Citat:
Ursprungligen postat av
cokehyena
Blir en hård kamp om top 7 för er, Mjällby, Bajen och Solna.

Har som krav att vi spelar hem fler poäng och kommer högre upp i tabellen än 2021, så 7a är placeringsmässigt godkänt.
Citat:
Ursprungligen postat av
vf
Det får nog anses som säkrat redan nu, tre poäng från MFF efter halva säsongen. Det var det inte många som trodde. "Bara" 6 poäng till ettan, hoppas flytet fortsätter, då kan det bli roligare än på några år.
Frågan är om Bjärsa får spela någon mer match, ungdomarna är vassa (än så länge)
Jo skämtar lite, 30 poäng brukar väl dock oftast vara vad som krävs för att undvika kval. Nu är det Varberg... och dom har vi haft svårt att få bra resultat mot, jag tror dock att hösten kan bli ganska rolig, förhoppningsvis blir det lika bra som förra hösten då vi var ett av de mest formstarka lagen, lovande att Gurra börjar visa form, då är han verkligen bra.
1 IFK Göteborg 18:8 19p
2 IF Elfsborg 17:10 19p
3 Hammarby IF 19:14 19p
4 AIK Solna 14:7 18p
5 Malmö FF 13:6 18p
https://www.transfermarkt.com/allsve...&min=22&max=30
Bångsbo är väldigt mogen i sitt spel och det syns inte att detta är hans första säsong, egentligen tycker ju jag att hans mittbackskompanjon i U19 är ännu intressantare egentligen, ännu mer modern i sitt spel, men känns inte lika mogen som Bångsbo, kanske pga att han är lite crazy(för modern)... dessutom tror jag Stahre ser Eriksson mer som en högerback. Hjalle använder honom ofta som mittback dock. En jäkligt underhållande spelare i vilket fall som helst.
Jag tror Bjärsmyr får sätta rekordet, men jag hoppas Bångsbo får lira mycket i höst.
Vill se förlängningar med Hahn och Yakob nu i sommar.