Citat:
Ursprungligen postat av
Brodrude
bra att ta upp, ja tyvärr. Eller om man säger så att man kommer jävligt långt med lite träning hemma, syttupps, knäböj, armhävningar och så vidare om man vet hur man gör rätt. lite konditionsport är nog bäst och allt ska alltid vara lagom.
och dom som skiter i det hamnar till slut förr eller senare hur man än gör eller vänder och vrider på det på någon form av rehab som i bland är på Gym ändå så att.
Alla borde träna men för behövdes detta lika mycket inte då pressen inte alls var lika hård. men i dag nästan rakt av en förutsättning.
jag skulle vilja få in att detta skulle kunna ske på arbetstid två gånger i veckan då jobbet ändå är så tufft att det kan ta mot rejält att gå och träna när man fan är trött för att man rör sig så jävla mycket. oftast vill man fan inte röra sig en meter när man kommer hem utan undantag och det där blir allt värre ju äldre du är. tyvvär... Det är yrkets baksida. Ska man träna så får det ske direkt efter jobbet.
man jag vet inte det blir ju jävligt inrutat... Dra och träna när du kanske är hungrig ger ju inte den bästa träningefekten heller så det blir lätt knasigt. jag själv tränade mycket upp till 35 år ungefär sen känns det bara som man inte orkar. man ska ju fan hinna laga mat om det ens ska vara någon mening att träna.
Men är ju rätt twistat att arbetstempot är så upptrissat att man måste ha en fysik som en 19 åring för att klara av jobbet.
Otroligt få procent av svenskarna som har den fysiken. I stort sett inga kvinnor/tjejer.