Citat:
Ursprungligen postat av
pozie
vad är det du syftar på? jag hoppas du faktiskt förstår att alla har olika mål med spelet. medan du kanske har målet att dra lvl 100~ så har andra inte samma mål. mitt mål har alltid varit att kriga och ha kul när jag spelar. jag ser inget nöje i att grinda lvls i ett spel som kickar otroligt ofta och där spelutvecklaren bajsar en i ansiktet.
otroligt säker på att jag har uppnått fler mål i tibia manuellt på ett år, än vad du gjort sen 2004. så handlar nog inte riktigt om att åstadkomma eller nå mål via botting. för mig var det iaf för att dra in pengar för att kunna fortsätta kriga, och för att jag helt enkelt inte pallade lvla mer manuellt. såg ingen anledning till det.
Jag är inte dum, jag förstår att alla har olika mål med spelet. Men hur har du finansierat ditt krigande då? Med att nöta pengar för hand eller bottat ihop pengar? Hur har du fått upp gubben till den leveln du har/behöver för att kunna kriga?
Om ditt mål var att kriga säger vi, vad gjorde du för att nå dom målen?

Spelar egentligen ingen roll hur du gjorde, men hade jag bottat hade jag inte varit lika nöjd
Och vad får dig att tro att du har uppnått fler mål än mig? Speciellt eftersom du låter så säker så du säger till och med att du gjort det på 1 år? Du vet inte vilka mina mål var så du kan inte säga nåt om dom heller?