2022-08-02, 09:06
Medlem
Peking är ett lag helt utan självförtroende just nu, det finns ju bra fotbollsspelare dock, men dom skulle nog behöva någon som tar dom i kragen och rycker upp dom ur gyttjan.
Citera
2022-08-02, 09:08
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Peking är ett lag helt utan självförtroende just nu, det finns ju bra fotbollsspelare dock, men dom skulle nog behöva någon som tar dom i kragen och rycker upp dom ur gyttjan.

Låter som ett perfekt jobb för Uwe Rösler.
Citera
2022-08-02, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Låter som ett perfekt jobb för Uwe Rösler.

Tänkte också på honom, det är ju ingen tränare man kan bygga ett lag kring långsiktigt dock, men 1-2 år...
Citera
2022-08-02, 09:23
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit

Ja precis, Wahlqvist, Ekpolo, Levi, Sigurdsson, Nyman. Inga dåliga spelare där, Oscar Jansson är en bra målvakt även om han varit väldigt svajig i år.
Finns ännu fler spelare i Norrköping som håller bra klass.
Citera
2022-08-02, 09:45
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Ja precis, Wahlqvist, Ekpolo, Levi, Sigurdsson, Nyman. Inga dåliga spelare där, Oscar Jansson är en bra målvakt även om han varit väldigt svajig i år.
Finns ännu fler spelare i Norrköping som håller bra klass.

Jag tror Oscar Janssons form är ett symptom för hur hela truppen mår. Som du säger så är han egentligen riktigt bra.

Ekpolo skulle jag inte klassa som bra. Häcken är knappast ledsna haha. Men ja, det finns mycket talang i Peking.
Citera
2022-08-02, 09:46
Medlem
cokehyenas avatar
Förövrigt kul att Tihi trodde att banderollerna på Bajenmatchen i stil med "pactum turpe" var riktade mot honom. Självklart syftar det på Jeahze-gate och inte på att han pluggade juridik tidigare.

Här snackar vi självupptagen.
Citera
2022-08-02, 09:55
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Förövrigt kul att Tihi trodde att banderollerna på Bajenmatchen i stil med "pactum turpe" var riktade mot honom. Självklart syftar det på Jeahze-gate och inte på att han pluggade juridik tidigare.

Här snackar vi självupptagen.
pacta sunt servanda

Avtal ska gälla
Citera
2022-08-02, 09:57
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
pacta sunt servanda

Avtal ska gälla
https://twitter.com/_king_turd/statu...brXnsZgCORIY2A

Hörde att Jeahze var intresserad av att återvända till Bajen.

No hard feelings, eller vad säger du?
Citera
2022-08-02, 10:00
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Min prediction för andra halvan av allsvenskan:

Hammarby och Häcken ska ner - ordentligt.

Elfsborg och Norrköping ska uppåt.

1. DIF
2: MFF

Resten kan dra åt helvete.
Wyscout delar min uppfattning förövrigt.
Citera
2022-08-02, 10:02
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jag tror Oscar Janssons form är ett symptom för hur hela truppen mår. Som du säger så är han egentligen riktigt bra.

Ekpolo skulle jag inte klassa som bra. Häcken är knappast ledsna haha. Men ja, det finns mycket talang i Peking.
Ekpolo… 🤣🤡
Citera
2022-08-02, 10:06
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket

Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Ekpolo… 🤣🤡

Ekpolo var riktigt bra i Häcken men har väl kanske inte kommit upp i den nivån i Peking.
Citera
2022-08-02, 10:13
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Ekpolo var riktigt bra i Häcken men har väl kanske inte kommit upp i den nivån i Peking.
”Kanske”? 🤣

Han har aldrig blivit utbytt hos oss i nesa efter att ha blivit så bortgjord som han blev mot Yakob igår. 🤡
Senast redigerad av trazke 2022-08-02 kl. 10:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in