Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
slå med full kraft i ansiktet borde räknas som grovt övervåld, om man tar till såna saker efter lite vattensprut så saknar man alla spärrar att kontrollera sig, killen är ju fan ett psykfall
Full kraft? Varför ljuger du?
Han svingar inget alls bakåt. INGET.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaka1234
Han skulle ju slå flaskan ur händerna på honom! Har man skrivit på för att lira ja då får man ta det som kommer och låta domaren i MATCHEN avgöra!
Jag kan lova dig att han inte slog med full kraft, då hade han inte haft ett ansikte kvar! du sitter bara och gissar! Allt kan hända i hockey, du borde prova!
Vem tror flaskan var målet? Flaskan var långt ner då.
Jo ansikte men kvar, men full kraft var det inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
Helt befängt, det han gjorde var ren misshandel jag hoppas han åker dit så lär han sig en läxa att kontrollera sina impulshandlingar nästa gång
Jag såg ju skadorna på killen, såg riktigt otäckt ut
Som sagt, inte full kraft. Du bedömer kraft utifrån skador, men det bli fel.
Kolla videon.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nulb
Om vi istället försöker med ett visuellt exempel. En spelare tar fram en pistol och skjuter en annan spelare. Anser du att skytten ska få utvisning eller dömas i domstol?
Citat:
Ursprungligen postat av
Nulb
Och där kan vi konstatera att du bara tramsar varför jag inte tänker lägga mer tid på att utbilda dig.
Vem tramsar mest om inte DU? Pistol?
Ta den om carl gustaf m48 också...
Den där Kid tycks vara en mobbartyp som trackar folk och han fick en välförtjänt näsbränna.
Om det blev svåra skador kan det blivit mer än nog tyvärr.
Slasharen är svårbedömd när man inte vet om han gjorde det på reflex eller planerat.
Men han är en skit efteråt som inte ursäktar sig och ljuger.
Eftersom han ljuger tyder det på att det var planerat.
Om det var på ren reflex skulle han väl inte snacka om att sikta på flaska?
i vilket fall, han ljuger.