Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-02-05, 23:18
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.I.B.
Vilket bot är det som är bäst nuförtiden?

ibot
Citera
2014-02-05, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
vad är det du syftar på? jag hoppas du faktiskt förstår att alla har olika mål med spelet. medan du kanske har målet att dra lvl 100~ så har andra inte samma mål. mitt mål har alltid varit att kriga och ha kul när jag spelar. jag ser inget nöje i att grinda lvls i ett spel som kickar otroligt ofta och där spelutvecklaren bajsar en i ansiktet.

otroligt säker på att jag har uppnått fler mål i tibia manuellt på ett år, än vad du gjort sen 2004. så handlar nog inte riktigt om att åstadkomma eller nå mål via botting. för mig var det iaf för att dra in pengar för att kunna fortsätta kriga, och för att jag helt enkelt inte pallade lvla mer manuellt. såg ingen anledning till det.

Jag är inte dum, jag förstår att alla har olika mål med spelet. Men hur har du finansierat ditt krigande då? Med att nöta pengar för hand eller bottat ihop pengar? Hur har du fått upp gubben till den leveln du har/behöver för att kunna kriga?

Om ditt mål var att kriga säger vi, vad gjorde du för att nå dom målen? Spelar egentligen ingen roll hur du gjorde, men hade jag bottat hade jag inte varit lika nöjd

Och vad får dig att tro att du har uppnått fler mål än mig? Speciellt eftersom du låter så säker så du säger till och med att du gjort det på 1 år? Du vet inte vilka mina mål var så du kan inte säga nåt om dom heller?
Citera
2014-02-05, 23:40
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrefan
Jag är inte dum, jag förstår att alla har olika mål med spelet. Men hur har du finansierat ditt krigande då? Med att nöta pengar för hand eller bottat ihop pengar? Hur har du fått upp gubben till den leveln du har/behöver för att kunna kriga?

Om ditt mål var att kriga säger vi, vad gjorde du för att nå dom målen? Spelar egentligen ingen roll hur du gjorde, men hade jag bottat hade jag inte varit lika nöjd

Och vad får dig att tro att du har uppnått fler mål än mig? Speciellt eftersom du låter så säker så du säger till och med att du gjort det på 1 år? Du vet inte vilka mina mål var så du kan inte säga nåt om dom heller?
nej men du låter som en rårpgare, så dina mål är antagligen inte så svårnådda. jag har nått mina mål via både bott och manuellt. jag har ägt servrar och kunnat göra som jag vill. efter en punkt på toppen tröttnar man och då kan man lika gärna botta.
Citera
2014-02-05, 23:57
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Fast det är ju endå ett val ni gör? CIP säger inte "Vi gör allt lättare nu så ni alla kan börja fuska!"
Hur tycker du att det känns att botta då? Var du inte mer "stolt" över dina levels eller dylikt när du hade kämpat upp charen själv?

Det är CIP-softs och bottarnas fel att Tibia inte är lika kul längre...

HAHA fyfan hade fått mig en hjärtattack
Har tagit fler lvls på hög lvl utan bot än med bot, sen allt jag har på tibia har jag knappast fått pga bottning så ja, jag är hyffsat stolt över levelsen & dom pengarna jag har
Senast redigerad av Yamal 2014-02-06 kl. 00:03.
Citera
2014-02-06, 00:03
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Har tagit fler lvls på hög lvl utan bot än med bot, sen allt jag har på tibia har jag knappast fått pga bottning så ja, jag är hyffsat stålt över levelsen & dom pengarna jag har
jafan du är stålt som fan, jag vet hu det känns
Citera
2014-02-06, 00:22
Medlem
Yamals avatar
Citat:
jafan du är stålt som fan, jag vet hu det känns
Citera
2014-02-06, 00:27
Medlem
chullans avatar
Sluta va charlovers, era jäkla charlovers
Citera
2014-02-06, 01:00
Medlem
Citat:
nej men du låter som en rårpgare, så dina mål är antagligen inte så svårnådda. jag har nått mina mål via både bott och manuellt. jag har ägt servrar och kunnat göra som jag vill. efter en punkt på toppen tröttnar man och då kan man lika gärna botta.

Rå-pgare är väl att ta i, men håller fortfarande på att expa upp gubben till någon vettig level, när det är klart så kommer jag bara kriga (Mer än nu då), och möjligtvis expa lite. Om jag har som mål att bli level 350 så är väl det ganska svårnått, utan bot då.

Har dock 3 krigargubbar runt level 80-150 som jag bara pkar/krigar med (noobkrig då) men dom är också levlad manuellt Vet att det går fort till dom levlarna men känner inte att jag orkar dra dom högre då det bara är noob-chars :P
Citera
2014-02-06, 14:55
Medlem
Sheddans avatar
Citat:
Rå-pgare är väl att ta i, men håller fortfarande på att expa upp gubben till någon vettig level, när det är klart så kommer jag bara kriga (Mer än nu då), och möjligtvis expa lite. Om jag har som mål att bli level 350 så är väl det ganska svårnått, utan bot då.

Har dock 3 krigargubbar runt level 80-150 som jag bara pkar/krigar med (noobkrig då) men dom är också levlad manuellt Vet att det går fort till dom levlarna men känner inte att jag orkar dra dom högre då det bara är noob-chars :P
Rå-RPGare skrev han ju och Rå-pgare, det är stor skillnad :P
Citera
2014-02-06, 18:33
Medlem
har ett problem, drog in tibia på en dator här hemma men jag kan inte förstora bilden alltså dra ner chatt rutan längre så bilden blir större? Jag kan förminska mer men inte förstora? Det har ju alltid funkat förr på mina andra datorer?

bild på hur de ser ut: http://www.ladda-upp.se/bilder/wssscsvtattsa/

Inte ska man behöva ha bilden så jäkla liten? har testet de mesta känns de som.
Citera
2014-02-06, 18:48
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniis
har ett problem, drog in tibia på en dator här hemma men jag kan inte förstora bilden alltså dra ner chatt rutan längre så bilden blir större? Jag kan förminska mer men inte förstora? Det har ju alltid funkat förr på mina andra datorer?

bild på hur de ser ut: http://www.ladda-upp.se/bilder/wssscsvtattsa/

Inte ska man behöva ha bilden så jäkla liten? har testet de mesta känns de som.
Tibia är ett av få spel som inte supportar widescreen skärmar tyvärr

EDIT: nvm, ingen aning vad som är fel för dig :<
Senast redigerad av Yamal 2014-02-06 kl. 18:50.
Citera
2014-02-06, 20:14
Medlem
Vem är högst lvl i rook? Kommer ihåg förut när någon som heter Sunrise va högst, det va när jag spelade för många år sedan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in