2010-03-30, 22:07
Medlem
Leovinuss avatar
Med apserger, akohol, snus och kanske även diverse mediciner är det inte konstigt att han är som han är. Med tanke på sin bakgrund kan han troligen knarka friskt av exempelvis cannabis utan att ligga särskilt riskabelt till med ett antal hållhakar på rätt personer.
Citera
2010-03-30, 22:19
Medlem
fluke12s avatar
Leffe är självkontrollerad alkoholist, inget annat då det gäller droger.
Citera
2010-03-31, 08:27
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leovinus
Med apserger, akohol, snus och kanske även diverse mediciner är det inte konstigt att han är som han är. Med tanke på sin bakgrund kan han troligen knarka friskt av exempelvis cannabis utan att ligga särskilt riskabelt till med ett antal hållhakar på rätt personer.

Vilken dynga du skriver! Asperger? Källa på det tack. Och snus, då skulle väl halva Sveriges befolkning bete sig som GW då?

Nä lite respekt för en av sveriges skönaste sanningssägare om jag får be.
Citera
2010-03-31, 23:00
Medlem
Lennart.Kollbergs avatar
Vad är det för något grönt/vitt han har hängande runt halsen? En kapsel för livsviktig medicin?

Jag tycker att Leffe allt har blivit hängig på sista tiden, tyvärr skulle jag inte bli allt för förvånad om han trillar av pinnen inom ett år....
Citera
2010-03-31, 23:35
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leovinus

Där träffar du jävligt rätt. Hans aspergerdrag förstärks nog väldigt mycket av fylla och annat intag...
Citera
2010-03-31, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RajtanTajtansson
Vilken dynga du skriver! Asperger? Källa på det tack. Och snus, då skulle väl halva Sveriges befolkning bete sig som GW då?

Nä lite respekt för en av sveriges skönaste sanningssägare om jag får be.
OK om man gillar någon skarpt, men glöm inte kritiskt tänkande.
Citera
2010-04-01, 13:35
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
OK om man gillar någon skarpt, men glöm inte kritiskt tänkande.

Well jag svarade på ett onyanserat skitinlägg med en massa faktafel. Så mitt uppsåt var inte att kritiskt granska GW utan mer att kommentera ett dåligt inlägg. Men visst du har rätt, gubben har sina brister helt klart. Tycker dock att hans underhållningsvärde är högt och hans kombination av intelligens, verbala förmåga, "skiter i allt" attityd gör honom till en ganska unik person i landet lagom.

Unika personer tenderar att få en massa skit kastade på sig av bara den anledningen och jag kan ibland tycka att det är värt att stå upp för dessa då de utgör en härlig brytning mot den grå massa av intetsägande idioter som befolkar den här planeten.
Citera
2010-04-05, 18:00
Medlem
densistasovjets avatar
Är Karln på väg att tacka för sig?

Läs detta:

"5. Sorgspaning Döden är svart som en korpvinge. Sorgen kall som en midvinternatt. Lika lång och ingen väg ut."

Från denna artikel: http://www.expressen.se/kronikorer/gw/1.1940856/leif-gw-persson-aklagaren-vinner-19-av-20-mordatal

Vad tror ni?
Citera
2010-04-06, 16:10
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Är Karln på väg att tacka för sig?

Läs detta:

"5. Sorgspaning Döden är svart som en korpvinge. Sorgen kall som en midvinternatt. Lika lång och ingen väg ut."

Från denna artikel: http://www.expressen.se/kronikorer/gw/1.1940856/leif-gw-persson-aklagaren-vinner-19-av-20-mordatal

Vad tror ni?

Med tanke på hans rejält tilltagna kroppshydda under dom senaste åren, så är det väl tyvärr ingen omöjlighet. Man bara väntar på att allas vår GW skall rasa ihop under Efterlyst..
Citera
2010-05-06, 04:00
Medlem
Arbetarbroders avatar
Leif GW Persson lämnar TV3 och Efterlyst för ett eget program i SVT.

Jag tror GW passar med ett eget program där han får ge sina synpunkter på brott, men Efterlyst är ett klassiskt program som jag följt länge och utan Leif GW Persson så sjunker programmet som en sten. Det var ju någon säsong där han inte var med och det var fan inte en bra säsong.

Mer info: http://www.expressen.se/noje/tvsajte...mprogram-i-svt

Måste ge en smiley som kommentar för det här:
Citera
2010-05-06, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Leif GW Persson lämnar TV3 och Efterlyst för ett eget program i SVT.

Jag tror GW passar med ett eget program där han får ge sina synpunkter på brott, men Efterlyst är ett klassiskt program som jag följt länge och utan Leif GW Persson så sjunker programmet som en sten. Det var ju någon säsong där han inte var med och det var fan inte en bra säsong.

Mer info: http://www.expressen.se/noje/tvsajte...mprogram-i-svt

Måste ge en smiley som kommentar för det här:

Gubben innan GW var ju faktiskt mycket mer underhållande så jag tror programmet kan överleva. Ett smakprov "God Jul" alá Wendt

http://www.youtube.com/watch?v=d7FYkcLE1JE
Citera
2010-05-19, 22:01
Medlem
Simson1s avatar
Såg ni Hasse Aro och GW bli osams i direktsändning nyss?, riktigt roligt.
GW säger som vanligt det som är sant...

Kan vara så att det är GW:s sista säsong på Efterlyst så han passar på att säga saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in