2022-08-02, 10:14
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://twitter.com/_king_turd/statu...brXnsZgCORIY2A

Hörde att Jeahze var intresserad av att återvända till Bajen.

No hard feelings, eller vad säger du?

Han mår nog bra nu lol
Citera
2022-08-02, 10:18
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Han mår nog bra nu lol
Han har väldigt bra siffror i Bajen, endast Besara har högre xA per 90 min. Väldigt viktig mot lågt stående försvar, vilket också syntes mot Värnamo.

Det bästa för honom och för Bajen är att dra ett streck och försöka ta guld. Jobbig sits med spelargruppen och supportrarna dock.
Citera
2022-08-02, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Är inte Führen ett fan av Öster också? Minns att han gick på en Öster match och hade en Öster-Halsduk.
Det är i så fall mer än vad jag vet .
Citera
2022-08-02, 10:24
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://twitter.com/_king_turd/statu...brXnsZgCORIY2A

Hörde att Jeahze var intresserad av att återvända till Bajen.

No hard feelings, eller vad säger du?
För min del kan han få komma tillbaks om han ger en ursäkt, men jag är nog i minoritet.
Citera
2022-08-02, 10:26
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
För min del kan han få komma tillbaks om han ger en ursäkt, men jag är nog i minoritet.
Jag tycker ni ska vara principfasta och inte vika er...
Citera
2022-08-02, 10:29
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Hoppas varken ni eller någon annan klubb vill ha honom. Låt honom ruttna bort i HTFF till läxa för sig själv och varning till andra.

Kan det vara så att t o m Besiktas tyckte att agerandet tydde på tvivelaktig karaktär?
Citera
2022-08-02, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jag tror Oscar Janssons form är ett symptom för hur hela truppen mår. Som du säger så är han egentligen riktigt bra.

Ekpolo skulle jag inte klassa som bra. Häcken är knappast ledsna haha. Men ja, det finns mycket talang i Peking.

Jansson har väl haft en riktigt bra säsong, det är en gedigen AS målvakt dock, Ekpolo har varit en ångvält varje år, och har väl varit en av de bättre i ett dåligt Peking i år.
Citera
2022-08-02, 10:33
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Jansson har väl haft en riktigt bra säsong, det är en gedigen AS målvakt dock, Ekpolo har varit en ångvält varje år, och har väl varit en av de bättre i ett dåligt Peking i år.
Han har ALDRIG blivit så bortgjord som han blev igår. Aldrig!
Citera
2022-08-02, 10:34
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
”Kanske”? 🤣

Han har aldrig blivit utbytt hos oss i nesa efter att ha blivit så bortgjord som han blev mot Yakob igår. 🤡

Skärp dig trazke...alla vet att du älskar Ekpolo innerst inne. Han är hjärtligt välkommen till Bravida i höst med sitt nya gäng...
Citera
2022-08-02, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Han har ALDRIG blivit så bortgjord som han blev igår. Aldrig!

Igår var kanske inte hans bästa match, men överlag så har han väl fortfarande varit en av de bättre i Peking i år.
Citera
2022-08-02, 10:40
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Skärp dig trazke...alla vet att du älskar Ekpolo innerst inne. Han är hjärtligt välkommen till Bravida i höst med sitt nya gäng...
Japp. Tycker jag har varit väldigt tydlig med att han är hjärtligt välkommen till Bravida i omgång 30 och få se oss fira med Lennart Johanssons pokal. Drömmen hade ju varit att han själv skulle bli degraderad till S1 i samma match. Men jag vill inte vara för girig.
Citera
2022-08-02, 10:45
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Igår var kanske inte hans bästa match, men överlag så har han väl fortfarande varit en av de bättre i Peking i år.
Defensivt har han nog varit ok tidigare i år av det jag sett. Det är främst missarna i offensiven man garvat gott åt.

Men om han fortsätter vara så under isen som igår är det katastrof både för honom och Peking.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in