Citat:
Ursprungligen postat av
Dornier
Du har ju gått på woke-propagandan helt och hållet, "en svart huvudroll i macbeth", det skiter du fullständigt i.

Återigen så svarar du inte på mina oerhört konkreta sågningar av dina skitresonemang, utan sysslar med nån slags barnslig trams istället.
Eftersom du verkar ha begåvingsproblem så ska jag texta det för dig: En films kvalité avgörs inte av färgen på dess huvudroll, åt ena eller andra hållet. En film är inte bättre eller sämre för att den är "woke" utan det beror på det som utgör en bra film; regi, manus, skådespeleri, foto, tajming osv. Det har inget att göra med nån jävla wokepropaganda. Jag har sagt det tre gånger redan, det finns wokefilmer som är piss men det finns filmer med bögar, transor, svarta, kvinnor osv som är svinbra. Att du säger motsatsen visar bara på att du inte
har nått genuint intresse för film/ är den nya typens snowflake, höger-snowflaken som grinar över att en duktig svart skådis spelar en i original vit roll. Det är så jävla löjligt och i paritet med identitetspolitiks-grinerierna som vänstern pysslade med för ett par år sedan. Du har fan inget av substans att komma med i denna diskussion, du har redan gjort bort dig avseende adaptation-begreppet, lägg ner nu för fan.