Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-12-21, 14:53
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakkoo456
Om man ska offline träna som paladin går det bra att använda spjut och viktigast försvinner dem?

Alltid haft spjut på mina men dom försvinner inte. Så tror det är lungt utan men kanske ha nått enstaka för säkerhets skull hehe
Citera
2012-12-21, 15:13
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flandman
Alltid haft spjut på mina men dom försvinner inte. Så tror det är lungt utan men kanske ha nått enstaka för säkerhets skull hehe

Du behöver inte ens ha ett vapen, du tränar i vilket fall som helst.

Är det någon som har någon susning kring ett bra pallyställe runt lvl 110~? Jag har tröttnat så innerligt på frost dragons och hydras.
Citera
2012-12-21, 15:48
Medlem
Tobbsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris

Är det någon som har någon susning kring ett bra pallyställe runt lvl 110~? Jag har tröttnat så innerligt på frost dragons och hydras.

Muggy plains, corruption hole, deeplings?
Citera
2012-12-21, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris

Aha, det visse jag inte. Tack
Citera
2012-12-21, 16:54
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Hade själv gärna gått in och kollat på antalet som blivit detectade av iBot, det går iaf inte om man inte har köpt botten och har aktiv tid.
det är cirkus 5-6 st som postat på ibot, flesta av dem har lagt till bild, dock dålt sitt charnamn av någon anledning...
Citera
2012-12-21, 18:31
Medlem
Någon som lirar på Hiberna? Tänkte om ni har nått gammalt acc att ge bort.
Tänkte mest på noob char eller liknande Jag lirar själv på hiberna, online varje dag.
Citera
2012-12-22, 01:44
Medlem
chullans avatar
Halva polackteamet på motståndarnas sida backstabbade och gick med oss. Så nu transferar resten, vilket resulterar i att jag kan botta ostört på nätterna!
Lite tråkigt att det antagligen inte kommer bli mycket i pvp väg de kommande månaderna, men kan ju glädja mig med att jag iaf får levels nu när jag knappt har tid att spela ändå.
Citera
2012-12-22, 01:55
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Halva polackteamet på motståndarnas sida backstabbade och gick med oss. Så nu transferar resten, vilket resulterar i att jag kan botta ostört på nätterna!
Lite tråkigt att det antagligen inte kommer bli mycket i pvp väg de kommande månaderna, men kan ju glädja mig med att jag iaf får levels nu när jag knappt har tid att spela ändå.
sånt är så JÄVLA löjligt. fitt polackerna gjorde det antagligen bara för att kunna botta ostört dem med. vid första chansen dem får, kommer dem backstabba er med.

aldrig vart ett fan av o låta backstabbers gå med i ens team, säger ju ganska mycket om folket...
Citera
2012-12-22, 02:17
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
sånt är så JÄVLA löjligt. fitt polackerna gjorde det antagligen bara för att kunna botta ostört dem med. vid första chansen dem får, kommer dem backstabba er med.

aldrig vart ett fan av o låta backstabbers gå med i ens team, säger ju ganska mycket om folket...
Vi är en majoritet, och eftersom den andra sidan transferar så kommer dem vara jävligt få. Så tror nog allt dem tänker till ordenligt innan dem backstabbar.
Men håller med, går inte att lita på polacksvinen.
Citera
2012-12-22, 03:59
Medlem
Vart ska man hunta på en 136 ED?
Citera
2012-12-22, 09:39
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan

Vad kör du för bot?
Citera
2012-12-22, 13:49
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flandman
Vad kör du för bot?
ibot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera