Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-03-14, 12:27
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mweiner
Tror det är Eternal Oblivion fortfarande. Han har varit det ett jävla bra tag isåfall.

Hmm, känner en kille som spelar tibia han försöker få med mig att spela Tydligen är han med i en av de starkaste guilden på spelet som "äger" servers. Och slåss mot en annan guild som äger andra.. Var så förbannat länge sedan jag spela tibia >_<. Är det någon som kör med bot?
Citera
2008-03-14, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Hmm, känner en kille som spelar tibia han försöker få med mig att spela Tydligen är han med i en av de starkaste guilden på spelet som "äger" servers. Och slåss mot en annan guild som äger andra.. Var så förbannat länge sedan jag spela tibia >_<. Är det någon som kör med bot?

Jag bottar och kör med Tibiatek. Fungerar väldigt bra för att vara ett gratisprogram. Och nej det är inget "haxx". Känner till och med en av kodarna till bottet som var med under tiden med MPABot för er som känner till detta, gamla TProgramming mao.
Citera
2008-03-14, 12:59
Medlem
Killarna på TProgramming har själva startat ett spelprojekt där Cameri (skaparn av TTB) är med samt QsQu som också utvecklar TTB. Och sjävklart då jag annars vore det väl dumt att nämna det.
Citera
2008-03-14, 13:16
Medlem
Seromontis är den högstlevlade, 347 ek.

Men ska det bli familjenamn eller?
Och jag har förresten inget prem ...
Citera
2008-03-14, 13:34
Medlem
Olympiuss avatar
Vilken server är aktuell?

Jag har gp på Antica, Honera, Guardia och Isara som jag försöker sälja. Någon som vill byta Honera, Guardia, eller Isara gp mot Antica? En så kallad worldtrade, hehe.

Skicka isf PM!
Citera
2008-03-14, 13:35
Medlem
Olympiuss avatar
Min edit verkade bråka. Skicka PM om du vill
Citera
2008-03-14, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LAL
Seromontis är den högstlevlade, 347 ek.

Men ska det bli familjenamn eller?
Och jag har förresten inget prem ...

Hur skall vi ha det nu pojkar? Hur blir det med Inferna FBcrew?
Citera
2008-03-14, 13:50
Medlem
Jag är lätt med på Inferna
Dock är jag inte förtjust i pvp-enf. för high levels bara kommar randoma oss typ...

Men jag vill veta att folk är på först, minst 4-5 stycken åtminstone...

Citera
2008-03-14, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LAL
Jag är lätt med på Inferna
Dock är jag inte förtjust i pvp-enf. för high levels bara kommar randoma oss typ...

Men jag vill veta att folk är på först, minst 4-5 stycken åtminstone...

Egentligen, är det inte bättre att alla kör på någon normalworld istället? Så slipper man alla dessa randoms.
Citera
2008-03-14, 14:27
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mweiner
Egentligen, är det inte bättre att alla kör på någon normalworld istället? Så slipper man alla dessa randoms.
Är det radoms high lvls pkare på inferna? Har jag aldrig vart med om. Jag känner flera high lvls så det ska inte vara nått probelm. Vi är 3st nu som ska börja, kasnke 4a med dig? Och jag har nåra kompisar som är med.
Vilka är med då? Skriv: Jag är med på inferna. Så gör jag en lista på vilka som är med. Jag gör guilden kan fixa så att vi får 4st med prem!
Senast redigerad av Hej_tjo 2008-03-14 kl. 14:29.
Citera
2008-03-14, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Är det radoms high lvls pkare på inferna? Har jag aldrig vart med om. Jag känner flera high lvls så det ska inte vara nått probelm. Vi är 3st nu som ska börja, kasnke 4a med dig? Och jag har nåra kompisar som är med.
Vilka är med då? Skriv: Jag är med på inferna. Så gör jag en lista på vilka som är med. Jag gör guilden kan fixa så att vi får 4st med prem!

Nej jag menade bara att det att folk pkar sönder och då kanske hela känslan förstörs. Skitsamma, jag är självklart på.

Jag är med på inferna.

Num | FB | Tibia
1. Mweiner - Quezue

Edit: PMa mig i spelet.
Citera
2008-03-14, 14:38
Medlem
Qouads avatar
Jag är på ifall ni inte redan är hög level? Har nämligen ingen på Inferna, men om det är lugnt ändå så kan jag börja där nu?

Caturo på Inferna nu
Senast redigerad av Qouad 2008-03-14 kl. 14:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in