2010-05-19, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simson1
Såg ni Hasse Aro och GW bli osams i direktsändning nyss?, riktigt roligt.
GW säger som vanligt det som är sant...

Kan vara så att det är GW:s sista säsong på Efterlyst så han passar på att säga saker.

Jag såg precis det och vilken fight det var!
Jag fick intrycket av att GW inte gillar Efterlyst särskilt mycket...

Men han hade rätt i det han sa. Han växte i mina ögon iaf.
Citera
2010-05-19, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Simson1
Såg ni Hasse Aro och GW bli osams i direktsändning nyss?, riktigt roligt.
GW säger som vanligt det som är sant...

Kan vara så att det är GW:s sista säsong på Efterlyst så han passar på att säga saker.

Jag zappade förbi och tappade fan hakan när GW var så oerhört frispråkig! Aro såg mer än lovligt besvärad ut och det blir säkert stelt efter programmet.

Vilken kung GW är!
Citera
2010-05-19, 22:47
Medlem
Fizzbitchs avatar
Fyfan vad klockren! Vad har man för kjol om man kan med lätthet dölja en 20liters dunk ?
Citera
2010-05-19, 23:13
Moderator
Siegfrids avatar
Han var helt klart på hugget i kvällens Efterlyst. Den gamla letargin som bortblåst. och istället dissar han Silbersky och Aaro i samma svep. Förväxlat medicinburkarnna?
Citera
2010-05-19, 23:16
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamui
Jag zappade förbi och tappade fan hakan när GW var så oerhört frispråkig! Aro såg mer än lovligt besvärad ut och det blir säkert stelt efter programmet.

Vilken kung GW är!
Jaha, kan ni inte upplysa oss som inte såg efterlyst då och berätta vad karln sa?
Citera
2010-05-19, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Jaha, kan ni inte upplysa oss som inte såg efterlyst då och berätta vad karln sa?

Han kritiserade Hasse och Efterlyst för att de inte visar bilder på gärningsmän med utländska namn. Hasse såg ut som han svalt en gurka.
Citera
2010-05-19, 23:22
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Han kritiserade Hasse och Efterlyst för att de inte visar bilder på gärningsmän med utländska namn. Hasse såg ut som han svalt en gurka.
Det var som fan. GW är väl en sanningssägare, dock tror jag inte att hans uttalanden grundar sig i vad som kallas främlingsfientlighet, snarare att "rätt ska va rätt". Fast det är bara vad jag tror. Med tanke på att GW är sosse etc så kan jag tänka mig att hans förklaring till att invandrare begår brott helt baseras på deras sociala ställning, inte på deras härkomst osv...
Citera
2010-05-19, 23:26
Medlem
GW har blivit mer och mer frispråkig på senare tid! Minns hans utfall mot Bonnierfamiljen för ett par månader sen...
Han sitter nog rätt säkert ekonomiskt och så, med inkomsterna från böckerna och sin professorstjänst som han i princip är oavsättlig ifrån...
Dessutom börjar väl pensionen närma sig...
Hoppas vi får höra fler obekväma sanningar från GW...
Citera
2010-05-19, 23:29
Bannlyst
Citat:
Det var som fan. GW är väl en sanningssägare, dock tror jag inte att hans uttalanden grundar sig i vad som kallas främlingsfientlighet, snarare att "rätt ska va rätt". Fast det är bara vad jag tror. Med tanke på att GW är sosse etc så kan jag tänka mig att hans förklaring till att invandrare begår brott helt baseras på deras sociala ställning, inte på deras härkomst osv...
Nej inte tror jag han är främlingsfientlig, finns ju inget som tyder på det. Han tycker nog bara som du säger, att rätt ska vara rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
GW har blivit mer och mer frispråkig på senare tid! Minns hans utfall mot Bonnierfamiljen för ett par månader sen...
Han sitter nog rätt säkert ekonomiskt och så, med inkomsterna från böckerna och sin professorstjänst som han i princip är oavsättlig ifrån...
Dessutom börjar väl pensionen närma sig...
Hoppas vi får höra fler obekväma sanningar från GW...
Jag vet inte om jag minns helt fel, men har inte GW ett eget program på gång i SVT som ska börja till hösten? Kanske jag har blivit gaggig bara, men kul skulle det vara om han fick stå för innehåll och utförande.
Citera
2010-05-20, 00:08
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Nej inte tror jag han är främlingsfientlig, finns ju inget som tyder på det. Han tycker nog bara som du säger, att rätt ska vara rätt.

Jag vet inte om jag minns helt fel, men har inte GW ett eget program på gång i SVT som ska börja till hösten? Kanske jag har blivit gaggig bara, men kul skulle det vara om han fick stå för innehåll och utförande.

Detta är min åsikt med.
Det är bara inte PK att säga vissa saker i media som vänner,grannar pratar om dagligen.
Citera
2010-05-20, 01:17
Medlem
Macke73s avatar
Citat:
Kolla på tv3play, i slutet på programmet (avsnitt 16)
Citera
2010-05-20, 08:44
Medlem
fredrikdenstores avatar
Glasögon upp, glasögon ner, glasögon upp, glasögon ner. Det är väl en bra sammanfattning av den här herrens agerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in