Herregud vad är det för sojapojkar här?
Skulle ni öppna käften och svälja spottloskan med?
"Kid" (hahahaha) förtjänade absolut en tillrättavisning, jag såg videon och det är uppenbart att killen bara rappade till som en ren reflex och att skadorna oturligt nog blev så allvarliga.
Fan, aset står och och SPOTTAR vatten på honom klart som fan man agerar och tänder på alla cylindrar reflexmässigt. Vem skulle INTE göra det?
Nej, det gör en inte till psykopat (återigen, hahahaha).
Har ni någon gång tävlat på hög nivå?
När man är ung, testoseronstinn kille med skyhögt adrenalinpåslag under match så tänder man till jävligt snabbt.
Detta är inte någon ful tackling eller så på isen, det står en jävel och SPOTTAR på honom. Klart som fan man reagerar direkt.
Jag har spelat collegebasket i USA och hade defintivt slagit ner en motståndade som SPOTTAT på mig under match direkt, och gladeligen tagit avstängningen. För mig själv och för laget.
Jag känner ingen som skulle ta emot spottloskan och gå och grina hos domaren.
Det finns en linje man inte går över.
Är det någon som är mongo i situationen så är det ju svinet som spottar.
Detta gör han nog inte om, lilla "Kid". Man ser ju på honom att han är totalt mongo. Sen att gå ut i tidningen utan att SKÄMMAS, fy fan.
Sen blev skadorna grova, men någon yxhugg är det inte på tal om. Han rappar till fegisen som står utom räckhåll och spottar. Förstår honom till 100%, i den situationen, med det adrenalinpåslaget, i den åldern. Sen tog rappet jävligt olyckligt.
Att "män" blir mer äcklade av snubben som slår tillbaks än fegisen som står och spottar visar verkligen på hur feminiserad den svenska mannen har blivit.
Vill du inte bli nerslagen, SPOTTA inte på en annan man.