2022-02-04, 18:01
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Om han är relativt billig är det helt ok, han var inte direkt grym i HBK men lite svårt att briljera när HBK i grunden spelade defensivt, speciellt i kvalet.
Fast långa bollar på Antonsson borde passat han perfekt då han bara kan springa? Absolut ingen stjärna där heller men det är hans enda styrka.
Citera
2022-02-04, 18:01
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Farnerud går alltså ut i media å säger att bara MFF har bättre trupp än Blåvitt. Tror absolut att det kommer bita honom i arslet en bit in i säsongen.

-

Har riktigt svårt för Wicklin, fann honom otroligt töntig i Radio Råsunda när han gav Nabbe orimligt mycket verbala avsugningar x antal gånger till den gräns att t.o.m Nabbe kändes obekväm eller när han sa "Vet du Björn? Jag gick hem i andra halvlek efter att vi släppt in 2 mål borta mot Dif för jag var så besviken å det har jag aldrig varit förut" bland mycket annat.

Testa stör har jag hört mycket om å känner till alla tre i och med 08-fotboll. Får se om jag ger det nån chans men tveklöst en populär podd.
Sicken rövhjärna! 🤣
Citera
2022-02-04, 18:05
Medlem
MrSkargards avatar
Hasse Larsson är Allsvenskans sämsta sportchef. Vilken idiot.
Citera
2022-02-04, 18:06
Medlem
snurresprettiss avatar
Djurgården slog Rosenborg och Malmö kryssade mot Lokomotiv Moskva.
Edvardsen gjorde sitt första mål.
Citera
2022-02-04, 18:11
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Skulle bli förvånad om inte Bajen tar det, trots alla luftningar i truppen. Hammarby är minst 2 klasser bättre.

Pontus Farnerud säger ju i Fotbollskanalen att IFK har bäst trupp i allsvenskan efter MFF. Skall han ha någon trovärdighet så kan man ju inte fortsätta förlora särkilt länge till.
Citera
2022-02-04, 18:14
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Pontus Farnerud säger ju i Fotbollskanalen att IFK har bäst trupp i allsvenskan efter MFF. Skall han ha någon trovärdighet så kan man ju inte fortsätta förlora särkilt länge till.

Idiotiskt att sätta press på ett lag som inte kommer tillhöra topp 5 och som inte tillhört topp 5 på år och dag.. Nej han borde hålla fötterna på jorden och ta ett steg i taget.
Citera
2022-02-04, 18:16
Medlem
snurresprettiss avatar
Kalmar FF förlorade mot ett lag från danska tredjedivisionen. Nu vet jag inte vilket lag KFF hade och man skall naturligtvis inte dra alltför stora växlar men just nu känns det som att Danmark leker med Sverige i allt som har med fotboll att göra.

Tråkig utveckling.
Citera
2022-02-04, 18:24
Medlem
jararvs avatar
Citat:
Kalmar FF förlorade mot ett lag från danska tredjedivisionen. Nu vet jag inte vilket lag KFF hade och man skall naturligtvis inte dra alltför stora växlar men just nu känns det som att Danmark leker med Sverige i allt som har med fotboll att göra.

Tråkig utveckling.

Svensk fotboll börjar dala.

Finsk fotboll gör första mästerskapet landslagsfotboll förra året.
Senast redigerad av jararv 2022-02-04 kl. 19:21.
Citera
2022-02-04, 18:35
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Sicken rövhjärna! 🤣
Japp. Inser han inte att han bara har att förlora på ett sånt uttalande?
Citera
2022-02-04, 19:23
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Djurgården slog Rosenborg och Malmö kryssade mot Lokomotiv Moskva.
Edvardsen gjorde sitt första mål.
Överlägsna i första halvlek. Pierre Bengtssons doja är klass, farligt varje gång han tog fasta, ny ass dessutom.

Ekdal, Schüller, Mange är så självklara i allt de gör. Ademi är den som imponerat mest under försäsongen, spetsegenskaperna har alltid funnits men nu verkar han lägga ner det hårda jobbet han inte gjorde ifjol. Blir spännande att följa honom.
Citera
2022-02-04, 19:48
Medlem
Citat:

Tråkig utveckling.

Dom första matcherna handlar typ om att börja få igång matchtempot, de danska lagen lär dessutom ligga längre fram i sina förberedelser då dom drar igång serien igen om ett par veckor.

Cup-matcherna är intressantare, då skall man vara mer förberedd och redo, men träningsmatcherna som spelas nu tar iaf jag med en nypa salt, speciellt när man vet att några av de bästa säsongerna har föregåtts av urusla träningsmatcher och vise versa.
Citera
2022-02-04, 20:20
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Överlägsna i första halvlek. Pierre Bengtssons doja är klass, farligt varje gång han tog fasta, ny ass dessutom.

Ekdal, Schüller, Mange är så självklara i allt de gör. Ademi är den som imponerat mest under försäsongen, spetsegenskaperna har alltid funnits men nu verkar han lägga ner det hårda jobbet han inte gjorde ifjol. Blir spännande att följa honom.

Det som förvånade mig såhär tidigt in på säsongen var att de flesta passningarna satt som korvskinn på sulan. Att vinna på försäsongen är dock ett jävla aber för de gånger vi har gjort det så har det fan gått utför under säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in