2022-01-27, 18:52
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Jag har redan beställt kaffemuggen och badlakanet till dig.

Magiskt! Dricker inte kaffe, men badar gör jag!
Citera
2022-01-27, 18:54
Medlem
groovesnuss avatar
Ställde aik upp med U19-laget mot Sollentuna?
Citera
2022-01-27, 18:59
Medlem
cokehyenas avatar
Adla Jurelius!
Citera
2022-01-27, 19:19
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Ställde aik upp med U19-laget mot Sollentuna?
I andra halvlek så mer eller mindre. Meja & Rogic är dom som kanske tar en startplats kommande säsong.
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Adla Jurelius!
Kanske är dags å påminna om att vi sluta före Djurgården ifjol
Citera
2022-01-27, 19:28
Medlem
snurresprettiss avatar
Man ska inte dra för stora växlar av träningsmatcher i januari.
Citera
2022-01-27, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Allt som fattas nu är en utsaga av Laul om hur Peking och Varberg floppar för att vi ska kunna slå fast att det är dessa lag guldet står mellan, medan Göteborg och Hammarby åker ut.

Laul har blivit seriös nu när han har bytt arbetsgivare. Nu måste man splasha cash på Sportbladet pga försäsongen... illa.

Radulovic verkar alltså ha fått foten... om dom nu kan hitta en klubb åt honom, Örgryte skulle behöva en central anfallare, S1 borde han väl hålla för.

Vad har Gnaget för anfallare nu?
Senast redigerad av Eaglesandshit 2022-01-27 kl. 20:43.
Citera
2022-01-27, 22:47
Medlem
Det var FRUKTANSVÄRT kul att aik fick däng.. men men MEN!
Det är bara första träningsmatchen. Intetsägande för supportrar, experiment-tid för tränare och spelare. Brukar själv aldrig förvänta mig att Bajen ska vinna såna matcher, utan försöker se till de taktiska skillnaderna man kan urskönja och vart vissa spelare står i form osv.
Att jag nu följer Hammarby, gör ju faktiskt att det kommit en del ändringar rent taktiskt, då vi nu har vår tredje tränare på 7 månader…
Just det, att vi har en tredje tränare på så kort tid, gör att jag blir nöjd om vi når topp 5. (Tippade topp 8 när Milos gjorde entré)

Något som stör mig något oerhört är hur bra djurgården värvat kontra de försäljningar de gjort. Så diffen kan bli giftiga i år. Igen.

Såhär blir det troligtvis:

1.mff (stabila som vanligt?)
2.dif
3.Peking
4.aik
5-8 Bajen, elfsborg, bubblaren ifk Göteborg, Kff (intressant spelidé, inte tillräcklig trupp)
Resten känns irrelevant.
Men Varberg och Värnamo åker ur.
Citera
2022-01-27, 23:03
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Adla Jurelius!

Man fattar ju direkt vilka som spelat eller tränat lag själv. Du är inte en av dem.
Citera
2022-01-28, 04:28
Medlem
Så nu ska vi sälja Sarr med till Holland...seriöst..så nu ser de ut va Abubakari Toivonen som anfallare vi går in i säsongen med..nåt som skrämmer nån?nej..
Citera
2022-01-28, 08:17
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Så nu ska vi sälja Sarr med till Holland...seriöst..så nu ser de ut va Abubakari Toivonen som anfallare vi går in i säsongen med..nåt som skrämmer nån?nej..

Någon twittrade att I K-T och Danielsson är på vägen in.

Danielsson visst behövs det en mittback. Vad kostar det att lösa Isaac? Jag är lite tveksam om detta stämmer.
Citera
2022-01-28, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Någon twittrade att I K-T och Danielsson är på vägen in.

Danielsson visst behövs det en mittback. Vad kostar det att lösa Isaac? Jag är lite tveksam om detta stämmer.
Nej för fan inte Danielsson.. Kisen är allsvenska toppklass ,men som du säger,blir nog dyrt as fukk..

De enda roliga är Djurgårdens fans kommer gå bananas om han kommer..
Citera
2022-01-28, 09:45
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Nej för fan inte Danielsson.. Kisen är allsvenska toppklass ,men som du säger,blir nog dyrt as fukk..

De enda roliga är Djurgårdens fans kommer gå bananas om han kommer..

Det vore ytterst ledsamt om han studsade in i något annat Allsvenskt lag. Men skulle inte förvåna mig. :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in