa min main ännu som tur var haha trodde scriptet va säkert eftersom de innehåller ändå pvp settings + kolla bort från spelar när man drar vis på låg hp
Vad var det du botta?
Citera
2013-01-02, 12:41
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Digitaldockan
Bonntish va ju störtskön. Någon som vet om någon av dessa valorialegends spelar än? Hört att Sergio inte gett upp men det var ett tag sen

sergio bottade upp 150+ ed på 2x serven iaf, dock vet jag inte vad han heter. han e inne nångång ibland för o döda folk bara

jobbigt med rs!
Senast redigerad av Deathwanderer 2013-01-02 kl. 13:05.
Citera
2013-01-02, 12:57
Medlem
pozies avatar
Citat:
Vad var det du botta?
gray island deeplings vid library sidan
Citera
2013-01-02, 13:24
Medlem
chullans avatar
Citat:
gray island deeplings vid library sidan
Aight. Jobbigt med rs precis innan warmode.
Citera
2013-01-02, 13:37
Medlem
pozies avatar
Citat:
Aight. Jobbigt med rs precis innan warmode.
ah, men skeit samma. de ska fixa en annan char åt mig som jag ska köra på, antagligen högre än min ed var så ;D
Citera
2013-01-02, 14:30
Medlem
chullans avatar
Citat:
ah, men skeit samma. de ska fixa en annan char åt mig som jag ska köra på, antagligen högre än min ed var så ;D
Warmode idag på Titania. Ska bli intressant. Är högst level i mitt team, befarar att jag kommer torska en del exp!
Citera
2013-01-02, 19:00
Medlem
Citat:
Kan gissa på att det var Depo Goroma eller Zero Ogaru..

En av ledarna över Depo Goroma körde samma trick på min rl fast han bottade inte eller utan blev lurad genom att råka använda en stoneshower när han skulle använda en sådan där Chameleon rune eller vad dem heter, polacker..

Lycka till i WM!
Senast redigerad av victor123 2013-01-02 kl. 19:00. Anledning: edit
Citera
2013-01-02, 19:06
Medlem
pozies avatar
Citat:
Warmode idag på Titania. Ska bli intressant. Är högst level i mitt team, befarar att jag kommer torska en del exp!
jaså? det blir nog bra själv får vi tydligen väldigt mycket stryk atm =(
Citat:
Ursprungligen postat av victor123
Kan gissa på att det var Depo Goroma eller Zero Ogaru..

En av ledarna över Depo Goroma körde samma trick på min rl fast han bottade inte eller utan blev lurad genom att råka använda en stoneshower när han skulle använda en sådan där Chameleon rune eller vad dem heter, polacker..

Lycka till i WM!
de va depo goroma som gjorde mig RS, och vi wmar just nu mot Zero ogaru. får as mycket spö. men det folket på aurora inte verkar förstå är att vi gör det för skojs skull, för att de som vi är med ska lära sig kriga. vissa är inte direkt material att pka med ens... men alla tar de så jävla seriöst haha...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in