Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-02-13, 09:25
  #1
Medlem
Ja på dagis sög jag kuk (är kille) på andra och undrar varför, är inte peddo eller skadad idag bara undrar varför jag sög kuk som inte visste nått om sex. Är det vanligt? Är fortfarande kompis med en jag sög balle på men vi pratar inte om det.
Citera
2022-02-13, 09:28
  #2
Medlem
GanjaFarfars avatar
Det är fullt normalt och betyder inte att du är bög, som barn utforskar man världen och har inte hunnit bli "skadad" av samhällets moral än.
Citera
2022-02-13, 09:29
  #3
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Tror inte det förs någon statistik över homosexuella aktiviteter bland dagisbarn sinsemellan. Skulle jag gissa så skulle jag säga nej, det hör till ovanligheterna.
Citera
2022-02-13, 09:34
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Det är fullt normalt och betyder inte att du är bög, som barn utforskar man världen och har inte hunnit bli "skadad" av samhällets moral än.

Ok, nä har aldrig ifrågasatt min sexualitet men tycker det är så random bara...ja det stämmer nog att det bara är barn som utforskar världen. Är lite kul med tanke på att jag fortfarande är bästa polare med en jag sög av men vi liksom pratar aldrig om det haha det är lite roligt...."kommer du ihåg den gången i lekrummet"
Citera
2022-02-13, 09:58
  #5
Medlem
Jag har aldrig hört talas om att barn suger av andra barn. Ändå har jag bott i Stockholm hela mitt liv.. ..Men, ta upp saken med din barndomsvän. Ni kanske kan fortsätta eran relation där den slutade...
Citera
2022-02-13, 10:12
  #6
Medlem
Det var fan det roligaste jag läst på länge hoppas du trollar hahahahaha
Citera
2022-02-13, 10:31
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslen
Det var fan det roligaste jag läst på länge hoppas du trollar hahahahaha

Trollar inte, därför jag undrar om det är normalt, och postar i psykologi. Är liksom inte peddo har normalt sexliv men sånt måste ju ha en psykologisk förklaring, som barn har man ju inte några sexuella behov så varför ville jag suga balle? Kanske saknade suga mammas tutte inte vet jag.
Citera
2022-02-13, 10:31
  #8
Medlem
F.B.Dases avatar
Det är normalt beteende. Barn som inte får möjlighet att utforska sin spirande sexualitet eftersom de hela tiden är påpassade av vuxna blir hämmade i sin emotionella utveckling. En spännande period i livet förutsatt att det inte handlar om tvång och övergrepp.
Citera
2022-02-13, 10:35
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekorrerror
Ja på dagis sög jag kuk (är kille) på andra och undrar varför, är inte peddo eller skadad idag bara undrar varför jag sög kuk som inte visste nått om sex. Är det vanligt? Är fortfarande kompis med en jag sög balle på men vi pratar inte om det.

Vi kanske gick på samma dagis för jag bevittnade min kompis göra exakt detta på ett annat barn. Det är nog något kring utvecklingen som barn. Mamma pappa barn, sexuella funderingar osv. Inte lite konstigt ändå och förekommer säkert ibland. En naturlig utveckling bland grabbar som inte förstår deras sexualitet ännu. Inget att lägg vikt på, lägg ner det och gå vidare med livet.
Citera
2022-02-13, 10:46
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
Vi kanske gick på samma dagis för jag bevittnade min kompis göra exakt detta på ett annat barn. Det är nog något kring utvecklingen som barn. Mamma pappa barn, sexuella funderingar osv. Inte lite konstigt ändå och förekommer säkert ibland. En naturlig utveckling bland grabbar som inte förstår deras sexualitet ännu. Inget att lägg vikt på, lägg ner det och gå vidare med livet.

Ok, typisk bakisfylla funderingar bara.
Citera
2022-02-13, 10:53
  #11
Medlem
hennevilljagknullas avatar
haha jag gjorde samma.

Minns jag var typ 10 år och vi lekte i skogen med typ pinnar och sånt.
Sen var det en kille som ba" sug på johans kuk, du får en glass sen". jag ba, ok. haha

Alltså man visste ju inget då när man var så liten.
minns inte vad jag tyckte om det ens.
Citera
2022-02-13, 10:58
  #12
Medlem
Kulturspraches avatar
jag såg inte balle men jag grovhånglade med en tjej där ja var som dagisbarn.
Såg henne förut, hon var ganska ful idag dessvärre.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback