Tror det är Eternal Oblivion fortfarande. Han har varit det ett jävla bra tag isåfall.
Hmm, känner en kille som spelar tibia han försöker få med mig att spela Tydligen är han med i en av de starkaste guilden på spelet som "äger" servers. Och slåss mot en annan guild som äger andra.. Var så förbannat länge sedan jag spela tibia >_<. Är det någon som kör med bot?
Hmm, känner en kille som spelar tibia han försöker få med mig att spela Tydligen är han med i en av de starkaste guilden på spelet som "äger" servers. Och slåss mot en annan guild som äger andra.. Var så förbannat länge sedan jag spela tibia >_<. Är det någon som kör med bot?
Jag bottar och kör med Tibiatek. Fungerar väldigt bra för att vara ett gratisprogram. Och nej det är inget "haxx". Känner till och med en av kodarna till bottet som var med under tiden med MPABot för er som känner till detta, gamla TProgramming mao.
Killarna på TProgramming har själva startat ett spelprojekt där Cameri (skaparn av TTB) är med samt QsQu som också utvecklar TTB. Och sjävklart då jag annars vore det väl dumt att nämna det.
Jag har gp på Antica, Honera, Guardia och Isara som jag försöker sälja. Någon som vill byta Honera, Guardia, eller Isara gp mot Antica? En så kallad worldtrade, hehe.
Egentligen, är det inte bättre att alla kör på någon normalworld istället? Så slipper man alla dessa randoms.
Är det radoms high lvls pkare på inferna? Har jag aldrig vart med om. Jag känner flera high lvls så det ska inte vara nått probelm. Vi är 3st nu som ska börja, kasnke 4a med dig? Och jag har nåra kompisar som är med.
Vilka är med då? Skriv: Jag är med på inferna. Så gör jag en lista på vilka som är med. Jag gör guilden kan fixa så att vi får 4st med prem!
Senast redigerad av Hej_tjo 2008-03-14 kl. 14:29.
Är det radoms high lvls pkare på inferna? Har jag aldrig vart med om. Jag känner flera high lvls så det ska inte vara nått probelm. Vi är 3st nu som ska börja, kasnke 4a med dig? Och jag har nåra kompisar som är med.
Vilka är med då? Skriv: Jag är med på inferna. Så gör jag en lista på vilka som är med. Jag gör guilden kan fixa så att vi får 4st med prem!
Nej jag menade bara att det att folk pkar sönder och då kanske hela känslan förstörs. Skitsamma, jag är självklart på.