Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-23, 21:07
Medlem
jordrobsss avatar
Rätta mig om jag har fel nu men ja tänker såhär

normal exp e 100% Aurora e 200% med voucher 300% och med premium tid 350% borde väl stämma att de e 3.5 gånger expen då?
Citera
2013-10-23, 21:50
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordrobss

normal exp e 100% Aurora e 200% med voucher 300% och med premium tid 350% borde väl stämma att de e 3.5 gånger expen då?

Med "bonus expen" (2h) är det nog 3,5x ja
Citera
2013-10-23, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordrobss

Kör på Aurora med voucher exp igång och happy hour, får cirka 1370~ exp för en vampire, vet inte hur mycket dom ger i vanliga fall.
Citera
2013-10-23, 22:42
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Vouchern funkar som så att den ger 1+ exp. Alltså inte x2. Spelar man på Aurora så har man redan 2x, så det blir alltså 3x. 3,5x med happy hour.
Citera
2013-10-24, 11:10
Medlem
Fick bli en paladin på premia sålänge, orkar inte med väntetider och skit eftersom jag inte har så överdrivet mycket tid till att spela längre. Läste mig till att edron goblins var ett bra ställe att börja expa på, vad gäller efter det då?
Citera
2013-10-24, 12:11
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nition
Fick bli en paladin på premia sålänge, orkar inte med väntetider och skit eftersom jag inte har så överdrivet mycket tid till att spela längre. Läste mig till att edron goblins var ett bra ställe att börja expa på, vad gäller efter det då?

Tigg lite stealth rings av folk, finns alltid någon knight som har gått sea serpents och har ett par över. då kan du gå cyclopolis utan att bli skadad av cycs. Men se till att vara tillräckligt hög för att ta itu med en dwarf guard innan du går dit.
Citera
2013-10-24, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Tigg lite stealth rings av folk, finns alltid någon knight som har gått sea serpents och har ett par över. då kan du gå cyclopolis utan att bli skadad av cycs. Men se till att vara tillräckligt hög för att ta itu med en dwarf guard innan du går dit.

Då är det nog bättre att köra mistrock cycs i Yala, jag gör alltid det när jag levlar upp nya mages. Dock kan man behöva hjälp att göra början av questen där man ska hämta en pickaxe för att få komma till yala.
Citera
2013-10-24, 15:57
Medlem
Abstars avatar
Då var det dags igen!

Som sig bör har tibianerven börjat rycka till så här års. Jag och en polare har lirat till och från sedan 2003, nu senast på Kyra. Vi funderade lite på att worldtradea (eller kompisen har redan gjort det så jag antar att det bara är för mig att följa efter). Valet föll tydligen på Lunara. Är det någon här som spelar Lunara eller har lite info om servern? Mycket svenskar, ledande guilder etc.

Happy hunting gott folk.
Citera
2013-10-24, 16:30
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abstar
Då var det dags igen!

Som sig bör har tibianerven börjat rycka till så här års. Jag och en polare har lirat till och från sedan 2003, nu senast på Kyra. Vi funderade lite på att worldtradea (eller kompisen har redan gjort det så jag antar att det bara är för mig att följa efter). Valet föll tydligen på Lunara. Är det någon här som spelar Lunara eller har lite info om servern? Mycket svenskar, ledande guilder etc.

Happy hunting gott folk.

Jag spelar Lunara, ask away!

Mycket svenskar är här, ja Dock även en hel del polacker också.

Ledande guilden är Reapers.
Citera
2013-10-24, 16:59
Medlem
Charlie-Whites avatar
Kan alla som lirar Aurora PMA mig namn? eller Citera detta inlägg..
Citera
2013-10-24, 17:03
Medlem
Veasellls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Jag spelar Lunara, ask away!

Mycket svenskar är här, ja Dock även en hel del polacker också.

Ledande guilden är Reapers.

Snart är det WAR enligt mina polare! Någon som säljer ett Lunara Account? Vill inte missa kriiiiget
Citera
2013-10-24, 17:08
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Snart är det WAR enligt mina polare! Någon som säljer ett Lunara Account? Vill inte missa kriiiiget

Haha "okej"

Varit mycket snack om krig i flera månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in