Citat:
Ursprungligen postat av
Hitler.was.a.vegan
Nice...bra förklaring.
Skulle personligen aldrig klara av detta hårda arbete.
Är alldeles för ojämn där jag ibland inte klarar av nånting vissa dagar, mens andra dagar så rockar jag värre än Motley Crue.
Tur att vi är olika, skulle aldrig någonsin vilja byta från kontorsråtta till snickare, och det samma gäller säkert för er.
Nä jag vill inget annat än att sitta på kontor. Jag gör det nu men kommer inte säga exakt vad jag gör men har håller just nu på å lär mig ett program inom IT.
Attans så stel jag blir ibland och då måste jag upp och gå en bit.
Det bästa som finns är att titta ut en grå kall blåsig dag med en kopp kaffe och bara dra en jävligt djup go bekvälighetssuck och tänka att fan där ute stod jag förra året vid den här tiden, jag vill inget annat än att sitta på kontor på ett eller annat sätt. Känner mig gjord för det nu och det får vara hur jävla tråkigt som helst det skiter jag i jag kommer bara njuta av att slippa stå i kyla men helt klart att stå i hettan på sommaren fixar inte jag en säsong till.
tycker jag har gjort mitt med råge. men fan vad ska man hitta på och hur kommer jag in på ett kontor liksom vid 50. skulle gjort det här för tio år sen.
En tanke är att när jag nu vilar om dagarna kanske man kan börja bygga lite som en ren hobby; man vilar ju (Bygger muskler) perfekt.